Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Hitsi olis tehny mieli kirjoittaa Artulle, mutta en itseni takia enkä työnkään takia halua julkisuuteen, joten tyydyn vain seuraamaan ohjelmaa. :)
Laurille kirjoitin viikko sitten (laitoin netin kautta) ja nyt soittivat. Toukokuussa puolen välin jälkeen to-la on Naantali ja kuun vaihteessa saavat kirjeet. Ja kuulemma laittavat kaikki kirjeet eteenpäin vaikka itsekin sanoin etten tiedä saanko vapaaksi arkipäiviä.
Vierailija kirjoitti:
Laurille kirjoitin viikko sitten (laitoin netin kautta) ja nyt soittivat. Toukokuussa puolen välin jälkeen to-la on Naantali ja kuun vaihteessa saavat kirjeet. Ja kuulemma laittavat kaikki kirjeet eteenpäin vaikka itsekin sanoin etten tiedä saanko vapaaksi arkipäiviä.
Mitä sulle sanottiin että entäs jos et pääse Naantaliin? Itsellä kanssa jo menoa niinä päivinä ja kovasti kyselivät että kumpi lopulta tärkeämpää,- se meno vai maajussi.
Luulen myös ettei kannata täällä levitellä kovin tarkkaan ajankohtia koska on kuvaukset ja koska maajussit saavat kirjeet. :) kaikesta tuotantoon liittyvästä kannattaa olla aika hissukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sulle sanottiin että entäs jos et pääse Naantaliin? Itsellä kanssa jo menoa niinä päivinä ja kovasti kyselivät että kumpi lopulta tärkeämpää,- se meno vai maajussi.
Luulen myös ettei kannata täällä levitellä kovin tarkkaan ajankohtia koska on kuvaukset ja koska maajussit saavat kirjeet. :) kaikesta tuotantoon liittyvästä kannattaa olla aika hissukseen.
Eipä kielletty päivämääriä levittämästä. Tosin ihan tarkoituksella jätin päivämäärät pois, ettei fanit mene Naantaliin silloin.. Tai tietty, ei toukokuussa toki ole montaa torstaita puolen kuun jälkeen. Ett jos haluaa joka to olla kytiksellä.. 😂
Ja siis ei sanottu mitään siihen ett jos en pääse Naantaliin. Sanoin ihan suoraan ett riippuu saanko lapsille hoitajaa. Ja siitä farmiviikosta sanoin ett tuskin saan hoitoon koko viikoksi. Muutenkin mainitsin etten ole lainkaan varma uskallanko kameroiden eteen jos pyörryn. Tosi ihana ihminen soitti ja sanoi ett aina voi perua, laittaa vain viestin hänelle. 😊
Vierailija kirjoitti:
Ja siis ei sanottu mitään siihen ett jos en pääse Naantaliin. Sanoin ihan suoraan ett riippuu saanko lapsille hoitajaa. Ja siitä farmiviikosta sanoin ett tuskin saan hoitoon koko viikoksi. Muutenkin mainitsin etten ole lainkaan varma uskallanko kameroiden eteen jos pyörryn. Tosi ihana ihminen soitti ja sanoi ett aina voi perua, laittaa vain viestin hänelle. 😊
Joo mullekin soitti tosi ihana nainen sieltä! Mut kiva kuulla ettei yksin oo jännitystensä kanssa.. pelkkä ajatus niistä Naantalin treffeistä saa jo sykkeen nousee. 😄 mulle tosin sanottiin että kuvaukset nelipäiväset siellä Naantalissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo mullekin soitti tosi ihana nainen sieltä! Mut kiva kuulla ettei yksin oo jännitystensä kanssa.. pelkkä ajatus niistä Naantalin treffeistä saa jo sykkeen nousee. 😄 mulle tosin sanottiin että kuvaukset nelipäiväset siellä Naantalissa
Ei mua juurikaan maajussin tapaaminen jännitä, mut ne kamerat ja sit joutuu some tulitukseen.. Huoh.
Onko täällä joitain kenelle ei ole soitettu (vielä)! Itse laitoin kirjeen postiin 26.3 eikä ole kuulunut mitään. Alko pelottaa onko kirje mennyt perille. Mun videoterveisiin tuli kyllä vastustus whatsapissa että kiitos viestistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua juurikaan maajussin tapaaminen jännitä, mut ne kamerat ja sit joutuu some tulitukseen.. Huoh.
Joo sama homma, sehän siinä onkin että kamerat kuvaa ja normaalista tilanteesta tehdään epänormaali.. pitkään mietin että viitinkö just näistä syistä edes kirjottaa mutta kyllä se esittely vaan niin kolahti että olis varmasti jääny kaduttaa jos en olis kirjottanu ja antanu ees itelleni mahollisuutta. :)
Vierailija kirjoitti:
Onko täällä joitain kenelle ei ole soitettu (vielä)! Itse laitoin kirjeen postiin 26.3 eikä ole kuulunut mitään. Alko pelottaa onko kirje mennyt perille. Mun videoterveisiin tuli kyllä vastustus whatsapissa että kiitos viestistä
Mulla on kutina, että kirjeesi on kyllä mennyt perille ja huomioitu, kun kerran videoon tuli vastaus. Jos olisivat saaneet pelkän videon, niin eivätköhän olisi alkaneet kyselemään kirjeesi perään, että oletko sellaisen edes laittanut. Ehkä ne soittaa vain sellaisille henkilöille joilta puuttuu videotervehdys, ja taas videoihin vastaamalla tavallaan kuittaa, että kiitos kirjeestä(kin)? Ainakin kommenteista päätellen usealta kirjoittaneelta on sitä videota kovasti pyydelty :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kutina, että kirjeesi on kyllä mennyt perille ja huomioitu, kun kerran videoon tuli vastaus. Jos olisivat saaneet pelkän videon, niin eivätköhän olisi alkaneet kyselemään kirjeesi perään, että oletko sellaisen edes laittanut. Ehkä ne soittaa vain sellaisille henkilöille joilta puuttuu videotervehdys, ja taas videoihin vastaamalla tavallaan kuittaa, että kiitos kirjeestä(kin)? Ainakin kommenteista päätellen usealta kirjoittaneelta on sitä videota kovasti pyydelty :D
Näin vähän itsekin epäilen että onko ne sitten soittaneet niille ketä ei ole lähettäny videota. Ja tottahan tuo että jos olis menny vaan video perille niin olis kai ne kyselly jos ei kirjettä olis tullut. Vähentää sitä työn määrää soitella kun kuittaa videoterveiseen kiitokset
Uskon kyllä, että soittavat ajallaan kaikille. Kysyttiin kuitenkin paljon tosi henkilökohtasia ja tarkempia kysymyksiä vaikka itsekin kirjotin monipuolisen kirjeen itsestäni. :) kirjeen perään olisivat varmana jo kyselleet jos se ei perille asti olisi mennyt mutta saivat videotervehdyksen!
Mitähän noilla puhelun vastauksilla meinaavat tehdä? Multakin kysyttiin samoja kuin olin kirjoittanut jo kirjeessä ja myös sellaisia, joita en ollut kirjoittanut..
Minkälaisia ne sitten kyseli puhelimessa?
Vierailija kirjoitti:
Tunnen Laurin monen vuoden takaa ja jos sinne pääset lähtemään ole AITO! Lauri on kunnollinen mies ja täällä arvostetaan häntä erittäin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunnen Laurin monen vuoden takaa ja jos sinne pääset lähtemään ole AITO! Lauri on kunnollinen mies ja täällä arvostetaan häntä erittäin paljon.
Onko täällä muita kauden maajusseja tuntevia? Juho kiinnostaa erityisesti :)
Juhosta ois kyllä kiva kuulla lisää! Oon vähän liiankin ihastunut jo tuon pelkän esittelyvideon perusteella. Kamalaa, sillä aivan liian pieni todennäköisyys, että saisin kutsua Naantaliin...
Samaa mietin. Hakusivulla on myös tämä lause, josta en pidä yhtään: "Kuvia ja kirjeitä, tai osia niistä, saatetaan käyttää ohjelman teossa tai ohjelman nettisivuilla".
Kaikki kirjoittajat pistävät varmasti itsensä likoon ja kertovat kirjeissä henkilökohtaisiakin asioita. Kalvaa keljusti sisuskaluja, ettei voi tietää käsitelläänkö kirjeitä luottamuksellisesti. Hakusivun "onko sinulla kysyttävää" -linkki avaa vain Windowsin sähköpostiohjelman, jota en ole ottanut käyttöön (enkä nyt ainakaan tämän takia ota), lisätietoja on siis käytännössä hankala kysyä (tulee vaan mieleen, onko se tarkoituskin...). Olisiko kellään tästä enemmän tietoa tai jopa kokemuksia, esim. aikaisemmin mukana olleet apuva??
Itsekin rohkaistuin viime metreillä kirjoittamaan (nettilomakkeella, Laurille), mutta nyt alkaa kyllä toden teolla hirvittää. En kadu että kirjoitin, pelottaa vaan kaikki tämä (mahdolliset) oheisjutut. :(
Vierailija kirjoitti:
Mitähän noilla puhelun vastauksilla meinaavat tehdä? Multakin kysyttiin samoja kuin olin kirjoittanut jo kirjeessä ja myös sellaisia, joita en ollut kirjoittanut..
Siis tätä piti lainata tuohon äskeiseen kun "samaa mietin", pahoittelut en osaa näköjään käyttää tätä :D
Kirjeiden lukumäärä ei ole ainoa peruste, millä ohjelmaan valikoidaan maajussit. Pari kautta sitten oli maajussi, joka sai kunnon kasan kirjeitä, ja hänelle sanottiin, ettet varmaan tarvitse meidän apua.