Järkyttävän kylmä. Pakko kai laittaa taas sukkikset jalkaan
Kommentit (21)
Virkistävän pirtsakka ilmahan nyt on.
Mä en ole käyttänyt sukkiksia yli 20 vuoteen ja hyvin olen pärjännyt.
Kaksi astetta oli aamulla lämmintä. Nyt juon aamukahvia takkatulen ääressä.
Ihana viileys! Just sattu silmiin joku lööppi viikonlopun "kammo säästä". Mitä kummaa nyt?!!? Aurinko paistaa siniseltä taivaalta, lämpöä täydelliset max 15. Miten voisi olla parempaa???? Koko päiväksi ulos. 😍
Vierailija kirjoitti:
Virkistävän pirtsakka ilmahan nyt on.
Hyi hitto! Piti lähteä aamu-uinnille mutta vain 8 astetta.
Avantouintia kesällä!? Ihan hirveän huono kesä varsinkin kun olimme poissa juuri heinäkuun.
Tuntuu että saimme vain pari kesäpäivää kesä- ja elokuussa. Aamiaisen olen tarennut syödä ulkona vain kerran tänävuonna (lämpörajani varjossa 18 astetta)
Maksatte silti mansikoita ilmastorahastoihin, ja muihin, joiden ainoa tavoite on rahastaa ilmastonmuutoksen avulla. Kylmää on ja kylmemmäksi vain menee.
Vierailija kirjoitti:
Maksatte silti mansikoita ilmastorahastoihin, ja muihin, joiden ainoa tavoite on rahastaa ilmastonmuutoksen avulla. Kylmää on ja kylmemmäksi vain menee.
Elä hupata. Tuulta, sadetta läpi vuoden eli ilmasto lämpenee läpi vuoden, ei vain kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kuvittelet, että ilmastonmuutos vaikuttaa vain Suomessa ja vain suomalaisten kesälomakuukausiin?
Pitkät kalsarit ja villasukat laitettava, että tarkenee töis 🥶
Ap, laita vaikka villahousut ja -sukat, lämmitä sauna ja kömmi saunaan peiton alle, josko helpottaisi.
Syytä esi-isiäsi, jotka tänne väen väkisin halusivat tulla. Suomen suvi on ollut tällainen pitkään, nuo 30 astetta lähentelevät helteet ovat poikkeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Sukkikset on kivat jalassa.
Järkyt, en käytä ikinä niitä.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole käyttänyt 40 vuoteen.
Huvipuistohullu on törppö tyyppi, mutta jos nyt puhutaan ilmastonmuutosrahastuksesta, niin ette kai nyt taas halua toimia koko maailman sossutoimistona? Vain Suomen ilmasto kiinnostaa meitä, jos rahaa laitetaan ilmastohankkeisiin. Köyhiä kuin kirkonrotat ja tuulenhuuhtomia per*eitä ja YH-äippiä palsta täynnä, jotka kärsivät vielä Tukholma-syndroomasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä käytän välihousuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sinä kuvittelet, että ilmastonmuutos vaikuttaa vain Suomessa ja vain suomalaisten kesälomakuukausiin?
Ja sinä luulit Suomen olevan jossain kuplassa, missä ihan ikioma ilmasto
Vierailija kirjoitti:
Ap, laita vaikka villahousut ja -sukat, lämmitä sauna ja kömmi saunaan peiton alle, josko helpottaisi.
Syytä esi-isiäsi, jotka tänne väen väkisin halusivat tulla. Suomen suvi on ollut tällainen pitkään, nuo 30 astetta lähentelevät helteet ovat poikkeuksia.
Kun Suomeen tuli ensimmäiset asukkaat jääkauden jälkeen 8000 vuotta sitten, keskilämpötila oli 8 astetta nykyistä lämpimämpi. Ei esi-isiä voi syyttää siitä, että tykkäsivät keski-eurooppalaisista lämpötiloista.
Kylmä? Eihän ole.
Justiinsa tulin lenkiltä, päällä oli shortsit ja t-paita
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu on törppö tyyppi, mutta jos nyt puhutaan ilmastonmuutosrahastuksesta, niin ette kai nyt taas halua toimia koko maailman sossutoimistona? Vain Suomen ilmasto kiinnostaa meitä, jos rahaa laitetaan ilmastohankkeisiin. Köyhiä kuin kirkonrotat ja tuulenhuuhtomia per*eitä ja YH-äippiä palsta täynnä, jotka kärsivät vielä Tukholma-syndroomasta.
Miten mä mihinkään ilmastonmuutokseen liityn? 😂
Sukkikset on kivat jalassa.