Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun parisuhde-elämä päättyi siihen, kun lakkasin olemasta aloitteellinen

Vierailija
28.12.2024 |

Sain kyllä aiemmin miehiä suhteeseen kanssani, kunhan jaksoin painostaa heitä riittävän intensiivisesti. Nyt olen ollut jo vuosikausia yksin, kun päätin, että nyt on miesten vuoro liehitellä minua. Eipä ole näkynyt ainuttakaan :D

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Olen kiinnittänyt huomiota apeissa myös nousevaan trendiin, että miehet enenevissä määrin toivovat alotteellisuutta naisilta

Toisaalta kyllä ymmärränkin tuon, jos he ovat aloitteellisia vain niitä samoja naisia kohtaan ja saavat siksi aina pakkeja. Ja kun lähestyminen suoritetaan rynnäkkötaktiikalla, eli kuns aa puheyhteyden niin tungetaan heti k yrpää kurkkuun tai ollaan rekryämässä naista synnytyskoneeksi, niin pettymyksiä varmasti tulee aika lailla. Siihen on ihan luonnollista lopulta reagoida niin, että luovuttaa

Minä olen pidempään sinkkuna ollessani miettinyt lähinnä, että mitä oikeastaan edes haluan miehiltä. Heillä on hyvin erilaiset harrastukset kanssani ja vaikka teoriassa voisin mielelläni nukkua jonkun vieressä, en haluaisi tulla seksuaaliessti ahdistelluksi omassa kodissani. Eli tähän tarpeeseen vastaisi paremmin vaikkapa kissa tai vauva, kuin mies

Vierailija
2/18 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi ihan samalla tavalla. Olin siis itsekin aina se aloitteellinen ja joskus jopa sinnikäs ja painostavakin eli ei ihmekään, ettei nuo suhteet olleet koskaan vastavuoroisia.

Sitten totesin, että kun se parisuhde ei löydy etsimällä niin ollaan etsimättä, koska silloinhan jopa se oikeakin kuulemma osuu kohdalle, kun sitä vähiten odottaa.

Joopa. Ei ole tarvinnut hätistellä edes epäsopivia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut, että naiset voivat paremmin niissä suhteissa, joissa mies on aloitteellinen ja enemmän ihastunut. Miehiä ei kannata painostaa, koska se ei auta herättämään miehen tunteita.

Vierailija
4/18 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko se sitä, että niille miehille joille olit aloitteellinen, niin enää ei passiivinen nainen kelpaa. Sitten nää miehet, joista et ollut kiinnostunut ennekään, eivät jaksa enää yrittää ja kokevat sinut saavuttamattomaksi.

Vierailija
5/18 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätöntä aivopierua näin miehisestöä näkökulmasta....

Vierailija
6/18 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan käsittämätöntä aivopierua näin miehisestöä näkökulmasta....

Mitä käsittämätöntä siinä on, ettei halua olla suhteessa sellaisten miesten kanssa, jotka joutuu pakottamaan siihen?

Ap

Vierailija
7/18 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että naaras valitsee uroksen, jolla katsoo olevan parhaat geenit perillisiä ajatellen. 

Vierailija
8/18 |
28.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättäkää miehet rauhaan.

Vierailija
9/18 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
10/18 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää miehet rauhaan.

Niin juuri me teemme

Vierailija
11/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan ainoa jolle kävi näin, mutta ei se kyllä lohduta.

Vierailija
12/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei lakannut vain parisuhde-elämä vaan kaikki sosiaalinen elämä kun lakkasin olemasta aina se joka tekee aloitteen ja ehdottaa yhteistä tekemistä tai ihan vaan näkemistä..

Aika hurja tunne kun tajusi olevansa ja myös olleensa aivan tyystin yhdentekevä kaikille.

Vierailija
13/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä koko elämän aikana kaikki ihmissuhteet ovat päättyneet (paitsi äitini kanssa) siihen kun kokeilen että toimiiko yhteyden pito myös minua kohtaan jos minä lopetan olemasta se joka on aloitteellinen siihen yhteyden pitoon. Yksipuoleiset ihmissuhteet ei toimi ikinä

Vierailija
14/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsenäinen ja voimaantunut nainen ihanaa. 

Vierailija
15/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisko se sitä, että niille miehille joille olit aloitteellinen, niin enää ei passiivinen nainen kelpaa. Sitten nää miehet, joista et ollut kiinnostunut ennekään, eivät jaksa enää yrittää ja kokevat sinut saavuttamattomaksi.

Siis lopputulos siittä että esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja vaatii sitä että että miesten on jahdattava ja tavoiteltavaa että naine  kokee olevansa haluttu ja himoittu. Jännä vaan kun naiset on sitä mieltä että miesten ei pidä kokea olevansa haluttu ja himoittu.

Vierailija
16/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä koko elämän aikana kaikki ihmissuhteet ovat päättyneet (paitsi äitini kanssa) siihen kun kokeilen että toimiiko yhteyden pito myös minua kohtaan jos minä lopetan olemasta se joka on aloitteellinen siihen yhteyden pitoon. Yksipuoleiset ihmissuhteet ei toimi ikinä

Onko sulla myös sama, että koskaan et ole ollut tuollaisen yksipuolisen yhteydenpidon kohde vaan se on nimenomaan ollut just aina näin päin, että itse on se aktiivinen ja aloitteellinen yhteydenpitäjä?

Mistähän tuokin johtuu. Luulisi, että sitä yksipuolistakin yhteydenpitoa olisi tasapuolisesti.

Vierailija
17/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättäkää miehet rauhaan.

Jätettiin ja nyt kuunnellaan sitä incelien ulinaa.

Vierailija
18/18 |
03.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi