Joulukuiset 2013
En löytänyt joulukuun vauvasta haaveileville omaa pinoa, joten päätin sen nyt sitten aloittaa itse. Kaikki omasta pikkutontusta haaveilevat mukaan kuumeilemaan!!!
Ensin hieman itsestäni ja perheestäni, jos kaikki eivät vielä minua tunne... Eli perheeseeni kuuluu minun ja mieheni lisäksi neljä poikaa ikähaarukalla 12-1 v. Viidennestä ja viimeisestä olen kuumeillut tässä jo jonkin aikaa "hieman" miestäni enemmän;)
Edellinen kiertoni oli ensimmäinen ns. normaalimittainen ja muutenkin normaali synnytyksen jälkeen. Toivottavasti näitä olisi enemmän tiedossa! Kiertoni oli ennen synnytystä 28-29 päivää, mutta nyt viimeaikoina se on tupannut venymään vähintään 33 päivän mittaiseksi.
Tellu kp 4/28-33
Kommentit (448)
Pakkaspäivää!
Pikkuinenmyy: Tämän vauvaprojektin takiako on olo niin rikki? Vai muita huolia? Tosiaan, häntä pysthön ja katoppa kevätaurinkoa ja ime siitä voimaa. Tsemppiä!!!!
Jonsteri: Tellu1980:n ja Meltsu12:n kans intoilen - Plussaa plussaa!!!!!!! ;DDDD
Sabriina: Inhottavia nuo välivuodot mutta tsemppiä silti yritykseen, silläki on kyllä kova merkitys että ukko-kullan kans kaikki toimii ja on mukavaa ;D
Missä Marjana? :D
Roxymamma:Tsemppiä piinailuun!
ON: No niin..en aikonu kyllä tikutella ovista. Mutta tämän helekatin hiivatulehuksen takia nyt sitte kastelin tikkua ko niitä 4 oli jäljellä viimekuusta. Eilen tuli haalea viiva ja tänhän vähän näkyvämpi mutta ei yhtä vahva ko kontrolliviiva. No luultavasti huomena ne on tasavahvat niinku aina ku kp14. Eilen sain heti hiivalääkkeet, otin sen canestenin missä vain 1 puikko. Mitenkä tämä nyt lie vaikuttanee tähän projektiin.. Eilen laitoin jo päivällä voijetta emättimeen ja oireet loppu kyllä heti.. Jospa pääsis sitte huomenna tai lauantaina vähän heiluttelemhan peittoa. Viimeksi on kp10 heilutettu... että just jääpi kyllä parhaat päivät välistä... mutta nooh.... näillä mennään..
Lapinnoita kp13/28
Kiitos Roxymama ja Lapinnoita tsempeistä.. Ihan muu elämä ahistaa, vauvakuume on jääny ny vähä taka-alalle ku kaikki muu tuntuu juuri tällähetkellä niin vaikealta.. No, tämä maailman taloustilanne varmaan on pistäny monen muunkin talouden koville, joten vielä ny jotenkin sitkuttaa.. Mutta jotenkin toivoin, että syksyllä oisin sit voinu olla vaan vaavin kans kotona, mutta ei, ei sekin mahollisuus elämä vei pois.. Kyllä tästä kai jotenkin pitäis nousta... Pitäis pakata ja lähteä kaveripariskunnan kans viikonloppu reissuun.. Tunnin päästä ois lähtö, mitään en ole saanu vielä aikaseks :/ Onneks on lähellä niin paljon ihania ihmisiä <3 Ja kirvestä en oo heittäny kaivoon josko vaikka tässä kierrossa tärppäis :)
Lapinnoita, mulla oli joulukuus hiiva, kp 12, kp 17-19 paikkeilla tuli sit vasta ovis... Siitä se sitten napsahti, eli toivo ei oo menny varmaan vielä ;)
Sellanen vinkki et verkkokauppa Perhoset niin nillä on kampanja et ku ostaa yli 15 eurolla testejä saa hinnasta pois 8,30 ;) Se on vielä tämän päivän voimassa :)
Pikkuinenmyy: Yritä pitää oikein mukavaa viikonloppuna. Tuo taloustilanneasia on varmasti tosi ahdistava samaan aikaan vauvakuumeilun kanssa, mutta kyllä se siitä. Kun vihdoin vauva on tulossa niin muutkin huolet unohtuu. Lupaan sen:) Eli toivotaan tärppiä sinulle pian!
Olen itse lähdössä viikonlopuksi kotikaupunkiini(siis sinne, missä olen syntynyt ja mistä suku on kotoisin, asun toisella paikkakunnalla ja siitä syystä hiukan ehkä yksinäinen joka taas tekee tästä vauvakuumeilusta kamalan ahdistavaa, kun on tosiaan sitä aikaa ihan liikaa miettiä asioita yksin). Tarkoitus olisi nähdä vanhaa ystävääni, jonka olen nähnyt viimeksi syksyllä ja sitä ennen edellisestä tapaamisesta oli 4 vuotta. Päätin ottaa häneen yhteyttä, kun jostain syystä hyvä kaverisuhde muuttui kamalan etäiseksi ja ei enää sitten vietettykään aikaa yhdessä. Nyt siis taas olisi tarkoitus alkaa lämmitellä tuota kaverisuhdetta ja viettää aikaa enemmän yhdessä. Hassua silti, että neljän vuoden jälkeen tuntui kuin ei oltais oltu päivääkään erossa:) Juttua riitti ja kaikki jatkui siitä, mihin jäätiin viimeksi:) Mahtavaa!
Tytär menee mummulaan hoitoon, miehellä on vanhojen koulukavereiden kanssa saunailta ja itse menen tosiaan syömään yms. kaverin kanssa. Toivottavasti kaikki vauvahuolet unohtuu ja saan rentoutua ja pitää hauskaa. Viikon päästä olisi sitten kaverin tuparit. Tuntuu vaan nämä arkipäivät noiden välissä olevan ihan tuskaa, kun on tosiaan aivan liikaa aikaa murehtia yksin, kun ei ole oikein ystäviä tällä paikkakunnalla. aras ystäväni asui täällä, mutta on nyt jo kaksi vuotta asunut ulkomailla ja sinne kai jää. Olen pari kertaa käynyt siellä häntä moikkaamassa ja toivon mukaan pian taas pääsen. Hän tulee ehkä kesällä tänne enkä malta odottaa. On kyllä hankala tilanne tämä, kun on tosiaankin hirmu yksinäinen. No, onneksi on ihana mies ja lapsi ja tällainen keskustelupalsta, jossa voi tunteita purkaa;)
Ja tosiaan tuo Pikkuinenmyyn mainitsema Perhoset verkkokauppa myy halvalla noita testejä. Itse sain tarjouksen, jolla sain tilata 8 euron hintaan paketin, jossa oli 6 raskaustestiä ja 18 ovulaatiotestiä. Niillä sitten ensi kiertoon:) Tulivate eilen.
Heh, kirjoitusvirheitä ja paljon edellisessä:)
Heippa kaikki! Pahoinvointi on hellittänyt ehkä vähän ja menkoista ei vielä merkkiäkään. Toivotaan ettei tulekaan. Rinnat edelleen kipeät, mutta ei niin kipeät kun odotin, jos raskaana olen. Kun siskoni oli raskaana, niin kuulemma testauksen aikoihin oli niin kipeät rinnat ettei niihin voinut edes koskea. Ei nämä mun rinnat nyt niin kipeät ole... mut aristaa kuitenkin.
Sen verran päätin aikaistaa testausta, että testaankin lauantaina kiertopäivänä 36, jos ei huomenna tai sit la-aamuna ala. Laitan sitten heti tulosta tänne. :)
Joulukuiset
(14.3.2013)
Metsätähti88 kp 10/30-35 yk 4
Maizaana kp 11/28, yk 1 keskenmenon jälkeen
Pimelipom kp12/31-33 yk 1=km + yk 14
Jonsei kp 12/25
Lapinnoita 13/28 yk 2
sabriina kp 13/28 yk 1 keskenmenon jälkeen
Tellu kp 14/28-33 yk saattais olla vaikka 4
Marjana kp 15/30-35 yk 3v.
serputin kp 17/29-31
Pikkuinenmyy kp 19/~30
Meltsu12 kp 21/30-36 yk 1
Jonsteri kp 34/25-39 yk 14
Mukana myös:
Roxymamma
Pikkuinenmyy, koita keskittyä niihin asioihin, jotka ovat hyvin. Asioilla on onneksi tapana järjestyä! Itsekin jouduin murehtimaan taloushuolia juuri kun oli pari kk hoitovapaalla kuopuksen kanssa. Välillä tuntui, että koko maailma kaatuu niskaan ja tästä suosta ei nousta millään, mutta niin vaan noustiin! Toivotaan tärppiä sinulle, jospa se saisi ainakin mielen virkeämmäksi=)
Jonsteri, tulehan sitten heti kertomaan uutiset... toivottavasti ne ovat hyviä db
Missä luuraa Marjana??? ;D
).(
Minulla on ollut todella kiireinen päivä. Nyt ajattelin tulla listan päivittämään, sitten lähdenkin kotiin viikonlopun viettoon=) Listan päivitys meni nyt tosi vauhdikkaasti, joten tarkistelkaapas kp:t ja infotkaan virheet, niitä on varmasti.
Mitään uutta ei navan alle kuulu. Kaikki ovisoireet ovat tiposen tiessään=( Mutta saattaahan ne sieltä ilmaantua hetkenä minä hyvänsä... odotellaan, odotellaan! Kaikki tissikivutkin katosivat ja melko kuivakka olo on muutenkin;D Nyt päiväkodin kautta, pikkuherra kainaloon ja äkkiä kotiin!
Hyvät viikonloput koko porukalle!
Tellu: Minulla nyt kp 23 reikä kp 21;) Eka virhe, muttei haittaa!
Sellainen pieni kysymys minulla olisi teille viisaammille. Eli tänään on tuntunut tulevan tuota valkovuotoa jonkin verran, muina päivinä ei juurikaan. Lisäksi pientä menkkajomotusta ja vihlaisuja alaselässä. Mitä luulette, voisiko olla ovulaatio vasta nyt? Tai tottakai kaikki on mahdollista kun kerran on vasta eka kierto pillereiden jälkeen menossa ja aivan varmasti vielä sekaisin koko kierto. Touhuilimme peittojen välissä edellispäivänä ja joka toinen päivä -menetelmällä ollaan menty eli tänään illalla seuraavan kerran. Tein äsken ovulaatiotestin ekan kerran tässä kierrossa, koska oli tarkoitus olla kokonaan testailematta. Halusin vaan tietää, että johtuuko nämä tuntemukset nyt ovulaatiosta vai mistä. Oli kuitenkin vai haalea viiva eli nega. Eli oliko nyt siis myöhäistä tehdä testi ja ovulaatio nyt juuri menossa vai vasta tulossa ja oliko edellispäivän puuhastelut liian aikaisin vai juurikin sopivaan aikaan ja onko tänään jo myöhäistä? Hö, hankalaa touhua:)
Hö, pitäisi alkaa tarkistelemaan tekstejä ennen niiden lähettämistä;) Taas hölmöjä virheitä:) Toivottavasti ymmärrätte silti kaiken oikein....:)
Meltsu: Mun ovulaatio osui tässä kierrossa juurikin kp 23:een, eli hyvin on mahdollista! Testasin kp 21:nä ja tuli aika tasavahvat viivat, sitten testasin kp22:na ja testiviivasta tuli huomattavasti kontrolliviivaa vahvempi. Sitten kp23:na testasin ja tule enää haalea testiviiva, joten uskon vakaasti, että ovis oli silloin kp23:na. Siihen päivään osui myös meidän yrittäminen.
Kaikille: Mullakin on kysymys kaikille viisaammille. Miten luteaalivaiheen pituus lasketaan? Olen nyt laskenut niin, että ovulaatiopäivän jälkeinen päivä on ensimmäinen mistä alan laskemaan enkä laske seuraavaa menkkojen alkamispäivää. Eli jos ovulaatio olisi kp 23 ja menkat alkaisi kp 35, niin lasken vaan päivät 24-34?
Kiitos Jonsteri, kerro heti kun plussaat niin saan vielä enemmän toivoa:) Eli, jos nyt tosiaankin on ovulaatiopäivä tänään niin on siis vielä toivoa tämän kierron suhteen onnistua, vaikka olinkin jo heittämässä pyyhettä kehään:D Hyvähyvä! Riittääkö siis että tänään illalla puuhastellaan makkarissa, jos vaikka tänään päivällä tuo munasolu on irronnut? Muuten kyllä olisi voinut päivälläkin jo hyödyntää ovista, mutta mies ei ehtinyt töistä kotiin ennen neidin heräämistä päiväunilta:/ Mutta edellispäivänä on myös touhuiltu ja tosiaan tänään illalla vielä. Oliko teillä siis vain ovulaatiopäivänä yrittämistä eikä edeltävinä päivinä ollenkaan? Ja juurikin noin se luteaalivaihe mielestäni lasketaan.
Torstaita!
Minäkin taidan nyt sitten kuitenkin liittyä mukaan. Vaikkakin saatan olla hiljainen palstailun suhteen :D Yritän välillä kirjotella!
Meillä tosiaan käynnistyi yk11,ja olen jo tuuduttautunut ajatukseen että me joudutaan lapsettomuustutkimuksiin. Ajan varaan varmasti parin kuukauden sisään,jotenkin nyt on alkanut tuntumaan ettei sitä vaan luomusti saa aikaiseksi (taikka ikinä muutenkaan..)
epätoivoinen mago kp 5/28 yk11
Mussuttaja 30v ilmoittautuu joukkoon!
Tässä monta päivää on seuraillut tätä vauvakuumeilijoiden palstaa ja ajattelin sitten että ehkä lisään itseni mukaan listaan. Vähän pelottaa julistaa "ääneen" että joo aloimme yrittämään, en ole puhunut siitä kenellekään. Kai sitä yrittää jotenkin niin kovasti suojella itseään mahdollisilta pettymyksiltä. Lähipiiriin kun kuuluu kauan yrittäviä pariskuntia joilla ei oo tärpännyt, ja kun on kuullut ja lukenut, että se on.. noh vaikeaa.
Kovasti toivoisin, ettei tästä tule vuosien taistelua, semmosta ei mun pää kestä yhtään. Tämmönen stressierkki kun oon. Tässä voin esimerkiksi mainita, eilen yöllä, siis (ensimmäisen yrittämiskerran jälkeen) valvoin silmät auki puolitoista tuntia ja mietin kaikkia kauheuksia mitä voi tulla. Saisin monikkoraskauden (yeah right), synnyttäisin 6 vauvaa ennen aikojaan keskosina, ne taistelee elämästään kättärillä, niillä on hirveitä sairauksia, vietän päiviä osastolla, mies kuolee onnettomuudessa, unohdan käydä himassa ja ruokkia koiran ja se nääntyy nälkään, saan eläinpitokiellon, asunto palaa. Ja sit näitä miettiessä itkin kun kuvittelin et miltä se mahtaisi tuntua. Nukahdin sit onneksi ja aamulla oli vähän naurettava olo :D Mut tää on ihan normia :)
Tuntuu vähän tyhmältä pistää itseni tähän joulukuun pinoon, se jotenkin masentaa vielä enemmän kun, jos ja kun joutuu siirtymään tammikuuhun ja helmikuuhun.. ja ja.. siis näettekö kun olen stressierkki? :)
OV ei tietoo, kp 24, yk1 (!!!!) :D
Vähän joo hakuammunnalla mennyt tämä ensimmäinen yrittäminen. Mä kun luin monesta lähteestä, että OV on 14.pvä. Miten sellaista peetä voivat "terveys"nettisaitit edes suoltaa? Ääh. No katotaan siis. OV testit ostettu ja ajattelin alkaa niitä tuhlailemaan. Lisäksi laskin monta kertaa että mun kierto on 28pv kunnes eilen mulla välähti, sehän on 24pv. Nero mikä nero. Ja oishan sillä lapsella sellainen deadline, että jos se nyt joulukuulle tupsahtais niin saisin suht säälittävää äitiyspäivärahaa, ensi vuodesta se tippuisi minimiin. Arvostaisin siis kovasti jos beibe pitäis kiirettä ;)
Jos nyt laskin siis oikein (kalenteria tuijotettu kaiket päivät viime viikon ajan...) ..
17/24 kp, yk 1.
Erittäin tyhmä kysymys, mutta mille päivälle osuu teidän ovulaatiot? (En oikeasti ikinä uskonut kysyväni tällaista julkisesti..)
Mago, luin sun marraskuisen pinon vikan viestin.. joo arvaa onko olo tosi raskautunut! Mutta toisaalta ajattelin jo varovasti alkaa kattelemaan hedelmöitysklinikoiden yhteystietoja. Asiaa ei helpota, että mies on edellisessä suhteessa yrittänyt vauvaa tuloksetta 6kk. Jotenkin en sen takiakaan toivo liikoja.
Huomenta kaikille! Aivan ihana aamu, kun aurinko paistaa niin kirkkaasti ja lämpimästi, että tuntuu ihan keväältä, kunhan ei katso ulos:) Kuulin herätessäni lintujen viserrystä ja aurinko paistoi sälekaihtimien läpi ihanan lämpimästi suoraan sänkyyn, että oli hetken sellainen olo, kuin olisi jo kesä. Voi vitsi odotan kesää ihan mielettömästi!
Mussuttaja: Ei tyhmiä kysymyksiä olekaa:) Varsinkaan tässä aiheessa. On nämä vaan niin hankalia asioita, että vaikea ymmärtää välillä itsekään oman kehon toimintaa.
Eilen todennäköisesti oli minulla ovulaatio tuntemuksista ja limoista päätellen, vaikka olin varman, että viikon päästä viimeistään alkaa jo kuukautiset. No, se jää nähtäväksi alkaako vai eikö ja koska. Todennäköisesti alkaa, mutta ajankohta on nyt siis epäselvä. Harmittaa vaan, jos kierto menee pitkäksi, kun haluaisin päästä jo kunnolla yrittämään pikkuista sisarusta meidän neidille. Hassua miten olen jo niin varma, että hänestä tulee todella mahtava isosisko, vaikka onkin nyt vasta vajaan vuoden ikäinen:D
Olen tässä jo miettinyt asioita niinkin pitkälle, että sitten kun on aika kertoa isovanhemmille raskaudesta, että miten sen tällä kertaa kerromme. Todennäköisesti uskaltaa kertoa aikaisemmin, kuin viime raskaudessa, jossa odotimme melkein sinne viiikolle 12, jotta ei sitten tulisi mitään yllätyksiä enää niin todennäköisesti. Mutta siis olen ajatellut hankkia tyttärellemme bodyn tai paidan, jossa on teksti ISOSISKO ja katsoa tajuavatko isovanhemmat itse siitä, mistä on kyse:) Nyt toisen lapsen kohdalla uskaltaa jo vähän ottaa rennommin, kun enää ei pelkää isovanhempien reaktiota:) Esikoisen kohdalla raskauteni tuli kaikille täysin yllätyksenä, koska ei oltu kerrottu yrityksestä kenellekään, ettei tarvitsisi stressata muiden takia, jos ei ihan heti tärppääkään. Hassua silti, miten kaikki yllättyivät niin täydellisesti, vaikka olimme menneet naimisiin jo puoli vuotta aikaisemmin ja miehellä vakituinen työ ja itse olin valmistumassa. No, päästiinpähän yllättämään...toivottavasti myös tällä kertaa. Miten muut on kertoneet mahdolisista aikaisemmista raskauksista muille ja miten ajattelitte nyt tällä kertaa kertoa?
Eilen siis mahdollinen ovis(en ole ihan varma) joka tuli hyödynnettyä myös.
Taas aurinkoista pakkas-aamua! -37..... Nyt aamulla tunsin ihan selvää kipua oikialla puolen munasarjan kohdalla, on laantunu jomotteluksi. Tein ovulaatiotestin ja viiva oli haaliampi ku eilen. Nuo Davidin testit ei kyllä aina näytä sitä tasavahvaa viivaa. Eli eilen näytti sen oviksen ja nyt aamulla irtos... Ukko-kulta on tulossa päiväkahville :D ja hiivaoireita ei ole ollenkaan! Kylläpä tämä tästä :) Mies aina käskee ajatella positiivisesti. No sitä positiivistahan tässä kokoajan yritethään! :DD
Tervetuloa uudet!! Onnea peiton heilutteluihin ja tsemppiä piinailijoille!!
Plussa-uutisia odotellen,
Lapinnoita kp14/28 yk2
Ja vielä sen verran mussuttaja,että tuo älytön stressaaminen on myös minulle hyvin normaalia. Tässä vauvakuumeilussa ja myös muissa asioissa. Eilen juuri kerroin miehelleni, että millaisia ajatuksia minulla on ollut, kun hän on ollut yötä pois kotoa. Aina, kun mies on yötä pois, joudun menemään koiran kanssa illalla vielä ulos, kun tyttö nukkuu ja olen siinä pimeässä metsässä seisoessani miettinyt, että mitäs jos nyt tuolta jostain hyökkää joku susi tai vaikka ihan ihminenkin kimppuuni ja tyttö on ihan yksin kotona eikä kukaan tiedä, että olen yhtäkkiä kadonnut. Olen miettinyt, että kauanko tyttö joutuisi yksin kotona itkemään, kunnes joku ymmärtäisi, ettei kaikki ole hyvin. Niin kauan kai, että mies tulisi seuraavana iltana kotiin. Aivan kamala ajatus ja ole tuosta ajatuksesta ahdistunut kamalasti, vaikka onkin ihan älytön. Mieskin vähän nauroi, muttei kuitenkaan pilkannut, koska ymmärtää kuitenkin äidin huolen lapsestaan.
Meltsu: Joo, ainoaksi yrittämiseksi meni tässä kuussa se ovulaatiopäivä. Yritettiin seuraavana päivänäkin, mutta mies-raasu oli silloin ihan poikki, eikä saanut itseään laukeamaan, vaikka mitä yritettiin. Hehe... Sitten todettiin, että ei väkisin tule mitään jos ei vaan tee mieli eikä jaksa. Musta tuntuu, että meistä kahdesta minä olen se seksuaalisempi ja olisin aina valmis petihommiin, mutta miehelle homma ei ole niin helppoa. Tiedän, että usein parisuhteissa se menee juuri toisinpäin. Meillä näin.
Mies on joka kuussa ottanut vielä raskaammin sen, kun mun menkat alkaa joten oon miettinyt, että tämä jatkuva "yrittäminen" on luonut miehelle henkisesti niin kovat paineet, että suoritus kärsii. Sen takia yritän aina olla petipuuhissa kekseliäs ja pitää homman hauskana ja ainakin näyttää miehelle, että minä nautin tosi paljon. Ja oikeasti nautinkin. :D
).(
Tänään mulla siis kp35 meneillään ja omien laskutoimitusten mukaan, viimeiset kolme luteaalivaihetta ovat olleen 11pv pituisia. Jos tässäkin kierrossa on 11pv, niin menkkojen pitäisi alkaa tänään. Yritän kokoajan kuulostella minkälainen olo tässä nyt on. Aamulla jumpassa tuntui kokoajan siltä, että aamupalaksi syöty rahka nousee ylös. Nyt tunti jumpan jälkeenkin kuvottaa tosi paljon edelleen. Tämä voi tarkoittaa tietysti myös sitä, että on niin sairaan huono kunto ja tein liian rankasti liikkeet. Kokoajan pelkään, että ne menkat alkaa kuitenkin tänään ja melkein pelottaa joka kerta kun pitää käydä vessassa. Vatsan mahdolllista nippailua on mahdoton tuntea, kun kävin pari päivää sitten kuntosalilla ja selkä ja vatsalihakset vieläkin siitä kipeinä. Mutta rinnat ei enää ole kipeet... ja se on yleensä mulla merkki siitä, että menkat alkaa. No, katsotaan... :(
Huomenna ajattelin jo testata, joten laitan tänne heti tietoa kun kohtalo selviää...
Voi eeeei... äsken vähän punertavaa vuotoa, kun pyyhin. Ei mitään verta vielä, mut ihan snadisti vaaleanpunaista.... eeeeii!! :(
Jonsteri: Jos ei ala kunnon vuotoa, voit hyvinkin olla raskaana. Itselläni ekassa raskaudessa tuli ihan lähipäivinä plussatestistä juuri vaaleanpunaista vuotoa, välillä jopa vertakin ja olin tottakai ihan paniikissa että meneekö nyt kesken ja olin asiasta silloin yhteydessä neuvolaankin. Tein plussatestin kp 28 eli kuukautiset eivät vielä olleet myöhässä. Eli silloin minullakin juuri kuukautisten aikaan tuli tuota pientä vuotoa. Voisit tietysti testata jo tänään, koska on ihan mahdollista, että raskaustesti näyttää jo näinkin aikaisin plussaa, varsinkin jos ostat kaikkein herkimmän testin. En haluaisi kyllä mitään turhia toiveita sinussa herättää, mutta halusin kuitenkin kertoa oman kokemukseni. Kerro sitten, miten kävi.
Iltoja!
Pikkuinenmyy: Elämässä ihan kuin tässä hiivatin projektissakin tulee niitä aallonpohjia. Siellä itsekin rypeneenä lohduttaudun tiedolla, että pohjalta on tukeva ponnistaa ylös päin. Häntä pystyyn!
Jonsteri: Saatat hyvinkin olla raskaana jos ihan tuota parin oluen jälkeistä oloa miettii. Luontohan on asian järjestänyt vähän siihen malliin, että raskaushormonin alaisena pitäskin tulla helpommin heikko olo alkoholista. Itselleni on käynyt niin esikoisen kohdalla. En tiennyt olevani raskaana ja olin juuri menkkojen oletettuna alkamisajankohtana Tallinnassa likkakavereiden kanssa. Tuli otettua ekana iltana muutama juoma ja mä meinasin aivan tuupertua seuraavana päivänä. Voin niin huonosti, että meinas järki lähteä. Vitsailtiin kavereiden kanssa, että oon varmaan raskaana kun kerran muutamasta siideristä oksentelin koko seuraavan päivän. No, niin sitten olinkin ja krapula kesti valehtelematta neljä vuorokautta. Tsemppiä siis, tuuhan sit heti kertomaan testitulos!
Jonsei: Mikä tilanne?
Missäs tosiaan muut aktiiviset, Marjana ja muut? Kertokaas kuulumisia kun kummiski käytte lukees pinoa =D!
Ovistelijoille tsemppiä talletteluun!
Oma napa on ihan normi. Ei tissikipuja eikä muutakaan, mistä voisi päätellä onko kropassa tapahtunut yhtään niin mitään. Oletettavasti ei. On ollut tosi rentoa ja fiilis on kyllä ihan mukava kun ei ole tarvinnut laskea ja ajoittaa... Eli kaik kohallaan, flunssakin vähän alkaa hellittää.
Mukavaa viikon jatkoa!!!
RM kp17