__Näkijä__
En näköjään muista enää salasanaani tällä palstalla.. Siksi en pääse kirjautumaan nimimerkilläni.
En tiedä kuinka moni minut täältä muistaa...
Mutta ... nyt en tullut tekemään näkijän "töitäni" vaan kysymään tietääkö kukaan täältä jonkun joka osaisi auttaa minua!???!
Kaipaisin jonkun tämän "alan" ihmistä joka osaisi kertoa minulle muutaman vastauksen muutamaan kysymykseeni... :)
__Näkijä__
Kommentit (258)
mitä näet? Miehen työpaikka vaakalaudalla lomautuksen takia!!
Saanko töitä ja kuinka pian. Saanko tuon mitä toivon?
mutta minulla ei ikävä kyllä ole aikaa olla paljon koneella, koska on hoidettava koti, lapsi ja oltava töissä!
Vastaan teille kaikille kyllä kun aikaa on enemmän käsillä.
En tätä ketjua ole unohtanut.
__Näkijä__
PS. En usko että ylläpito suostuu antamaan minun ketjulleni omaa "paikka" täällä palstalla. =)
onko tämä uusi, tumma mies elämässäni "se oikea" minulle?
Minäkin täällä kyselisin , olen tavannut mukavan vähän itseäni vanhemman miehen ,miten meillä menee ja ollaanko onnellisia??
Paljon olet saanut kysymyksiä, mutta jos ehdit, niin näätkö miten elämäni tästä eteenpäin menee? Onko minulle tulossa iloisia vai surullisia asioita? Olen pähkäillyt monien asioiden kanssa. Tuntuu, että kierrän kehää eikä elämä solju eteenpäin. Kaikkea hyvää sinulle ja voimia!
S
Minun ja uuden rakkaani tulevaisuus kiinnostaa kovasti. Samoin se kuinka (ex)mieheni kestää tämän kaiken.
-117
Toivottavasti jaksat vastata tähän vielä.
Elän muutosvaihetta juuri nyt ja todella kaipaan vastausta ja tukea päätöksiini.
Olenko menossa oikeaan suuntaan? Eroanko miehestäni? Tuleeko minusta ja uudesta rakkaastani vielä pari? Saanko lisää lapsia?
Olenko onnellinen uudessa suhteessani?
Kiitos näkijä vastauksestasi =) Tuo loi taas uskoa siihen että pärjään lapsen kanssa kaksin.
No katsotaan mitä tämän miehen kanssa tulee käymään =)
Mukavaa kuulla, että töitä olisi tarjolla lähivuosina!
Et siis näe kolmatta lasta noin parin vuoden päähän? Olen suunnitellut että kolmonen voisi tulla parin vuoden päästä koska esikoiseni aloittaa silloin koulun, Mutta ainahaan elämä ei mene niin kuin itse suunnittelee...
T: 129
Mielessäni on pyörinyt vahvasti opiskelemaan meno, alasta en ole päässyt vielä selvyyteen. Näetkö mahdollisesti sen, vai onko tuleva opiskeluni jatkoa nykyisille ammateilleni? Olen ollut kotona jo 5 vuotta lapsia hoitamassa ja olen alkanut miettimään muitakin vaihtoehtoja. Osaatko kertoa milloin tulen aloittamaan opiskelut? Entä vielä onko lapsilukumme täynnä? Harmi, ettet pysty näkemään terveyteen liittyvää, mutta Iso kiitos sinulle!
Mell
ikäli sinulla vielä yöunien jälkeen riittää voimia, olisin todella kiitollinen jos katsoisit mitä näet minulle, noin kolmekymppiselle yksinhuoltajalle. Millaisena näet minun ja lasteni isän välit tulevaisuudessa?
Mitä näet lapsiluvustani, onko se jo täynnä? Entä mahdanko rakkaussaralla löytää sen jota etsin? Ja milloin mahdollisesti?
Entä olenko ammatillisesti oikealla tiellä? Miten voisin parhaiten hyödyntää ominaisuuksiani?
Toivottavasti saat apua myös omaan pyyntöösi. Oletko käynyt kysymässä EllitPlazan Kristallipallo-palstalta?
Kaikkea hyvää sinulle!
Voisitko kertoa minulle; saanko lisää lapsia? Entä tulevaisuuteni työn parissa vai alanko opiskelemaan? Kestääkö suhteeni??
Kun mietin asiaasi niin päässäni pyörii yksi lapsi ja hänet koen tyttönä (vaaleanpunaista energiaa).Sinut näytetään isolla mahalla valkoisessa paidassa,hymyilet kauniisti ja aurinko paistaa.Vaatetuksesta päätelleen on lämmin mutta en tiedä onko tämä jo ensi kesänä koska ajathan on näissä niin hankalia:)Taidat olla työelämässä vielä ainakin tämän syksyn,,kysyn opiskeluasi niin vastaus on että kaksi vuotta menee enne kuin koulunpenkille menet mutta sekin on sitäkin antoisampaa.Muistahan tässäkin se oma valinnan mahdollisuus!Miehesi vaikuttaa taustalla jotenkin surumielisenä,onko teillä ollut ikäviä tilanteita?Tässäkin sinun peräänantamattomuutesi pelastaa,sinä saat teidän suhteen vankemmaksi ja se kyllä kestää...miehesikin näytettään loppupeleissä olevan vierelläsi ja pitävän sinua kädestä kiinni,rakkaus voimistuu tai oikeastaan vankistuu pysyvälle pohjalle!Kestätte kyllä:)
Kiitos sinulle tulkinnastasi,olin jo hätää kärsimässä tuon lapsi asian kanssa koska kaikki menisi uusiksi...kiitos että vahvistit minua!Ja ihana kuulla että koulusta löytyy ihmisiä jotka samallla aaltopituudella!
Hauskaa viikonloppua sinulle,kaikki on ihan hyvin:)
Elämässäni on ollut viime aikoina niin iloa omien lasten puolesta kuin suruakin tätini menehdyttyä sairauteen. Miten sisarukseni ja isäni pärjäävät? Miten oman perheeni rahatilanne? Mitä näet omaan tulevaisuuteeni, töitä/opiskelua? Onko mieheni tyytyväinen minuun? Saanko ikinä itseäni hoikemmaksi? Pysyvätkö nyt elossa olevat sukulaiseni terveinä? Kiitos jo etukäteen...
Meidän piti mennä naimisiin, jos tulen raskaaksi. Nyt olen tukevasti raskaana, eikä mitään kosintaa kuulu. Sen sijaan etäännymme koko ajan toisistamme. Tuleeko kosintaa koskaan? Kuinka meille käy?
ps. Näit keväällä ystävälleni kesähäät ja ne todella toteutuvat! Vaikka keväällä eivät olleet vielä edes kihloissa. Maistaraatista aika varattu.
114 tässä siis vielä.
vielä muutaman lisäkysymyksen esittäisin,jospa sitten saisin rauhan näistä asioista..
eli kun viimeksi eilen näin esikoisen isän ja hän kävelee oman lapsensa ohi kuin ei huomaisikaan. niin herttääkö hänessä mitään tunteita kun lasta näkee..?
jotenkin niin ahdistavaa miten kukaan voi noin kohdella viatonta omaa lastaan.. :/
Ja sitä mietin että jos tulevat lasten elämään luulumaan,niin ottavatkohan he minuun joskus yhteyttä vai vasta sittenkö kun/jos lapset joskus isompana itse ottavat yhteyttä?
niinkuin huomaa niin minulla pää täynnä kysymyksiä,ja kun näiltä ihmisiltä itseltään en vastauksia saa niin kysymykset vaan jäävät vain omaan päähäni pyörimään ja ahdistamaan.
kiitos jos jaksat tähänkin vastata. jos et niin ymmärrän kyllä senkin,kysyjiä kuitenkin riittää.
katsomassa, en malta illään odottaa vastausta.....varmaan kaikki muut ovat ulkona, siel on niin hieno aurinkoinen ilma.....
Olen saanut tietooni, että mieheni on hyväksikäyttänyt siskoaan nuoruudessa. Se avasi silmäni, että mieheni on tavallaan hyväksikäyttänyt myös minua. Aiemmin en sitä ollut tajunnut, mutta kun sain tietää mieheni taipumuksista, kaikki valkeni minulle.
Nyt en voi enää tuntea rakkautta miestäni kohtaan. Meillä on yksi lapsi.
Minulla on eräs tuttava, johon tutustuin muutama vuosi sitten. Olen rakastunut häneen ja hänelläkin on tunteita minua kohtaan.
Mietin päivittäin pitäisikö minun erota miehestäni vai mitä tekisin. Elelemme nyt seksittömässä ja läheisyydettömässä suhteessa ja mieheni tietää, että en voi rakastaa häntä. Toisesta miehestä hän ei tiedä mitään.
Mitä näet minulle? Olisin kiitollinen vastauksesta.
Terveisin Pohjantyttö