__Näkijä__
En näköjään muista enää salasanaani tällä palstalla.. Siksi en pääse kirjautumaan nimimerkilläni.
En tiedä kuinka moni minut täältä muistaa...
Mutta ... nyt en tullut tekemään näkijän "töitäni" vaan kysymään tietääkö kukaan täältä jonkun joka osaisi auttaa minua!???!
Kaipaisin jonkun tämän "alan" ihmistä joka osaisi kertoa minulle muutaman vastauksen muutamaan kysymykseeni... :)
__Näkijä__
Kommentit (258)
En usko olevani raskaana vielä,parin vuoden sisällä voisi kuitenkin olla kiva saada oma pieni vauva:
En tiedä onko kaverini kaiken tämän vaivan arvoinen, mutta sukulaisena (tai oikeastaan tulevana sellaisena) en usko pystyväni mitään tekemään tilanteelle :( Elättelen tässä toiveita että kestän tämän pari kuukautta (mitä tämä tilanne vaatisi) ja sitten keskittyisin joksikin aikaa vain itseeni. En tiedä onnistuuko tämä näin, mutta en oikein näe vaihtoehtoa :( Vaikka tekisi kyllä mieli olla itsekäs
-15
Näetkö minulle mitään muutoksia elämäntilanteeseen. Työ/opiskelu? Pysynkö samassa työssä, vai löydänkö uuden uran. Entä raha? Kiitos
Olen jotenkin masentuneella tuulella, olisiko sinulla jotain pientä positiivista kerrottavaa vielä, ihan pienikin "piristysruiske" olisi paikallaan!
Tulette saamaan vielä kaksi lisää =)
En ole floristi enkä töissä asiakaspalvelussa. Kummastakaan työstä en edes haaveile - päinvastoin. Mutta "never say never" ;)
Pysyykö mieheni terveenä, tuleeko vielä yhtä vaikeita aikoja kuin muutama vuosi sitten?
Saammeko lisää lapsia?
Pysyykö taloutemme pystyssä?
"Näen sinut onnellisena.
Ja miehen rinnallasi.
Hän on tumma hiuksinen ja leppoisa mies.
Jotain "mystistä" hänessä näen, mutta silti tuntuu luotettavalta."
Oliko tuo siis vastaus tähän?
"Ero valehtelevasta miehestä"
Nuorimmaisen isä ei sitten taida herätä "isyyteensä"?
En osaa sanoa miehestäsi, järkiintyykö koskaan valinnastaan, mutta pettymään kyllä tulee. Koska lapsi ei välttämättä halua enää koksaan tavata isäänsä, kun hän haluaisi tavata lapsensa.
Kyllä onnen tulet vielä löytämään! ;)
Joudut nyt elämään lastesi kanssa jonkin aikaa. Ja parempi niin. Sillä se oikea löytyy kyllä ja kaveripohjalla lähdette alkuun.
Kestääkö suhteemme mieheni kanssa? Onko toivetta saada lisää lapsia?
jos jotain näkisit?
juuri tulimme asuntotarjousta tekemästä, näetkäö mitään siihen liittyvää? saammeko omamme myytyä? meneekö kaikki hyvin vai tuleeko kauppoja ollenkaan? teimmekö virheen?
jännittää, olisin kiitollinen jos jotain vastaisit, olet täällä aijemmin minulle nähnyt, kiitos niistä :)
Jotenkin tuli surullinen fiilis näkijän puolesta.
Hän pyytää apua, sitä saamatta, mutta muut vaan touhottavat omilla kysymyksillään aivan kuin näkijä olisi laittanut otsikoksi: "Näkijä paikalla, haluatko kysyä jotakin".
Auliisti näkijä vastaa vielä kaikille.
Se on tietenkin vaan ihanaa, että hän käyttää lahjaansa.
Toivottavasti ap saat joltakin vastauksen omiin kysymyksiisi.
K
Ja tietenkin kaikille niille jotka häntä ennen kysyivät !!
Muut; teille vastaan joko huomenna tai kun koneelle taas pääsen.
Vaikka kesälomalla nyt olenkin on minullakin lapsi joka kaipaa äitiään ja hänen seuraansa.
Eikä osaa ymmärtää, että äiti haluaa auttaa kaikkia joita vain voi!!
Hyvää yötä, ja pian odottajat saavat vastauksensa.
_Näkijä__
En ikävä kyllä pysty näkemään exästäsi mitään. Koska en ole suoranaisesti häneen yhteydessä.
En kuitenkaan näe sinulla mitään kamalia harmeja näkyvän.
[b]37. __Näkijä__ vastaa[/b]
Näen sinun opiskelevan ja sitten olevan työelämässä. Olet jokseenkin tyytymätön päätökseen, mutta huomaat pian viihtyväsi siinä mitä teet.
Sairauksista en pysty näkemään. Pahoittelen. Ehkäpä niin ei anneta minun nähdä!??! Joten en voi kertoa lapsestasi enkä miehestäsi.
[b]40. __Näkijä__ vastaa[/b]
En näe lisää lapsia lähivuosille, mutta kuka tietää tulevaisuudesta ;)
En siis pysty näkemään koko elämän kaarta vaan muutaman vuoden päähän asti. Ja se kuinka monen vuoden päähän näen on ihmisestä eli kysyjästä kiinni kuinka kauaksi minun annetaan nähdä.
Työpaikkasi tulee vaihtumaan. Pääset parempaan paikkaan jonne sinun on mukava mennä.
Hyvin lapsesi tulee koulussa pärjäämään. Kunhan et tartuta pelkoasi häneen. Hän on reipas lapsi.
[b]42. __Näkijä__ vastaa[/b]
Saan tunteen miehestäsi ja sinusta kuin olisi lopunalku lähenemässä. Mutta kysymys kuuluukin, että haluatteko jatkaa vaiko lopettaa?!! En kerro ratkaisua, koska se ohjaisi sinua liikaa!! Ymmärrät kai, tai ainakin toivon niin.
Töitä sinulla on edelleen.
[b]28. __Näkijä__ vastaa[/b]
Ajankohtaa en näe tarkkaan, mutta sen neloisen näen kyllä :)
Töitä näen kyllä kohdallesi.
[b]44. __Näkijä__ vastaa[/b]
Pysyt samassa työssäsi vielä pitkään.
[b]49. __Näkijä__ vastaa[/b]
En näe terveyteen liittyvissä asioissa. Pahoittelen.
Lapsilukunne on nyt täysi. Taloutenne tulee parantumaan.
[b]51. __Näkijä__ vastaa[/b]
Suhteenne on lujaa tekoa ja se kestää pitkään!!
[b]52. __Näkijä__ vastaa[/b]
Kaupat tulee sujumaan hyvin, ei huolta. Teette asunnostanne houkuttelevan sitä esitellessä. Muutamalla tuotteella siitä saa tyylikkään ja näyttävän.
Koetko uuteen asuntoon mentäessä, että menet kotiin? Jos vastaat kyllä, olette tehneet oikein!!
Kiitos, ihanasta viestistäsi. Sait sillä oikeasti minulle hyvän mielen aikaan.
Olen luonteeltani auttaja, ja tosiaankin mielelläni autan monia joita vain suinkin pystyn, omat tarpeeni unohtaen.
Kiitos, toivonpa minäkin vastauksia saavan.
Vuosi sitten palstalta kopioitiin ketjustani kirjoituksia ja ne otettiin (muistaakseni) iltalehteen ja siellä muutama maksullinen ennustaja ei tykännyt siitä kun tätä teen täällä ilmaiseksi, joten pelkäänpä jääväni ilman vastauksia. Ainakin niitä täältä kysyessäni.
T.piristysruisketta kaipaava :)
T.piristysruisketta kaipaava :)
Minulle itselleni, huonoina päivinä iloa tuottaa oma lapseni. Kun saan seurata hänen touhujaan ja nähdä hänen kehittyvän.
Sinun on löydettävä se, mikä sinulle tuo eniten hyvää oloa. Olkoonkin se sitten vain puhtaiden vaatteiden tuoksu, tai rentouttava hieronta, jonka miehesi tekee.
En näe mitään erityistä, joka antaisi sinulle sen ns. piristysruiskeen.
Se on sinulla sisälläsi, ja se on sinun sieltä löydettävä!
Ymmärrän oikeasti tunteesi, mutta tässä en voi paremmin auttaa.
Yritän löytää....:)
Hyvää yötä!
asunto, työ , lapset ja raha....? kiitos jos jaksat vastata kaikkiin jotan.
Takaraivossani on vähän väliä ajatus mieheni uskottomuudesta/toisesta naisesta. Onko tämä totta vai pelkoa aikasemmasta elämästä ja hylätyksi tulemisesta?
Työt mietityttää, saanko ikinä oman alani töitä?
Lapsista; pojasta olen huolissani, kuinka ylipäätään tulee selviämään elämässä ja tyttö askarruttaa "viisautensa" puolesta.
Kuinka nämä asiat järjestyvät?
Odotamme "esikoistamme",kumman saamme?
Jattaako mieheni entinen vaimo meidat rauhaan?
Tallaista talla kertaa
Olen siis 28. Meillä on tosiaan 3 lasta. Näet siis nelosen:) Osaatko ajankohtaa sanoa? Kysyisin vielä, näetkö työtä tai opiskelua tulevaisuudessani? Muuta?