Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

__Näkijä__

Vierailija
21.07.2008 |

En näköjään muista enää salasanaani tällä palstalla.. Siksi en pääse kirjautumaan nimimerkilläni.

En tiedä kuinka moni minut täältä muistaa...

Mutta ... nyt en tullut tekemään näkijän "töitäni" vaan kysymään tietääkö kukaan täältä jonkun joka osaisi auttaa minua!???!

Kaipaisin jonkun tämän "alan" ihmistä joka osaisi kertoa minulle muutaman vastauksen muutamaan kysymykseeni... :)

__Näkijä__

Kommentit (258)

Vierailija
201/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää mieltäni todella askarruttavaan kysymykseen.

Minulla on syksyllä todella paljon hommaa, koti-,työ- ja opiskelurintamalla. Mitenhän jaksan tämän kaiken ja onko edes pakko jaksaa?

Olemme myös harkinneet todellista elämänmuutosta ja muuttaa ihan eripuolelle suomea, onkohan siinä mitään järkeä?

Sitten vielä tämä pakollinen kysymys:)

Saadaanko vielä lisää lapsia näiden kolmen lisäksi ja milloin:)??

Vierailija
202/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko perheemme nyt tässä vai liittykö joku vielä mukaan? Miltä perheemme tulevaisuus muuten näyttää? Miten urani, pääsenkö tavoittelemaani asemaan? Kiitos!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näetkö vaikean tilanteen perheessäni? Vaikka pahin on jo ohi, niin vieläkin nuo ulkopuoliset ihmiset mietityttävät? Pääsemmekö eroon heistä vai toisistamme? Miltä näyttää miehen uusi luonteenpiirre? Tuleeko siitä uusia ongelmia?

-Kiitollinen kyselijä-

Vierailija
204/258 |
30.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan, kun töiltäni kerkeän!

Kesäloma loppui jo ja nyt on taas istuttava kassalla, palvelemassa asiakkaita =)

Tulen tänne vastailemaan kyllä teille, kun aikaa vain riittä!!

Ja hukkaan tämä ketju ei minulta pääse, koska olen tallentanut tämän suosikkeihin.

__Näkijä__

Vierailija
205/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten lukumäärää kyselisin?? onko kiintiö täysi?

Vierailija
206/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En näe montako lasta tulet saamaan, pahoittelen.

[b]73. __Näkijä__ vastaa[/b]

Sinun pitää vain luottaa itseesi enemmän, jotta voisit toteuttaa unelmasi. Mikään ei ole mahdotonta tässä maailmassa ja elämässä.

Näen sinulle hyviä vuosia edessä olevan. Mahdollisesti työkeikkoja ulkomailla.

[b]74. __Näkijä__ vastaa[/b]

Suhteenne näyttää olevan luja ja olette yhdessä pitkään.

En näe muuttoa vielä.

En näe myöskään muutosta työssäsi, lähivuosille.

Vierailija
207/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]52-75. __Näkijä__ vastaa[/b]

Jos se kodilta tuntui ja sen haluatte, eikö se silloin ole hyvä juttu?

Minulla on hyvä tunne siitä että talo olisi teidän. Milloinka se selviää?

Töitä teillä kummallakin riittää. Lapsia olisi ainakin yksi tulossa. Menee vielä muutama vuosi.

Asutte isossa talossa, jossa on paljon tilaa ja oma piha. Onko se rivitalo tai omakotitalo, en näe sitä selvästi. Neljä huonetta olisi ja takka.

Uskon kyllä Jumalaan, koska haluan uskoa johonkin meitä suurempaan ja hyvään. Mutta en ole uskovainen, ihan tavallinen kristitty.

En todellakaan osaa sanoa miksi näen tai kukaan muukaan näkijä/ennustaja. Haluaisinkin saada tietää miksi juuri minä (muiden lisäksi)?? Ja kuinka pystyn tätä tekemään näkemättä kysyjää?!! Sitä moni muukin ihmettelee ja epäilee.

Miksi toisilla on siniset silmät ja toisilla ruskeat, joten miksi minä sain tämän lahjan ja muut ei??

Henkimaailma kiinnostaa, mutta en ole siihen niinkään tutustunut tai perehtynyt. Huomasin tämän lahjani vasta vuosi sitten. Ja että etäisesti pystyn näkemään ihmisistä asioita enkä suoraan heidän sitä kysyessä. Tavallaan menen lukkoon jos joku kysyisi suoraan. Hassua... Katselen ihmisiä esim. kaupungilla ja näen joistain asioita toisita en. Ehkä paremmin saan yhteyden niihin herkempiin ihmisiin.

Vierailija
208/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos etukäteen.

Vierailija
209/258 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otettiin mieheni kanssa taukoa suhteestamme, pystytkö näkemään miten meille käy? Saammeko ongelmat ratkaistua ja mitä tunnemme toisiamme kohtaan tulevaisuudessa?

Vierailija
210/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä ei taida olla nelosen aika :) Mutta tulette sen saamaan. Pienen pojan. En tarkkaan näe milloin hän päättää elämäänne tulla.

Älä ala-arvioi voimavarojasi. Mutta älä myöskään rehki liikaa!

Katso mikä on tärkeintä ja teen sen mukaan. Eli asiat tärkeys järjestykseen. Kaikki tulee kyllä onnistumaan. Muista myös pyytää apua tarvittaessa ja huilata, jotta en uuvu liikaa.

Miettikää tarkkaan muuttoa. Ja punnitkaa hyvät sekä huonot asiat mitä siitä teille koituisi. Silloin myös tiedätte tehneenne oikein.

[b]77. __Näkijä__ vastaa[/b]

Pääset aasemaasi johon tähtäät. Asiat näyttävät olevan kunnossa. Lapsiluku on täysi.

[b]78. __Näkijä__ vastaa[/b]

Ongelmia näkyy edelleen, ikävä kyllä.

Apua tarvitsette ulkopuolisilta vielä pidemmän aikaa, jotta ongelma saadaan hoidettua.

Voimia sinulle!!!

Ajan kanssa asiat paranevat. Pitää vain taistella sen eteen mihin uskoo ja mitä rakastaa.

[b]79. __Näkijä__ vastaa[/b]

Täydeltä näyttäisi... tällä hetkellä... =)

[b]82. __Näkijä__ vastaa[/b]

Näen kaksi lasta

Vierailija
211/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vau...siis toinenkin vielä.Yksi lapsi ja yksi km tän hetken saldo.Kiitos vastauksesta.

Vierailija
212/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisitko nahda minullekin?

Paljon kysymyksia elamassani. Kuinka mahdan jaksaa eteenpain? Saanko koskaan tehda tyota josta tykkaan? Loydanko sisaisen rauhan elamaani ja paasenko koskaan toteuttamaan unelmaani omasta yrityksesta?

Enta terveyteni...saanko koskaan helpotusta vai jatkanko elamaani kipujen kanssa?

Enta oman kodin hankinta...miten sen kay? Ostammeko asunnon vuoden sisaan?

Kiitos jos jaksat auttaa jotenkin. Kiitollinen olen avustasi.

Vierailija
213/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yhä olen sinkku. Näkyykö jotakin yksinhuoltajan tulevaisuudesta?

terveisin 34-vuotias yh

Vierailija
214/258 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli viimeinen jolle vastasit :)

Vierailija
215/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]52-75. __Näkijä__ vastaa[/b]

Jos se kodilta tuntui ja sen haluatte, eikö se silloin ole hyvä juttu?

Minulla on hyvä tunne siitä että talo olisi teidän. Milloinka se selviää?

Töitä teillä kummallakin riittää. Lapsia olisi ainakin yksi tulossa. Menee vielä muutama vuosi.

Asutte isossa talossa, jossa on paljon tilaa ja oma piha. Onko se rivitalo tai omakotitalo, en näe sitä selvästi. Neljä huonetta olisi ja takka.

Uskon kyllä Jumalaan, koska haluan uskoa johonkin meitä suurempaan ja hyvään. Mutta en ole uskovainen, ihan tavallinen kristitty.

En todellakaan osaa sanoa miksi näen tai kukaan muukaan näkijä/ennustaja. Haluaisinkin saada tietää miksi juuri minä (muiden lisäksi)?? Ja kuinka pystyn tätä tekemään näkemättä kysyjää?!! Sitä moni muukin ihmettelee ja epäilee.

Miksi toisilla on siniset silmät ja toisilla ruskeat, joten miksi minä sain tämän lahjan ja muut ei??

Henkimaailma kiinnostaa, mutta en ole siihen niinkään tutustunut tai perehtynyt. Huomasin tämän lahjani vasta vuosi sitten. Ja että etäisesti pystyn näkemään ihmisistä asioita enkä suoraan heidän sitä kysyessä. Tavallaan menen lukkoon jos joku kysyisi suoraan. Hassua... Katselen ihmisiä esim. kaupungilla ja näen joistain asioita toisita en. Ehkä paremmin saan yhteyden niihin herkempiin ihmisiin.

Uskomatonta!

tuossa meidän himoitsemassamme talossa on 4 huonetta (ja keittiö) ja takka! on tilava ja oma piha :) ratkeaa heti, kun pääsemme hinnasta sopuun, tai sitten jos joku toinen ehtii väliin ja vie sen meiltä.

Vai vielä lapsi! Olemme ajatelleen sen lapsiluvun olevan nyt tässä, vauva-aika on ollut aina niin rankkaa, että en usko siitä enää selviäväni. Näetkö kumpi olisi tulossa ja kuinka pitkän ajan päästä?

Muistatko, että näit minulle talvella, että kävelen keväällä lenkkejä hymy huulilla? olin juuri silloin ostanut tuplarattaat, ja kun kevätaurinko paitsoi kauniisti kävelyilläni, mietin sinua ja lähetin hyviä ajatuksia :)

Utelisin vielä, että miltä sinusta tuntuu, kun näet näitä asioita? Tämä on mielestäni hyvin mielenkiintoista. Kiitos taas paljon, annat monelle toivoa :)

Vierailija
216/258 |
03.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kysyisin vielä että näetkö, millainen olen luonteeltani? Miten minun pitäisi kehittää itseäni, jotta tulisin "paremmaksi" ihmiseksi? Ja vielä, että montako lasta saamme yhteensä? Tyttöjä vai poikia? Kiitos paljon=)

Vierailija
217/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska? saman vai eri miehen kanssa kuin esikoiseni?

Vierailija
218/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä minunkin mielestä uskomaton! Kiinnostavin ketju koskaan:) Voinko vielä kysyä, näetkö meille tulevan tytön vai pojan?

Näetkö itseesi tai perheeseesi liittyviä asioita? Oli varmasti hämmentävää huomata itsessään tuommoinen piirre?

Vierailija
219/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tahtosin tietää onko nykyinen mieheni se jonka kanssa saan vielä joku päivä lapsia? Rakas mieheni ei ole vielä innostunut lapsien hankkimisesta.. joudunko odottamaan häntä vielä kauan asian suhteen. Entä näksitkö tahtooko mieheni lapsia ollenkaan??

Vierailija
220/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mieheni minun kanssa oikeista vaikuttumista? kestääkö tämä, toivon ainakin niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi