Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
941/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenelle olitte kirjoittaneet, jotka saitte sähköpostia?

Laurille

Vierailija
942/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Farmitar kirjoitti:

Kiitos kirjeestäsi Maajussille morsian –ohjelmaan. Hyviä kirjeitä oli tänä vuonna todella paljon, ja valintojen tekeminen oli vaikeaa. Tällä kertaa maajussin valinta osui toisaalle, mutta suurkiitos sinulle kirjeestäsi ja kiinnostuksestasi ohjelmaamme kohtaan!

Meidän koko porukkamme toivottaa ihanaa kesän odotusta ja erityisesti lykkyä rakkausrintamalle! J

Ystävällisin terveisin,

Maajussille morsian -tiimi

Sama tuli mulle.. 😭😭😭

Voi ei. Tsemppiä molemmille jatkoon, kyllä se oikea vielä tulee vastaan! ❤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
943/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko olla, että tuo sähköposti tuli niille joiden maajussit nimenomaa ovat ohjelmassa? Tuliko muille kun Laurille kirjottaneille?

Älkää lannistuko naiset, kyllä se rakkaus vielä sieltä löytyy! ❤️

Vierailija
944/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kielteinen vastaus odotti minun spostissa. Harmittaa että näin pitkään piti tätä odottaa. Onnea vain kaikille jatkoon päässeille.

Vierailija
945/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antille kirjoittanut ja en ole saanut mitään vastausta vielä sähköpostiin..

Vierailija
946/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä sama. :/

Vierailija
947/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama paitsi että Artulle 😑 tulisi nyt edes tuo kielteinen sähköpostiviesti niin tulisi se kuuluisa mielenrauha 🙏

Vierailija
948/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli meili, että mua ei valittu ja suurinpiirtein näin , että "valinta oli vaikea sillä kirjeitä on tullut tänä vuonna erikoisen paljon"

Vierailija
949/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiskohan olla et ne joille ei oo tullut vielä mitään niin kyseinen maajussi ei päätynyt Naantaliin?

Vierailija
950/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiskohan olla et ne joille ei oo tullut vielä mitään niin kyseinen maajussi ei päätynyt Naantaliin?

Mä luulen että se on just näin. Kirjotin ite kans Artulle enkä oikein mitään kovin selkeitä vastauksia tuotannosta ole saanut... 🤔

Järkeen siis kävis että Juho ja Lauri on ainakin ohjelmassa ja että Antti tai Arttu ei.. 🤷🏻‍♀️

Vierailija
951/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään tuli meili, että mua ei valittu ja suurinpiirtein näin , että "valinta oli vaikea sillä kirjeitä on tullut tänä vuonna erikoisen paljon"

Sinänsä uskon kyllä, että tänä vuonna on oikeestikin enemmän kirjeitä ku aiemmin - vaikken ookaan iloinen siitä, etten oo saanu mitään vastausta.

Ite nimittäin en oo aiemmilla kausilla edes katsonut koko ohjelmaa, mutta tällä kaudella oli useampikin maajussi, jolle olisin hyvin voinut kirjoittaa!

Vierailija
952/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi Laurille kirjoittanut, ei mitään tietoa mistään... puhelimitse varmistivat pääsiäisen aikoihin, että onko lupa käyttää kirjettä ja videota sarjan kuvauksissa jos niikseen tulee, eli on niillä kyllä yhteystiedot tallessa. Mutta sehän ollut siis ennen kuin kirjeet on annettu jusseille, eli ei voi mitään siitäkään päätellä. Eiköhän vastaus ole "ei", mutta ois kiva saada se sähköposti.

Vierailija
953/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin sain tänään tuon kieltävän vastauksen Mj morsian tiimiltä, joka ei ollut yllätys. Ymmärrän tuon viestin niin, että JOKO maajussi menee Naantaliin ja hän ei ole valinnut minua "morsian" ehdokkaaksi ja silloin on turha odottaa häneltä edes kirjettä TAI maajussi ei ole Naantalissa ja hän saattaa vielä kiittää "morsian" ehdokasta saamastaan hyvin henkilökohtaisesta kirjeestä - mikä todella olisi vähintä, jos maajussilla on yhtää käytöstapoja. Se hiukan harmittaa, että kirjoitin hyvin henkilökohtaisia asioita. 

Vierailija
954/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, minäkin sain kieltävän vastauksen nyt sähköpostitse 😕 ehdin jo elätellä toiveita että ei olisi yksi seurattavista maajusseista vaan voisi ehkä ottaa itse yhteyttä jos siltä tuntuu.. turha siis sitäkään enää odotella..

Vierailija
955/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Artulle kirjoittanut kirjoitti:

Äh, minäkin sain kieltävän vastauksen nyt sähköpostitse 😕 ehdin jo elätellä toiveita että ei olisi yksi seurattavista maajusseista vaan voisi ehkä ottaa itse yhteyttä jos siltä tuntuu.. turha siis sitäkään enää odotella..

Ohoh. Minä sain saman viestin ja kirjoitin Artulle. Ilmeisesti hän siis menossa ohjelmaan?No mutta hyvä että tuli edes infoa.

Vierailija
956/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Artulle kirjoittanut kirjoitti:

Ohoh. Minä sain saman viestin ja kirjoitin Artulle. Ilmeisesti hän siis menossa ohjelmaan?No mutta hyvä että tuli edes infoa.

No nimenomaa... mutta ärsyttää että miksi ei voisi meille kirjottaneille kertoa päätyvätkö ohjelmaan vai ei. En voi olla ainut jota kaiken tän tietyn ”pettymyksen” lisäksi on harmissaan siitä että tuntuu vähän siltä että tässäkö tää nyt oli.. ois mielestäni voitu ilmoittaa tuotannosta aikasemmin ja lisäksi ois kiva olla varma että hän on siinä ohjelmassa. Ei tunnu varmaan meistä kenestäkään kivalle odottaa syksyyn asti että telkkarista näkee 😕

Vierailija
957/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ilmeisesti Arttu olisi mahdollisesti menossa Naantaliin... Onkohan kenellekkään Antille kirjoittaneisiin otettu vieläkään mitään yhteyttä? Eli onko se neljäs sitten Johan tai Jouko.

Vierailija
958/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli ilmeisesti Arttu olisi mahdollisesti menossa Naantaliin... Onkohan kenellekkään Antille kirjoittaneisiin otettu vieläkään mitään yhteyttä? Eli onko se neljäs sitten Johan tai Jouko.

Hiljasta on ollut. T. Antille kirjoittanut

Vierailija
959/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin varman arvauksen mukaan Naantaliin menossa Lauri ja Juho. Ja ketjun kommenteista päätellen kolmas henkilö olisi Arttu. Kukahan vielä neljäntenä? Siitä ei ole tainnut tulla mitään paljastavia seikkoja suuntaan tai toiseen.

Vierailija
960/2225 |
09.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että 4. on Jouko.