Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maajussille morsian 2019 -keskustelu

Vierailija
07.03.2019 |

Kommentit (2225)

Vierailija
361/2225 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tuotantoyhtiöstä ollaan kuulemma tänä vuonna kaikkii yhteydessä! Itelle soitettiin viime tiistaina :) jännää!!! Kuulemma kirjeet maajusseille toimitetaan huhtikuun lopussa!

Vierailija
362/2225 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittivätkö saada muitakin laittamaan videoesittelyä itsestään? :D itse en kyllä uskaltanut silti laittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/2225 |
08.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittivätkö saada muitakin laittamaan videoesittelyä itsestään? :D itse en kyllä uskaltanut silti laittaa

Joo yritti muakin! Aivan hirveä ajatus olis laittaa video.. ja siinä nyt ainakin pääsis 99% varmuudella jaksoon missä jussit saa kirjeet. :D

Vierailija
364/2225 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin pian kirjeen lähetyksestä saitte soiton? Itse lähetin kirjeen netissä viime viikon keskiviikkona eikä mulle ole soitettu.

Vierailija
365/2225 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuin pian kirjeen lähetyksestä saitte soiton? Itse lähetin kirjeen netissä viime viikon keskiviikkona eikä mulle ole soitettu.

Noin viikko tai puolitoista

Vierailija
366/2225 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niillä kyllä iso homma jos meinaavat jokaiselle kirjeen laittaneelle soittaa. Niitä kirjeitä tulee oletettavasti reilusti joku sata per kausi.

Vierailija
367/2225 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle laitoit? :)

Laurille. Varmaan moni muukin. Ihana.

Minä myös. Taitaa Juho ja Lauri olla tämän kauden kirjekuninkaat. Onko täällä ketään, joka kirjoitti jollekin muulle kuin noille kahdelle?

Joo Juho ja Lauri on ainakin varmat jatkoon pääsijät. Ketkähän kaksi muuta saavat eniten kirjeitä, eli ketkä nähdään Naantalissa?

Samaa mieltä. Veikkaan, että 2 muuta ovat jotkut tästä joukosta: Arttu, Antti tai Johan.

Vierailija
368/2225 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kun näyttää olevan paljon kirjoittaneita, niin otetaas gallup siitä, lähetitkö sähköisen kirjeen nettisivujen kautta vai kirjoititko käsin?

Nuoli ylös = nettisivujen kautta

Nuoli alas = käsin

Vierailija
369/2225 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse lähetin kirjeen pari viikkoa sitten eikä ole kyllä kukaan soittanut. Tosin laitoin videotervehdyksen ja siihen tuli vastaus

Vierailija
370/2225 |
09.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kenelle laitoit? :)

Laurille. Varmaan moni muukin. Ihana.

Minä myös. Taitaa Juho ja Lauri olla tämän kauden kirjekuninkaat. Onko täällä ketään, joka kirjoitti jollekin muulle kuin noille kahdelle?

Joo Juho ja Lauri on ainakin varmat jatkoon pääsijät. Ketkähän kaksi muuta saavat eniten kirjeitä, eli ketkä nähdään Naantalissa?

Samaa mieltä. Veikkaan, että 2 muuta ovat jotkut tästä joukosta: Arttu, Antti tai Johan.

Mä luulen että kolme varmaa on Juho, Lauri ja Antti. Neljäs Johan tai Arttu, näin uskoisin. :)

Vierailija
371/2225 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne huhut totta, että noista ainakin Antti on jo löytänyt naisen?

Vierailija
373/2225 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä oot tommosta huhua kuullut? Ääh tulee kauheet paineet että nyt ne maajussit löytää jo jonkun ja ite haaveilee ihan turhaan nyt.. :(

Vierailija
374/2225 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä oot tommosta huhua kuullut? Ääh tulee kauheet paineet että nyt ne maajussit löytää jo jonkun ja ite haaveilee ihan turhaan nyt.. :(

Olisi varmasti ollut jo lehdissä jos joku olisi löytänyt. Taitaa olla trolli

Vierailija
375/2225 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin miettimään, että tuotantoyhtiö on varmsti jo päättänyt, ketkä maajussit valitaan ohjelmaan. Joten varmaankin vain heille kirjottaneihin otetaan yhteyttä? Kenelle maajusseille olette kirjoittaneet, kelle on otettu yhteyttä tuotantoyhtiöstä?

Vierailija
376/2225 |
10.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jäin miettimään, että tuotantoyhtiö on varmsti jo päättänyt, ketkä maajussit valitaan ohjelmaan. Joten varmaankin vain heille kirjottaneihin otetaan yhteyttä? Kenelle maajusseille olette kirjoittaneet, kelle on otettu yhteyttä tuotantoyhtiöstä?

Tää voi olla ihan totta. Mietin myös että Frematle media, Mtv ja Maajussille morsian- facebook ja instagram sivut on eniten ladannut videoita Juhosta, Antista, Laurista ja Johanista. Kuulostais myös järkevämmältä ottaa seurantaan nämä neljä, koska jos Arttu valittaisiin Johanin sijasta, olisi maajussit 25v, 26v, 31v ja 34v. Olis ehkä senkin takia fiksu ottaa hitusen varttuneempi mies.. Tämä siis vain spekulointia. Itseen oltiin yhteydessä puhelimitse ja kirjoitin Artulle. :)

Vierailija
377/2225 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Jatkoonhan menee aina 4 eniten kirjeitä saanutta. Kirjoitusaika on vielä tämän viikon loppuun ja joillekin kirjoittaneille on ilmeisesti oltu yhteydessä jo pari viikkoa sitten. Eivät voi vielä valita niitä neljää, kun eivät tiedä ketkä 4 tulee saamaan eniten kirjeitä.

Vierailija
378/2225 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi varmasti ollut jo lehdissä jos joku olisi löytänyt. Taitaa olla trolli

Paikkakunnalla puhututaan, ei varmaan tuotantokaan ole tuosta tietoinen tai sitten tietää, ja kirjejaksossa kerrotaan miten kävi. Onhan näitä aiemminkin ollut...

Vierailija
379/2225 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ole. Jatkoonhan menee aina 4 eniten kirjeitä saanutta. Kirjoitusaika on vielä tämän viikon loppuun ja joillekin kirjoittaneille on ilmeisesti oltu yhteydessä jo pari viikkoa sitten. Eivät voi vielä valita niitä neljää, kun eivät tiedä ketkä 4 tulee saamaan eniten kirjeitä.

Periaatteessa näin, mut ainahan joku voi jäädä pois henkkoht syistä.

Varmaan mainostavat nyt niitä jusseja, jotka saaneet vähiten kirjeitä?

Vierailija
380/2225 |
11.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kirjoitin kans Artulle, yli viikko sitten. Ei ainakaan vielä oo tuotantoyhtiö ottanut yhteyttä. Toivottavasti vielä kuuluu. Jännää. 🤗

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi