Maajussille morsian 2019 -keskustelu
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/maajussille-morsian-tulee-taas-tass…
Siinäpä maajussit! Onko tuttuja mukana?
Kommentit (2225)
Patrick on hirveän lyhyt 169 cm.
Ihmettelen miksi Juho on ohjelmassa kun on menestyvän yrityksen osakas, mitä maajusseutta siinä on? Jäi vähän maku että oliko joku mainosesittely.
Laurissa oli sitä jotain, skorpioniluonne on kyllä haaste, ja siitä taisi täällä olla aiemmin maininta.
Artulla oli kiva hymy, napakasti sanoi ettei hae mitään piikaa vaan kumppania.
Antista jäi myös hyvä fiilis, monipuolinen ja avoimen oloinen, hymykin oli söpö.
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen miksi Juho on ohjelmassa kun on menestyvän yrityksen osakas, mitä maajusseutta siinä on? Jäi vähän maku että oliko joku mainosesittely.
Laurissa oli sitä jotain, skorpioniluonne on kyllä haaste, ja siitä taisi täällä olla aiemmin maininta.
Artulla oli kiva hymy, napakasti sanoi ettei hae mitään piikaa vaan kumppania.
Antista jäi myös hyvä fiilis, monipuolinen ja avoimen oloinen, hymykin oli söpö.
Eli kenelle kirjotat? ;)
Juhohan sanoi, että sisko on toimarina firmassa ja hän itse vähemmistöllä mukana, mutta maat ovat hänen hallussa. Eli kyllä minun nähdäkseni Juho on tuolloin maajussi :)
Vierailija kirjoitti:
Länsi-Suomi hyvin edustettuna.
Miksei itäsuomalaiset kelpaa maajussille ohjelmaan?
Kyllähän se Johan olisi valinta jos olisin 10 v nuorempi :) Olen tavannut livenä ja erittäin mukava kaveri.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Vai yritätkö jymäyttää, etteivät muut kirjoittaisi hänelle?
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se Johan olisi valinta jos olisin 10 v nuorempi :) Olen tavannut livenä ja erittäin mukava kaveri.
Samaa mieltä - kirjoittakaa nyt sille!
Toivon myös, että Johan jatkaa, koska hänessä on sellaista sykettä jota viitsii seurata televisiosta. Ja joo, en puhu nyt kouvolatukasta tai tatuoinneista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät? Vai yritätkö jymäyttää, etteivät muut kirjoittaisi hänelle?
Pituudet lukee maajussille morsian sivuilla. Tässäkin ketjussa copypastettuna.
Miten voikin olla näin hyvät maajussit tänä vuonna!? Mahdotonta sanoa keitä jäädään seuraamaan.
On tosissaan kiinnostavan oloisia ehdokkaita tänä vuonna! Toivottavasti saisivat paljon kirjeitä :)
Jos en olisi vasta eronnut niin saattaisin jopa kirjoittaa Laurille. En kyllä tiedä uskaltaisinko lähteä ohjelmaan mukaan ja veikkaan sen olevan kynnyskysymys aika monelle! Harmi sinällään, mutta sehän tämän formaatin idea toki on.
Veikkauksia siitä, kuka saa eniten kirjeitä? Ketkä neljä valikoituu mukaan ohjelmaan? Olisi kiva nähdä Jouko ja Sari mukana, mutta mikäli valinta perustuu kirjeiden määrään, niin silloin luultavasti eivät päädy mukaan.. tai mistä sitä tietää :)
Vierailija kirjoitti:
Veikkauksia siitä, kuka saa eniten kirjeitä? Ketkä neljä valikoituu mukaan ohjelmaan? Olisi kiva nähdä Jouko ja Sari mukana, mutta mikäli valinta perustuu kirjeiden määrään, niin silloin luultavasti eivät päädy mukaan.. tai mistä sitä tietää :)
Johan saa ❤️
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Juho tulee olemaan tämän kauden kirjekuningas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenki haluaisin sanoa Juho, mutta uskaltaaks tavalliset, ihan ihanatkin naiset kirjottaa, varsinkin jos on lukenu tätä ketjua?
Toisaalta taas Laurikin voisi saada eniten kirjeitä, siitä kun kaikki on ilmeisesti tykännyt. Omiin silmiin ei ainakaan ole osunut yhtään kommenttia että joku olisi hänelle jo kirjottanut.En jaksais yhtään odottaa ens syksyyn, alkais jo!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä jotenki haluaisin sanoa Juho, mutta uskaltaaks tavalliset, ihan ihanatkin naiset kirjottaa, varsinkin jos on lukenu tätä ketjua?
Toisaalta taas Laurikin voisi saada eniten kirjeitä, siitä kun kaikki on ilmeisesti tykännyt. Omiin silmiin ei ainakaan ole osunut yhtään kommenttia että joku olisi hänelle jo kirjottanut.En jaksais yhtään odottaa ens syksyyn, alkais jo!
Mä kirjoitin Laurille. Ainakin yksi kirje siis menossa.
Olis kiva kun Jouko pääsis ohjelmaan. Olisi mukava seurata hieman vanhemman maajussin heilastelua.
Sais sinne traktoriinsa morsiamen ettei tarttis äijäporukassa ajella.
Vierailija kirjoitti:
Olis kiva kun Jouko pääsis ohjelmaan. Olisi mukava seurata hieman vanhemman maajussin heilastelua.
Sais sinne traktoriinsa morsiamen ettei tarttis äijäporukassa ajella.
Mun tekisi mieli ihan kaverimielessä kirjoittaa Joukolle! Olen niin paljon häntä nuorempi että ei musta mihinkään parisuhteeseen olisi, mutta muutoin vaikuttaa sellaiselta tyypiltä, jonka kanssa tulisin hyvin juttuun. :D
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan Lauria, joka ilmeisesti oli jo saanut yhteydenottoja. Tai ainakin yhteydenottoyrityksiä...
Toinen vahva veikkaus on Juho.
Tiedän tuon Antin, tosin melkein kymmenen vuoden takaa. Oli samassa koulussa ja vaikutti ihan hauskalta kaverilta, vaikkei muistaakseni koskaan mitään puhutukaan keskenään. Taisi harrastaa jo tuohon aikaan musiikkia.