Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Vierailija kirjoitti:
Joko jännittää? Onkohan maajussit jo saanut kirjeensä?
Tuskinpa ovat.
Mulle sanottiin puhelimessa, että soittavat vielä jokatapauksessa vaikka ei kutsuttaisi.
Siis te kenelle tuotanto on soittanut niin onko teidät jo kutsuttu niin sanotusti mukaan? Itse vielä oottelen yhteydenottoa.
Toiveikas emäntäehdokas kirjoitti:
Siis te kenelle tuotanto on soittanut niin onko teidät jo kutsuttu niin sanotusti mukaan? Itse vielä oottelen yhteydenottoa.
Ei kutsuttu, maajussit eivät vielä ole saaneet kirjeitä ja he ne päätökset tekevät. Puhelimessa kyseltiin tuotannon kannalta tärkeitä kysymyksiä ja vielä vähän lisätietoa kirjoittajista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmoitetaankohan kaikille kirjeen kirjottaneille vielä tämän kuun aikana valinnoista? En jaksaisi jännittää ja odottaa pidemmälle...
Tuskin. Olishan se vähän outoa soittaa satoja puheluita "anteeksi, valintani ei osunut sinuun"?
Tuotantoyhtiö ilmoittaa kaikille, ilmeisesti viestillä.
Ensi viikolla varmaan rupeaa Vappu jakamaan maajusseille kirjeitä. Tuskinpa ehtii kaikkien luona käymään neljässä päivässä, joten toukokuuhun joutunee odottelemaan.
Minulle sanottiin sillon kun tuotannosta soiteltiin että tämän kuun lopussa saavat kirjeet. Eli varmasti tulevan ja seuraavan viikon aikana kun molemmat pyhien puolesta vajaita viikkoja. :)
Itsellä reissu Naantalin kuvausajankohtana jo varattuna ja lupasivat toukokuun alussa ilmotella edes että onko maajussi jolle kirjottelen menossa Naantaliin tavattavaksi vai ei. Tietää sitten lähteekö reissuun vai mahdollisesti Naantaliin. :D
Minulle pistettiin vain tekstiviestiä tuotannosta mutta puhelua ei ole kuulunut.
Vierailija kirjoitti:
Minulle pistettiin vain tekstiviestiä tuotannosta mutta puhelua ei ole kuulunut.
Minä sain sähköpostia että toimittavat kirjeet piakkoin ja kysyttiin kuittaus siihen että kirje ja kuvat saattavat näkyä ohjelmassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä sain sähköpostia että toimittavat kirjeet piakkoin ja kysyttiin kuittaus siihen että kirje ja kuvat saattavat näkyä ohjelmassa
Ja mä unohdin kokonaan liittää kirjeen yhteystietoihin sähköpostiosoitteeni :'D Toivottavasti laittavat sit tekstarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliskohan niiden loppunut aika eikä ehdi soittaa kaikille..
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla varmaan rupeaa Vappu jakamaan maajusseille kirjeitä. Tuskinpa ehtii kaikkien luona käymään neljässä päivässä, joten toukokuuhun joutunee odottelemaan.
Viekö vappu kaikki vai vaan ne, jotka menee Naantaliinkin? Ehtiihän noita kuitenkin viedä helposti kolmekin päivässä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viekö vappu kaikki vai vaan ne, jotka menee Naantaliinkin? Ehtiihän noita kuitenkin viedä helposti kolmekin päivässä..
Kyllähän se on kaikille vienyt ja sitten puolille sanoo että jatkaa tästä eteenpäin itse ja kutsuu ne toiset puolet Naantaliin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se on kaikille vienyt ja sitten puolille sanoo että jatkaa tästä eteenpäin itse ja kutsuu ne toiset puolet Naantaliin
Ok. En oo seurannut niin tarkkaan tätä, joten en tiennyt.
Onko muita Juholle kirjottaneita? Vitsit jännittää, toivottavasti ensiviikolla ilmoitetaan, miten käy.
Tuskin. Olishan se vähän outoa soittaa satoja puheluita "anteeksi, valintani ei osunut sinuun"?