Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenet AV:lta haluaisit tavata IRL?

Vierailija
03.03.2013 |

Mitä sanoisit hänelle tai kysyisit häneltä?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 23:25"]

AV sairaus on seuraava: Pipsa kirjoittaa Pipsan päivästä ja sitten itse vastailee... Muru kirjoittelee omistaja jutuistaan ja sitten itse vastailee ja haukkauu... molemmilla on monia kaksoisolentoja... samat oireet kaikilla muillakin ja näitä "kirjailijoiden planttuja" on täällä kasapäin...Tää AV ON NIIN SEKO, että ei tästä ota selvää Erkkikään...

Sit täällä on ne kaikki, joilla on oikeasti hullun paperit eli eivät voi tehdä muuta "duunia" kuin istua AV:llä päivät pitkät, vaikka oikeasti niillä taitaa olla kirkkaammat kynttilät kuin kymmeniin vuosiin tän maan presidenteillä. Nämä ovat sitten kuitenkin tämän maan kaikista syrjäytyneimpiä, vaikka oikeasti ne tarttis laittaa vähintään istumaan Eduskuntaan ja Presidentin kansliaan ja asumaan linnaan... taikka edes telttaileen jonnekin lehterille...

[/quote]

Onko sulla itselläsi kaikki kotona?

Vierailija
22/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 23:27"]

Mulla on vaaleat hiukset ja siniset silmät. Koti on sotkuinen. Inhoan työtäni. Harrastan käsitöitä ja netissä surffailua, enkä jaksaisi kanssasi kauan keskustella olemattomasta elämästäni :). 

[/quote]

Perusta oma käsityöblogi! Semmoisen kautta voisit tutustua uusiin ihmisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun niistä, joka laulaa vierailleen liikuttavia lähtölauluja! 

Vierailija
24/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etunimihullun. Pakko saada selville kuka tää Pete on, kuulostaa niin namulta.

Vierailija
25/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 23:32"]

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 23:27"]

Mulla on vaaleat hiukset ja siniset silmät. Koti on sotkuinen. Inhoan työtäni. Harrastan käsitöitä ja netissä surffailua, enkä jaksaisi kanssasi kauan keskustella olemattomasta elämästäni :). 

[/quote]

Perusta oma käsityöblogi! Semmoisen kautta voisit tutustua uusiin ihmisiin.

[/quote]

Kiitos ystävällisestä vastauksesta, mutta ei minua niin kauheasti kiinnosta tutustua uusiin ihmisiin. Vastasin tähän ketjuun lähinnä vain ihmetyksestä, miksi jotakuta kiinnostaisi tällaisen tylsän ihmisen elämä.

Vierailija
26/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Onko sulla itselläsi kaikki kotona?

[/quote]

TÄN MÄ HALUAISIN TAVATA, joka toisilta kyselee tommoisia ja tekee ilmeisesti niitä diagnoosejaan. Onks tää sama, joka huutelee sinne tänne, että onks lääkkeet jääneet ottamatta tai onks lääkitys kohdallaan tms... AINAKIN TÄMMÖISEN MÄ HALUAISIN TAVATA!  Vois paljastua taas yksi valelääkäri tai valehoitsu ja herätettäisiin vähän Valviraakin AV:lle tarkkailleen.