Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen, että kirjoittaisin kirjeen maajussille. Tänä vuonna on harvinaisen symppiksiä mukana! Kehtaako kirjeen laittaa useammalle?
Ehkä hieman outoa. Ja mitäs sitten, jos kaksi maajussia kutsuu treffeille Naantaliin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harkitsen, että kirjoittaisin kirjeen maajussille. Tänä vuonna on harvinaisen symppiksiä mukana! Kehtaako kirjeen laittaa useammalle?
Ehkä hieman outoa. Ja mitäs sitten, jos kaksi maajussia kutsuu treffeille Naantaliin?
Tai vaikka vain toinen kutsuisi, niin näkeehän se ei-kutsunutkin sitten Naantalissa että kas, tuo Pertin ehdokas onkin tuttu nainen :D
Vierailija kirjoitti:
Kenelle laitoit? :)
Laurille. Varmaan moni muukin. Ihana.
Koskakohan maajussit saa kirjeet? Ja koska heidän on tehtävä Naantaliin valinnat?
Vierailija kirjoitti:
Koskakohan maajussit saa kirjeet? Ja koska heidän on tehtävä Naantaliin valinnat?
Veikkaan, että kirjeet jaetaan ennen pääsiäistä.
Vierailija kirjoitti:
Kirje laitettua. Apua!!
Mäkin kirjoitin just ja varmaan mun hurjasta elämästä kertoo se, että en oo ikinä ollut näin kauhuissani ja täpinöissäni samaan aikaan=D Ainoa vaan, että tiputin kirjeen äsken myöhäisimmän tyhjennyksen laatikkoon juuri ajoissa ja nyt mua vähän pelottaa, että siitä huolimatta kirje ei ehdi keskiviikoksi perille, kun tiistaisin ei jaeta nykyään kirjeitä. Saas nähdä miten käy. Tai kuinka tarkkoja ovat, jos kirje saapuukin yhden päivän myöhässä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Taitaa Juho ja Lauri olla tämän kauden kirjekuninkaat. Onko täällä ketään, joka kirjoitti jollekin muulle kuin noille kahdelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä myös. Taitaa Juho ja Lauri olla tämän kauden kirjekuninkaat. Onko täällä ketään, joka kirjoitti jollekin muulle kuin noille kahdelle?
Joo Juho ja Lauri on ainakin varmat jatkoon pääsijät. Ketkähän kaksi muuta saavat eniten kirjeitä, eli ketkä nähdään Naantalissa?
Itse kirjotin Juholle, en vain perus pessimistinä uskalla olla vielä innoissaan.. Kaveri tulee kuitenkin saamaan useita kymmeniä kirjeitä (tuskin satoja nyt kuitenkaan?), joten aivan liian pieni todennäköisyys, että pääsisin Naantaliin...
Vaikka olisinkin kyllä täydellinen morsianehdokas omasta mielestäni :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Pääsiäinen on 19.4.-22.4. ja sähköisen kirjeen voi lähettää vielä 15.4. Eihän ne tuossa ajassa ehdi käydä kirjeitä läpi tuotannossa ennen jusseille toimittamista, eivätkä kuvata Vappua reissaamassa ympäri Suomea kirjeiden kanssa.
Ovat aloittaneet kirjeiden läpikäymisen heti kun ensimmäiset saapuivat. Minulle ainakin soitettiin jo pari viikkoa sitten tuotantoyhtiöstä ja varmistettiin sopiiko mahdolliset kuvausajankohdat, yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko. Pääsiäinen on 19.4.-22.4. ja sähköisen kirjeen voi lähettää vielä 15.4. Eihän ne tuossa ajassa ehdi käydä kirjeitä läpi tuotannossa ennen jusseille toimittamista, eivätkä kuvata Vappua reissaamassa ympäri Suomea kirjeiden kanssa.
Aivan totta. Tuota en tullut ajatelleeksi.
Ollaanpa av:lla oltu ahkeria kirjoittajia :D Johtuukohan harvinaisen hyvästä jussikattauksesta tänä vuonna vai onko vaan sattumaa, että meitä on täällä näin monta?
Vierailija kirjoitti:
Ovat aloittaneet kirjeiden läpikäymisen heti kun ensimmäiset saapuivat. Minulle ainakin soitettiin jo pari viikkoa sitten tuotantoyhtiöstä ja varmistettiin sopiiko mahdolliset kuvausajankohdat, yms.
Milloin Naantalin osuus kuvataan?
Olisiko ollut vk 21, onko kellään parempaa muistikuvaa?
Vierailija kirjoitti:
Olisiko ollut vk 21, onko kellään parempaa muistikuvaa?
Taitaa osua juuri tärkeimmille kylvöajankohdille. Kieltämättä erikoinen valinta kuvausviikoksi.
Erikoinen kyllä, mutta veikkaan, että ajankohta ollut tiedossa jo maajusseilla pitkään. Joten tuskin jättävät kylvöjenvuoksi osallistumatta.
Jos todellisessakin elämässä deittailet useampaa samaan aikaan. Jotkut tekee näin, toiset ei.