Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

__Näkijä__

Vierailija
21.07.2008 |

En näköjään muista enää salasanaani tällä palstalla.. Siksi en pääse kirjautumaan nimimerkilläni.

En tiedä kuinka moni minut täältä muistaa...

Mutta ... nyt en tullut tekemään näkijän "töitäni" vaan kysymään tietääkö kukaan täältä jonkun joka osaisi auttaa minua!???!

Kaipaisin jonkun tämän "alan" ihmistä joka osaisi kertoa minulle muutaman vastauksen muutamaan kysymykseeni... :)

__Näkijä__

Kommentit (258)

Vierailija
241/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa tulevaisuus ja oma ailahtelevaisuus? Mistä tämä mun epävarmuus johtuu ja luuletko, että joskus voin vielä "kasvaa aikuiseksi"? Onko lapsilukumme täynnä ja onko tämä pysyvä asuinpaikkamme vai vieläkö muutamme/muutan jonnekkin? Kysymyksiä tuli paljon, joten kiitos jos jaksat vastailla.

Vierailija
242/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos vaan näet minulle jotain, niin ole kiltti ja kerro,

minua ahdistaa suuresti elämäntilanteeni, ole avioliitossa ns hyvän miehen kanssa, mutta rakastan sydämessäni erästä toista, hän haluaisi minut kovasti itselleen ja minäkin hänet, mutta en vaan uskalla ja osaa lähteä tästä varmasta ja turvallisesta elämästä, pelkään nyt kuitenkin että tämä rakkauteni kohde löytää jonkun muun naisen tai muuten lakkaa odottamasta minua, en usko että kauaa enää jaksaa odottaa minun jahkailuani, en halua menettää häntä mutten voi nyt perhettänikään tässä tilanteessa, lähinnä lasten takia, hajottaa...

mitä minulle mahtaa näkyä, kenties pelkkää onnettomuutta ja pahaa mieltä?

Kiitos jo etukäteen jos vastaat minulle edes jotain...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä näet meille.. tulevatko lapsien isät ikinä kuulumaan heidän elämiinsä..?

Miksi nuoremman isä teki niinkuin teki,ja tuntuuko hänestä edes pahalta?

(tosi ahdistunut olo kun en ole keneltäkään vastausta saanut,vähiten häneltä itseltään..)

Kiitos tuhannesti jos viitsit vastata!!!

Vierailija
244/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme muuttamassa helsingistä Vihtiin ja aloitan uuden työn vanhusten parissa. muutto toiselle paikkakunnalle ja uuden työn aloitus hieman pelottaa. Sujuuko kaikki hyvin? sopeutuuko lapsemme, saavatko leikkikavereita ja sopeudunko minä uuteen tyhöni?? kiitos todella, todella paljon:)

Vierailija
245/258 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme ahtaasti, näkyykö meille isompaa asuntoa lähi tulevaisuudessa? Tässä asunnossa on rakennusaikainen vika ja remppaa pitäisi tehdä. Kannattaako tähän asuntoon korjauttaa muuta kuin kaikkein tarpeellisin? Vai suuntaanko voimavarojani ja energiaani erääseen toiseen taloon, jonne ainakin pienimmäiseni isä on asettumassa asumaan? Olen ollut pitkään kotona lasten kanssa. Välillä opiskelemassa, työharjoittelussa ym. Nyt pitäisi palata työelämään. Näetkö sillä saralla jotain minulle? Lapsia minulla on kolme, saanko vielä yhden?

Kiitos sinulle Näkijä, toivottavasti löydät vastauksen ja apua omaan kysymykseesi. Kaikkea hyvää sinulle ja lapsellesi.

Vierailija
246/258 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti jaksat vastata tähän vielä.

Elän muutosvaihetta juuri nyt ja todella kaipaan vastausta ja tukea päätöksiini.

Olenko menossa oikeaan suuntaan? Eroanko miehestäni? Tuleeko minusta ja uudesta rakkaastani vielä pari? Saanko lisää lapsia?

Olenko onnellinen uudessa suhteessani?

Vierailija
247/258 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä näet minulle.

Jäin työttömäksi, kuinka pärjään lapseni kanssa taloudellisesti.

Näetkö minulle pian töitä? Millaisessa työympäristössä, joudunko muuttamaan tms.

Entä mitä muuta näet minulle?

Vierailija
248/258 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen pettynyt usein ihmisiin, vaikea luottaa.

92.

Vierailija
249/258 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuumeilen kolmannesta lapsesta, toteutuuko haaveeni...?

Miten työelämässä käy?

Onko tulossa suuria muutoksia elämäämme?

kiitos etukäteen!

Vierailija
250/258 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös kysyä sinulta yhden kysymyksen: mikä on minun alani / paikkani työelämässä?? Olen todella hukassa... Toivottavasti opiskelen vihdoin omaa alaani ja työllistyn jatkossa paremmin.

Kiitos, jos näet minulle!

Vierailija
251/258 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto

Vierailija
252/258 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan sekaisin. Kaksi miestä, vauvakuume ym. Minkälainen loppuratkaisu on mun tarinalla? Miljoona lankaa mun käsissä enkä tiedä mitä niillä pitäisi tehdä.. Näetkö mun tilanteen ja kuinka se päättyy?

Vierailija
253/258 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hieman enempi taustaa mun nykyiselle tilanteelle. Olen avoliitossa, nyt yritetään kolmatta lasta. Olen epätoivoisesti rakastunut toiseen mieheen. Milloin raskaudun? Kuinka käy minun ja tän toisen miehen? Olen aivan sekaisin mun pään sisällä, kun on kaikkea tekeillään nyt yhtä aikaa..

Vierailija
254/258 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun unelmien kodissa olisi avarampi ja käytännöllisempi keittiö, sekä parempi pohjaratkaisu kuin nykyisessä. Joten haluaisin todellakin löytää sellaisen ja kiinnostaisikin tietää onko edes mahdollista, että joskus muutamme sellaiseen?

Ja siitä kakkosesta, näetkö sellaista meille? En ole ahdistellut miestäni ajatuksella, olen vain heittänyt ilmaan toiveen toisestakin lapsesta. Kun tämän ensimmäisenkin kanssa meni kauan aikaa saada hänet niin aika voi loppua kesken jos odottelen miehen mielen muutosta...

Kiitos vielä kerran ja siunausta!

Vierailija
255/258 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ellit plazan kristallipallon ennustuspuolelle,siellä on enemmän näkijöitä!

Vierailija
256/258 |
26.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

On täysin ilmaista.

Vierailija
257/258 |
27.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pääse tänne koko ajan vastailemaan.

Jos tätä työkseni tekisin tietenkin vastaus tulisi heti, mutta olisi myös maksullistakin!!

__Näkijä__

PS. Yritän illalla päästä vastailemaan teille taas.

Ei ole aina aikaa vastailemaan, kun on lapsi joka vaaatii koko ajan äidin huomion itselleen :)

Vierailija
258/258 |
23.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

löytyihän sieltä jotain positiivistakin, kiva!

vielä kiinnostaa näetkö minulle tai lapsen isälle uutta suhdetta ja kuinka pian? lapsen isälle toisia lapsia? kysyn tätä kun juuri viime yönä näin unta että olin raskaana lapsen isälle, sitten selvisikin että kyseessä oli erehdys, ja raskaana oleva olikin lapsen isän uusi nainen. olin kauhean pettynyt, olisin niin halunnut vielä lapsen.

saanhan pitää poikani luonani, ei kai isä vie tai houkuttele häntä ulkomaille jossain vaiheessa?