Puhelinlasku, paljonko teillä on?
Kommentit (28)
Alle kympin kussa joten maksan käytännössä sen kahden kuukauden välein kun ei laskuta alle kymppiä.
itsellä matkapuhelinetu joten 0€
Lapsilla 16.90€(Telia) ja 17.90€(Elisa). Molemmat 200M rajaton 4G
Yleensä 13 e, joka koostuu kk-maksusta ja rajattomasta datasta. Jos satun ostamaan matkalippuja tai soittamaan jonnekin asiakaspalveluihin, saattaa olla muutaman euron enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla 16.90€(Telia) ja 17.90€(Elisa). Molemmat 200M rajaton 4G
Eikö puhelinedusta tule jokunen euro verojen muodossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla 16.90€(Telia) ja 17.90€(Elisa). Molemmat 200M rajaton 4GEikö puhelinedusta tule jokunen euro verojen muodossa?
tuleehan siitä juu,eli saa palkkaa 20e enemmän jodta maksaa verot ~3.5€
Vierailija kirjoitti:
Rajaton 4G 14,90€ mulla ja lapsilla.
Sama mulla 4g rajaton netti , ennen oli n.22-23€ ja nyt uusi sopimus 23.90€
Ap
Dna 14,90€ sis kaiken myös ulkomaanpuhelut. Rajaton käyttö ja nopea netti. 200M
Koko perheellä sama.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsilla 16.90€(Telia) ja 17.90€(Elisa). Molemmat 200M rajaton 4GEikö puhelinedusta tule jokunen euro verojen muodossa?
Et saa palkkaa 20 euroa enemmän vaan se nostaa maksamasi veron määrää. Yllättävän moni luulee että 20 euron puhelinetu tarkoittaa että saa sen 20 euroa itselleen. Ei ap, laskepa joskus tilinauhasi rivit yhteen ja ylläty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhelinetu ei mene ihan noin...
Elisalta 14,90e, rajaton netti, viestit, puhelut. Läppärin netiksi otin puhelinliittymän rajattomalla netillä, 7,90e. Nämä kaksi vuotta voimassa, sitten vähintään tuplaantuu hinta. Tarjous oli vain Moilta siirtyville.
Mulla vaihtelee 12-17 euron välillä. Kiinteä netti mutta maksan puheluista ja viesteistä käytön mukaan.
32e/kk. Rajaton puhelin ja tabletti.
Kaikki rajattomana 5G jossa 400 MB netti. Kustantaa 24,90/kk, jos oikein muistan.
Aivan turha, mutta kun nykyisin ei enää saa kunnollisia yksinkertaisia liittymiä, niin on parempi, että on reserviä niihin kahteen kertaan vuodessa, kun tarvii.
Parasta nykyisessä on 13GB Euro-roaming.
Rajaton 4G 14,90€ mulla ja lapsilla.