__Näkijä__
En näköjään muista enää salasanaani tällä palstalla.. Siksi en pääse kirjautumaan nimimerkilläni.
En tiedä kuinka moni minut täältä muistaa...
Mutta ... nyt en tullut tekemään näkijän "töitäni" vaan kysymään tietääkö kukaan täältä jonkun joka osaisi auttaa minua!???!
Kaipaisin jonkun tämän "alan" ihmistä joka osaisi kertoa minulle muutaman vastauksen muutamaan kysymykseeni... :)
__Näkijä__
Kommentit (258)
Mell
Opiskelusi tulevat jatkumaan, mutta ala jota alat opiskella ei liity nykyiseen työhösi. Tämä on enemmän ihmisläheisempää. En kuitenkaan näe tarkemmin mikä alasi tulee olemaan. Aloitat opiskelut, kun näet sen ajankohdan olevan sille oikea.
Terveyteen liittyvissä asioissa en näe siksi, koska en halua joutua kertomaan pahoja asioita jos niitä näkisin. Varsinkaan näin, kun emme olisi kasvotusten. Tämä on oma päätökseni, että en niitä halua nähdä.
[b]63. __Näkijä__ vastaa[/b]
Tulet kohtaamaan rakkautta pian. Saatat tuntea tämän miehen jo entuudestaan. Ajan kanssa tunteenne lämpenee rakkaudeksi.
Välisi exääsi (lasten isään) säilyy, mutta enemmänkin lasten takia. Ette ole läheisiä, mutta pystytte puhumaan muustakin, kuin lapsistanne.
Lapsia en näe lähivuosina lisää. Mutta se ei tarkoita etteikö niitä voisi vielä tulla.
Työpaikkasi on ainakin näillä näkyvin sama kuin jossa jo olet.
[b]Vastailen muillekin, MUTTA en ole koko ajan koneella, joten vastaus ei välttämättä tule heti, kun sitä kysyt !! [/b]
jos vaan näet minulle jotain, niin ole kiltti ja kerro,
minua ahdistaa suuresti elämäntilanteeni, ole avioliitossa ns hyvän miehen kanssa, mutta rakastan sydämessäni erästä toista, hän haluaisi minut kovasti itselleen ja minäkin hänet, mutta en vaan uskalla ja osaa lähteä tästä varmasta ja turvallisesta elämästä, pelkään nyt kuitenkin että tämä rakkauteni kohde löytää jonkun muun naisen tai muuten lakkaa odottamasta minua, en usko että kauaa enää jaksaa odottaa minun jahkailuani, en halua menettää häntä mutten voi nyt perhettänikään tässä tilanteessa, lähinnä lasten takia, hajottaa...
mitä minulle mahtaa näkyä, kenties pelkkää onnettomuutta ja pahaa mieltä?
Kiitos jo etukäteen jos vastaat minulle edes jotain...
Vastasit että jos tämä mies rakastaa minua hän ei vaihda keneenkään toiseen, tilanne ei ole todellisuudessa siihen suuntaankaan että olisi vaihtamassa, minä vaan pelkään että hän kyllästyy odottamaan minua, on jo monta vuotta odottanut kun minä odotan että lapset kasvavat isommiksi jne, hänellä on ollut kiinnostuneita naisia ympärillä mutta on torjunut heidät kaikki aina, tiedän sen enkä epäile lainkaan miehen luotettavuutta tässä asiassa.
Meillä on ollut paljon riitoja ja pahaa mieltä, johtuu toki suurimmalta osin tästä tilanteesta että hänelläkin hermot kiristyy ja meinaa usko emnnä minua odottaessa, aivan kamla syyllisyys minulla tästäkin ja aviomiestäni kun ajattelen niin tunnen myös valtavaa syyllisyyttä etten ollut parempi vaimo vaikka hän on niin kiltti ja hyvä mies ja varsinkin isä,
Teen todella väärin kaikkia kohtaan, tiedän, mutta en vaan osaa ja voi lähteä tästä ns turvallisesta elämästä ja aviomieheni on lapsille NIIN hyvä isä etten tahdo sitä heiltä ottaa,
en taida lähteä niille treffeille mieheni kanssa mitä ehdotit, kun ei meillä ole mitään yhteistä puhuttavaa kummallakaan toisillemme eikä ole kivaa yhdessä,
tavallaan jopa toivon että hän jättäisi minut ja löytäisi uuden rakkauden,
aivan epätoivoinen surkea tilanne siis ja sydämeni huutaa tuon toisen miehen nimeä niin kovasti :(
Mutta kiitos vastauksesta ja jos tämä kirjoitus avaa yhtään mitään lisää sinulle tilanteestani niin ole kiltti ja kerro mitä näet :)
Mies tuli takaisin. Haluaa pitää perheensä, haluaa, että me onnistuisimme ja eläisimme "onnellisina elämämme loppuun asti"... täh??? Miten tässä näin kävi? Nyt on pää sekaisin, enkä todellakaan tiedä mitä ajatella... miten tässä käy?
ennustit minulle jo et tulen saamaan 2 lasta lisää, nyt minulla on 2 lasta. Haluaisin kysyä työstäni...olenko kokoajan samassa työssä vai tuleeko uusia tuulia tulevaisuudessa. Entäs tuo rahapuoli, ainako tiukkaa?? Kiitos sinulle jo etukäteen.
Mulla on elämässä jonkinlainen kriisin paikka - en oikein tiedä mitä haluan elämältäni.
Miten näet työpaikkani - kannattaako vaihtaa heti, saman firman palvelukseen vaiko muualle? Vai etsiä jotain aivan uutta ja erilaista? Entä perhe-elämä - saanko lisää lapsia?
näkijä vielä näihin viesteihin vastaat, niin voisitko kertoa miten meidän perheelle käy? Erotaanko miehen kanssa kokonaan vai saadaanko asiat kuntoon? jos ero tulee niin selviänkö lasten kanssa yksin? ja syntyykö lapseni elossa/terveenä? nyt raskaus vasta ihan alussa
Montako lasta yhteensä näet minun saavan mieheni kanssa?
Kuinka esikoisemme tulee pärjäämään sairautensa kanssa?
Kiitos!
He näkijä!
Saammeko koskaan omaa kotia?
Entäpä tuleeko meille kolmatta lasta piakkoin
Toivoisin, että vastaisit minullekin.
Luulin löytäneeni jo vihdoin rakkauden, mutta näyttää siltä, että taas joudun pettymään. Olenko väärässä, vai osuuko aavistukseni oikeaan?
Ja näetkö minulle rakkautta lainkaan elämässäni: itse alan jo luopumaan toivosta ja kannan siksi suurta surua. Tahtoisin kovasti ymmärtää miksi minulle ei rakkautta ja parisuhdetta suoda?
Kiitos.
Pojallani on terveysongelmia. Paraneeko hän?
Kiitos jos jaksat vastata ja voimia sinulle!
Tekeehän tätä kuitenkin ilmaiseksi.
Toinenkin lapsi on tosiaan vahva persoona, mutta myös äärettömän herkkä, ihan kun sanoitkin. Äitinä on aivan ihanaa kuulla, että he ovat tulevaisuudessa onnellisia. Kiitos Näkijä, hyvää kesän jatkoa sinulle!
Olen täällä sydän särkyneenä ja huolissani lapsista ja taloudellisesta tilanteesta.
Jos luet niin mitä näet meidän tulevaisuudessa:
Myymmekö talon ja muutammeko paikkakunnalta? Miten lapset siihen suhtautuvat? Tuleeko uusi mies elämääni joskus? Onko uranvaihdos järkevää tässä vaiheessa?
Onko muuta?
Kiitos jo etukäteen.
Näen sinun olevan samassa työssä ainakin seuraavat lähi vuodet. Rahatilanteenne paranee hieman parempaa.
[b]67. __Näkijä__[/b]
Tunnut olevan hukassa kanssasi, ehkä olet hieman turhautunut nykyiseen elämäntilanteesee? Kaipaat pian muutosta jotta elämäsi yksitoikkoisuus muuttuisi.
Katso rauhassa työtilannettasi ja huomaat pian miten töiden suhteen kannattaa tehdä.
Lapsia en näe vielä lähitulevaisuudessa sinulle.
[b]68. __Näkijä__[/b]
Raskauteen liittyvissä asioissa en voi auttaa, koska en halua nähdä niitä asioita. Joten sinun on vain luotettava omiin äidinvaistoihisi ja oltava stressaamatta liikaa. Saan kuitenkin hyvän tunteen, että kaikki menisi hyvin.
En näe eroa. En ainakaan lähivuosille. Yrittäkää saada aikaa, jotta voisitte puhua asiat läpi. Ja koittakaa saada aikaa hoitaa suhdettanne.
[b]69. __Näkijä__[/b]
Tulet saamaan rakkautta, kun annat itsesi rakkaudelle.
Et jää elämään loppuelämääsi yksin. Vierelläsi tulee olemaan kumppani.
Se koska hänet tapaat, en osaa sanoa. Tiedät sen itse kun hän kohdallesi osuu.
Luota itseesi.
[b]70. __Näkijä__[/b]
Pahoittelen, mutta en näe terveyteen liittyvissä asioissa.
hei, näkisitkö minulle mitä tulevaisuus tuo tullessaan.. suunitelmat on suuret mutta pelkään etten kykene saavuttamaan sitä mitä halajan..
Kiitos jo etukäteen, jos ehdit vastata. Ja toivottavasti joku vastaa sinullekin..
mikäli ehdit vielä vastata niin mielenkiinosta haluaisin kysyä lisää;) Miten näet parisuhteemme? Entä raha-asiat? Ja vielä asuntoasiasta haluaisin tietää eli asummeko samassa kodissa vai muutammeko?
Ja oikeastaan kiinnostaisi vielä, että pysynkö samassa työpaikassa vai vaihdanko muualle- jos muualle niin minne ja milloin. Kiitos, mikäli ehdit vastata ja kiitos edelleisestäkin.
Hei! Yritin sinulle jo eilen vastata ja kiittää, mutta jostain syystä viestini ei tallentunut ketjuun.
Tuo talos tuntui ihanalta, heti ensimmäisellä kerralla kun siellä kävimme, mutta jännittää siis saammeko sen ja jos saamme, oliko se hyvä juttu. Näetkö, millaisessa talossa tulemme asumaan? meneekö oma asuntomme kaupaksi hyvin? Näetkö jotain muuta elämästämme? Esim. onko lapsilukumme nyt täynnä, ja miten minun työkuviot?
Kiitos, että täällä vastailet, omasta puolestani voin ainakin sanoa, että arvostan sitä todella :) mitä näit minulle talvella, ovat ainakin osin toteutuneet, se on ollut ihanaa huomata :)
sellaista vielä, että mistä luulet saavasi nuo tiedot/tuntemukset/ näyt? Uskotko jumalaan? Tai johonkin muuhun henkiseen?
Kiitos vielä jos minulle vastaat ja voimia ja hyvää jatkoa sinulle!
nostaa tätä...