Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

__Näkijä__

Vierailija
21.07.2008 |

En näköjään muista enää salasanaani tällä palstalla.. Siksi en pääse kirjautumaan nimimerkilläni.

En tiedä kuinka moni minut täältä muistaa...

Mutta ... nyt en tullut tekemään näkijän "töitäni" vaan kysymään tietääkö kukaan täältä jonkun joka osaisi auttaa minua!???!

Kaipaisin jonkun tämän "alan" ihmistä joka osaisi kertoa minulle muutaman vastauksen muutamaan kysymykseeni... :)

__Näkijä__

Kommentit (258)

Vierailija
221/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää saammeko tulevaisuudessa lisää lapsia ja mikä on lopullinen lapsiluku ja työskentelenkö nyt oikealla alalla?

Hyvää kesänjatkoa!

Vierailija
222/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöntyykö mieheni toisen lapsen yrittämiseen? Ja tuleeko meille siis toista lasta? Saammeko koskaan (minun) unelmien taloa? Kiitos ja siunausta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen luonteeltani aika epäileväinen kaiken suhteen, ja merkiltäni härkä, aika itsepäinen. Muotoilin tänään kysymykseni toisin ja kiintiöni olisi täysi lapsiluvultaan. Eilen olisin kuitenkin vielä saamassa. No tiedä sitten kuinka käy. Ehkä tämä "epäileväisyyteni" sekoittaa mitä näet? Vai voiko ennustus muuttua päivässä? No, kyllä mä kuitenkin varmaan jotain uskoisin, kuten tuo työni, vaihtelu olisi ollut paikallaan työnsuhteen, mutta niinkuin sanoit ennustuksessasi, tulen jatkamaan nykyisessä työssäni...!

Vierailija
224/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, näkijä!

Lapsiluku on tosiaankin tässä, mutta jostain syystä on ollut fiilis jos käy vahinko. Se lienee sellaista naisen "ikuista vauvan kaipuuta" kun tietää että ne ajat ovat ohi.

Työstäni; kiitos hyvista uutisista! Miten tieni vie siihen ja osaatko sanoa kuinka nopeasti? Onko mitään vinkkejä asian suhteen?

Vierailija
225/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää pettääkö mieheni ja miten parisuhteemme käy? Onko perheemme valmis vai tuleeko meille vielä lapsia? Jos tulee niin montako ja ovatko he samalle miehelle?

Kiitos jo etukäteen:)

Vierailija
226/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme päättäneet että olen vielä vuoden kotona, vaikka rahat sitten loppuisivatkin.

Löydänkö vielä joskus sitä omaa "oikeaa" työtä? Onko lapsilukumme täynnä?

Vierailija
227/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähivuosina tulette lapsen saamaan, en ikävä kyllä näe sukupuolta.

En ikävä kyllä muista, että olisin sanonut niin, sinusta keväällä kävelevän. On monia joille ennusta. Oletko siis varma että se olin minä? On aikaa kun täällä tein ennustuksiani.

Udella saa minusta :) Kunhan ei mene henkilökohteliaisuuksiin asti. =)

Miltä minusta tuntuu nähdä asioita?... Tavallaan hyvältä, koska voin siten olla avuksi muille. Olen aina halunnut auttaa toisia ja näin se onnistuu myös. Olen töissä asiakaspalvelussa (kassalla...hih) ja siinä saan myös palvella ihmisiä. Ja se on hauskaa kun saan nähdä monia uusia kasvoja ja ihmisiä ja pääsen heitä salaa "tutkiskelemaan" =)

[b]88. __Näkijä__ vastaa[/b]

Olet hieman allapäin tapahtuneesta. Sinusta tuntuu kuin miljoona asiaa olisi yhtä aikaa sinun harteillasi. Selviät niistä kuitenkin.

Voimia.

[b]89. __Näkijä__ vastaa[/b]

En näe lapsi lisää lähivuosille.

[b]90. __Näkijä__ vastaa[/b]

Kiitos. =) Uskomaton?... No en nyt sentään... hih.

Näen tytön ja pojan.

On kieltämättä erikoista huomata tämä piirre. Ehkä olen herkempi tähän kuin muut.

Erikoista on myös se että asuessani Irlannissa ex-anoppini luona tunsin hänen asuntoonsa mennessä että siellä olisi jotain muutakin kuin me. Istuin kerran tv:tä katsoen (yksin) ja tunsin kuin joku olisi istunut sohvalla ja katsonut minua. Siinä ikkunan alla ei edes ollut sohvaa, mutta tunsin että olisi ollut. Kerroin tästä ex-anopille. Hän säikähti (irkut on taikauskoisia!!) eikä kuitenkaan sanonut mitään. Meni ehkä kuukausi kun hän kertoi isänsä aina istuneen siinä katsomassa telkkaa. Oli siis kuollut siihen taloon. ex-anoppi pyysi papin siunaamaan talon ja en tuntenut häntä siellä enää.

(ehkä joku tunnistaa minut tästä tarinasta, jos täällä on joku jolle sen olen kertonut... en tosin kerro tätä kasvotusten monelle... niin uskomattomalta se minustakin silloin tuntui ja tuntuu edelleen!!) ... kuuntelen muuten samalla irkku musaa :)

Vierailija
228/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsenkö ikinä eroon toisesta miehestä, johon olen ehkä rakastunut, vai kuvittelenko vain tämän rakkauden. Onkohan molemmin puoleista? Kiitos etukäteen:)

Vierailija
229/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle tai perheelleni?

Tuleeko meille vielä lapsia ja jos tulee niin milloinka ja onko tyttö/poika?

Vierailija
230/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivoin niin kovin sisarusta pojalleni :(

mitä näet elämääni muuten? esikoisen elämään? tuleeko paljon huoltajuus- tai tapaamisongelmia hänen isänsä kanssa?

näetkö jotain positiivista minulle ja pojalleni? olen aika alamaissa, mikä tahansa positiviinen kelpaisi...

Vierailija
231/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 83

Vierailija
232/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä vielä.. öh siis tarkoitatko, että meille tulee vielä kaksi lasta- tyttö ja poika?

Aika hurjaa tuo "kuolleiden" näkeminen- eikö sinua pelota koskaan?

Vierailija
233/258 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahtoisin kysyä sinulta, onko olemassa juuri minulle sopivaa ammattia. Olen melko hukassa ammatinvalinnan kanssa. Eräs ammatti oli minulle todellinen unelma, mutta terveydellisten syiden takia en voi koskaan tehdä kyseistä työtä. Onko mitään muita vaihtoehtoja, jotka tekisivät minut onnelliseksi työelämässäkin?

Ja toinen kysymys... Näkyykö lapsia?

Jos haluat kysyä jotain minulta, voin tehdä sinulle korttiennustuksen vastapalvelukseksi. Näkijä en kuitenkaan ole, vaan ihan vain tulkitsen kortteja :)

Vierailija
234/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että olen rakastunut vieraaseen mieheen. Onko tämä rakkautta vai jotain muuta? Onko tunne molemminpuoleinen? Milloin tunteet viilenee vai miten meidän käy? Kiitos etukäteen

Vierailija
235/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi haluaa pitää sinut itsellään ja elää kanssasi mahdollisimman kauan kaksi. Mieli voi muuttua ajan kanssa.

Lapsia näen kaksi. Alku on hankalaa, mutta ajan kanssa asiat paranevat ja mies sopeutuu tilanteeseen.

[b]92. __Näkijä__ vastaa[/b]

Kysy asiaa suoraan mieheltäsi. Näet myös vastauksen hänen ilmeestään.

En ikävä kyllä saa yhteyttä mieheesi, jotta voisin kertoa hänen aikeistaan.

[b]93. __Näkijä__ vastaa[/b]

Alasi on sinulle sopiva. En näe nyt lisää lapsia.

[b]94. __Näkijä__ vastaa[/b]

Anna ajatuksen tulla mieheltäsi, kakkosen tekemisen suhteen. Älä vain liikaa "kinua" sitä, jottei sitä koidu pahempaa riitaa suhteellenne. Ajan kanssa asiat muuttuvat. Muista kuitenkin kunnioittaa hänenkin päätöstään.

Unelmien koti... mikähän se on? Eikö se ole sellainen jossa kaikilla on hyvä olla? =)

Ei vaan... ymmärrän kyllä... En näe lähivuosille muuttoa. Ehkäpä vielä unelmiesi koti löytyy. ;)

[b]95. __Näkijä__ vastaa[/b]

Älä suotta tunne pahaa mieltä. Olen itsekin skeptinen tämän suhteen... Hullua kun se onkin!!

Huomasin kyllä jonkun kysyvän kahdesti eri tavalla... Mutta en näköjään nähnyt niin selvästi että kysymys meni noinkin pieleen... Ehkäpä saatte yllättävän iltatähden?

[b]77-96. __Näkijä__ vastaa[/b]

Ahkeruutesi huomataan. Onnistut jossain tulevassa hommassa loistavasti. Tilanteesi muuttuu muutaman vuoden sisällä.

[b]97. __Näkijä__ vastaa[/b]

En näe pettäisikö miehesi sinua, koska en saa yhteyttä mieheesi. Saan vaan kysyjiin itseensä.

Näen teillä kolme lasta.

[b]98. __Näkijä__ vastaa[/b]

Löydät ajallaan töitä jossa tulet viihtymään. Lapsia en näe nyt lisää.

[b]100. __Näkijä__ vastaa[/b]

En saa sinuun yhteyttä, pahoittelen.

Voi johtua siitä, että alan olla jo niin väsynyt.

[b]101. __Näkijä__ vastaa[/b]

Monesti pitkissä suhteissa saattaa ihastua tai jopa rakastua toiseen ihmiseen, vaikka rakastaisikin kumppaniaan. Pitää vain osata erottaa onko se tosiaan oikeaa ja onko se sen arvoista, että jättää kaiken muun taakseen.

Voit tietenkin kohdata tämän miehen ja kysyä häneltä suoraan mitä tuntee. Eipähän jää häiritsemään lopun elämää, että mitäs jos...?!!

[b]89-102. __Näkijä__ vastaa[/b]

Näen sinut onnellisena poikasi kanssa. Asiat ex-miehesi kanssa tulee onnistumaan niin että olette kummatkin tyytyväisiä. Kunhan muistatte kumpikin ajatella poikanne hyvinvointia.

Tulet saamaan hyvän työpaikan, jonka kautta taloutenne paranee.

Poikasi menestyy koulussa. Urheilu tuntuu olevan hänelle mieleistä.

[b]83-103. __Näkijä__ vastaa[/b]

Anteeksi, jäit tosiaankin välistä!!

Terveyteen liittyvissä asioissa ... en näe niistä kenenkään kohdalla mitään! koska en niin halua. Joten pahoittelen että en voi auttaa sinua siinä.

Pääset aloittamaan oman yrityksen. Ja sisäisen rauhankin löydät, kun opit rentoutumaan ja olemaan huolehtimatta liikaa asioista, joille et voi mitään.

asetu vaikka sänkyyn, laita tuoksukynttilä ja rentouttavaa musiikkia. Keskity vain siihen ja sitten kuvittelet että olisit esim. etelän lämmössä tai missä vain mikä sinua rentouttaakin.

Asunto asiassa en näe nyt mitään muutosta.

[b]104. __Näkijä__ vastaa[/b]

Oletko sama kuin 101 ??

[b]105. __Näkijä__ vastaa[/b]

Kyllä vain... Näen teille kaksi lasta, tytön sekä pojan.

Niin totta... Tai sen siis häntä siinä nähnyt vaan tunsin, että huoneessa oli joku muukin minun lisäksi ja että missä hän oli.

[b]Jatkan tätä taas huomenna. Joskus illasta.[/b]

Vierailija
236/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, olen n. kolmekymppinen yhden lapsen äiti. Haen töitä ja kiinnostaisi kuulla saanko hakemani paikan?

Entäs suhteeni?

Vierailija
237/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu ei mitään... Meillä on 2 nyt ja ennustit 2 tulevan lisää....toisessa kysymyksessäni kiintiö olisi täysi. Ehkä saamme sitten sen iltatähden...;) ? ps. kuitenkin olen skeptinen, muta UTELIAS kuitenkin. Miten sinuun muuten saa yhteyttä? Ennustatko puhelimessa tmv?

Vierailija
238/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, että pääsenkö kunnanvaltuustoon ja jos pääsen, niin niukasti vai helposti?

Vierailija
239/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee ennustuksia puhelimessa, koska se maksaisi.

Minulla on oma meili jonne voi lähettää kysymyksiä sekä Facekookissa olen myös, mutta siellä en vastaile kysymyksiin!

Facebookista minut löytää nimellä; Orkidea KM. ja sieltä löytyy myös meilini.

Vierailija
240/258 |
22.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tee ennustuksia puhelimessa, koska se maksaisi.

Minulla on oma meili jonne voi lähettää kysymyksiä sekä Facekookissa olen myös, mutta siellä en vastaile kysymyksiin!

Facebookista minut löytää nimellä; Orkidea KM. ja sieltä löytyy myös meilini.

[b]Jatkan huomenna lopuille, voitte kuitenkin jättää ksymyksenne!! [/b]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän