Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
641/2225 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin Joukolle

Vierailija
642/2225 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeassa olet, olisihan se selvempää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/2225 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut aika rauhallisin mielin tänne saakka mutta kyllä nyt alkaa jo jännitys hiipiä mieleen. Aina kuitenkin toivoo että tulisi valituksi. Miten mahtaa nukuttaa tulevana yönä kun vielä huomiseen kuitenkin odottaa jotakin kuuluvaksi.

Vierailija
644/2225 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoivatko Naantalin kuvaukset jo alle kahden viikon päästä? Sanoisin kyllä, että Naantaliin valituille on ilmoitettu jo

Vierailija
645/2225 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjotin Juholle, joten mitä ilmeisemmin voin nyt sitten heittää kirveen kaivoon asian suhteen.. sillä sehän nyt on päivänselvää, että Juho pääsee lopulliseen ohjelmaan ja Naantaliin ja täälä ei kukaan ilmoittanut kirjoittaneensa Juholle ja odottavansa edelleen puhelua.. Harmittaa kyllä.. taitaa tulla vaan se sähköposti että et ollut Juhon valinta jatkoon.

Vierailija
646/2225 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kirjoitin Laurille, toivo alkaa olla hiipunut. Odottelen enää tuotannon sähköpostia etten ollut Laurin valinta.

Tsemppiä jokaiselle Naantaliin päässeelle tai soiton saaneelle, toivottavasti onnistaa sen oman maajussin kanssa :)

Vierailija
647/2225 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kirjotin Juholle, joten mitä ilmeisemmin voin nyt sitten heittää kirveen kaivoon asian suhteen.. sillä sehän nyt on päivänselvää, että Juho pääsee lopulliseen ohjelmaan ja Naantaliin ja täälä ei kukaan ilmoittanut kirjoittaneensa Juholle ja odottavansa edelleen puhelua.. Harmittaa kyllä.. taitaa tulla vaan se sähköposti että et ollut Juhon valinta jatkoon.

Maajussit saivat ilmeisesti kirjeet vasta viime to, ja ohjelmaan päässeille maajusseille on kuulemma annettu viikko aikaa lukea kirjeitä ja tehdä valinnat. Eli ovat tämän päivän aikana todnäk. ilmoittaneet tuotannolle valintansa. Joten huomenna odotellaan soittoa niille ketkä on valittu 😊 Näin järkeilisin asian, niin äkkiä kirves takaisin sieltä kaivosta ☺️

Vierailija
648/2225 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sanottiin että maajussit saavat kirjeensä kuun vaihteessa. Eli sen mukaan vielä olisi toivoa..

Vierailija
649/2225 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jotenkin tää odottelu vaan on niin stressaavaa, että alkaa oma toivokin hiipua ja muuttua pessimistiksi jatkoon pääsyn suhteen. Eihän tässä auta kuin odottaa vielä huominen😬jos ei huomenna kuulu mitään, niin sitten kyllä palautan taas kirveen takas kaivoon😅

Vierailija
650/2225 |
02.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meitä kirjoittajia on tänä vuonna näin paljon palstalla? En muista, että ikinä ennen maajussiketjuissa olisi ollut yhtäkään kommenttia, jossa joku kertoo kirjoittaneensa maajussille.

Vierailija
651/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että aika moni täällä on varmasti saanut puhelun jo tuotannolta ja kutsun Naantaliin, mutta tuotanto varmaan kieltänyt sanomasta mitään.. Olisi helpottavampaa kun tietäisi jo itsekin vastauksen

Vierailija
652/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne kirjeet pitää antaa juuri kiireisempään aikaan vuodesta, kylvöjen aikana :D Tsemppiä vain jusseille, taitaa päät olla vähän pyörällä.

Vierailija
653/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ne kirjeet pitää antaa juuri kiireisempään aikaan vuodesta, kylvöjen aikana :D Tsemppiä vain jusseille, taitaa päät olla vähän pyörällä.

Itse olen ajatellut ett haluavat kuvata kesällä ja ennen tuotannon kesälomia. Ja syksyllä pitäisi saada alkamaan silloin kun ihmiset palaa "kesälaitumilta" telkkarin ääreen..

Vierailija
654/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta tuntuu, että aika moni täällä on varmasti saanut puhelun jo tuotannolta ja kutsun Naantaliin, mutta tuotanto varmaan kieltänyt sanomasta mitään.. Olisi helpottavampaa kun tietäisi jo itsekin vastauksen

Jos valitut tosiaan ovat saaneet jo tiedon, olisi mukavaa saada myös se tieto ettei ole tullut valituksi. Sellainen kuitenkin luvattiin. :(

Vierailija
655/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin jo täällä hermostuneena, että pitäisikö laittaa viestiä sille naiselle, joka soitti tuotannosta silloin sen haastattelun ja kysyä, että koska kaikille tulee vastaukset. Meillekin jotka, ei ilmeisesti ole tullut valituksi jatkoon🙄

Vierailija
656/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittakaa joku, ja kertokaa mikä oli vastaus täällä? Ei viitsitä kaikki häntä pommittaa

Vierailija
657/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos esim. klo 15 mennessä ei ole tullut puhelua niin mä varmaan soittaisin sille tuotannon tyypille ja kysyisin, ei tarvis sit koko vloppua kärvistellä epätietoisuudessa. Siis ketkä kaikki maajussit on jo ottaneet yhteyttä?

Vierailija
658/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vaan rauhoitutte ja odotatte viestejä/puheluita? Varmaan heillä on paljon tekemistä ja ottavat yhtyettä kun aikataulut sallii. Eikai kukaan ole sanonut että tänään tulisi yht.otot? Kun mullekin sanottiin että kirjeet jaetaan vasta kuun vaihteessa (kuten jo aikaisemminkin asiasta mainitsin). Ehkä viikon sisään voisin odotella kutsuja..

Vierailija
659/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vaan rauhoitutte ja odotatte viestejä/puheluita? Varmaan heillä on paljon tekemistä ja ottavat yhtyettä kun aikataulut sallii. Eikai kukaan ole sanonut että tänään tulisi yht.otot? Kun mullekin sanottiin että kirjeet jaetaan vasta kuun vaihteessa (kuten jo aikaisemminkin asiasta mainitsin). Ehkä viikon sisään voisin odotella kutsuja..

Se on vaan jännä miten kaikille on sanottu eritavalla. Mulle sanottiin että kuun loppuun mennessä ilmoitetaan tuleeko valituksi vai ei. Siksi tämä alkaa tuntua jo pitkältä tämä odotus. Monilla on kuitenkin vielä paljon järjestettävää ,että edes pääsee sitten lähtemään kuvauksiin . Ja mitä lyhyemmällä varoitusajalla kaikki tapahtuu , sitä vaikeampaa on saada esim töistä vapaata.

Vierailija
660/2225 |
03.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos joillekin on sanottu tuotannolta,että kirjeet jaetaan kuun vaihteessa(eikä olisi jaettu viime to),niin aika mahdotonta niitä on ilman Vappua jakaa. Tuolla se Vappu on Helsingissä nyrkkeilemässä ja jossain energiahoidoissa.. Kyllä mä nyt alan uskomaan siihen,että ne kirjeet on jaettu torstaina kartanolla. Ja todella raskasta tuotannolta, jos pistävät koko viikonlopun vaan odottamaan tietoa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi