Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenet AV:lta haluaisit tavata IRL?

Vierailija
03.03.2013 |

Mitä sanoisit hänelle tai kysyisit häneltä?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lyhennys toi IRL oikein on?

Mikä viesti tää on ja kenelle? Ihan ihme kysymys toi otsikko. Ymmärrätteks te? Mä en ihan?

Onks joillakin täällä jo ihan omia tuttuja?

Vierailija
2/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt leikkas! IRL = in real life = vai mitä?

Ongelma ratkaistu. Oltiinpas sitä taas tyhmiä kerran.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkoselle: IRL = In Real Life

Mua kiinnostaisi kaikista eniten nähdä joku joka provoilee tarinoita täällä ja kihisee riemusta kun kuvittelee ihmisten menevän lankaan. Olen usein miettinyt, että minkälainen ihmisriepu sellaisen takana on.

Yksi joka kyllä kiinnostaisi nähdä olisi ikäerofanaatikko. Yrittäisin saada hänet hoitoon.

Vierailija
4/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kiinnostais nähä se, joka haukkuu Pipsaa täällä päivittäin.

Vierailija
5/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerohullu olisi hauska tavata.

Vierailija
6/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milannaaa oih mä tahtoisin nähhä milaanna kultsin se on kiva. <3 <3 <3

Vierailija
7/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5; jos sulle ei ole vielä selvinnyt, niin se joka täällä haukkuu Pipsaa, on ihan Pipsa itse. :)

Vierailija
8/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 22:42"]

5; jos sulle ei ole vielä selvinnyt, niin se joka täällä haukkuu Pipsaa, on ihan Pipsa itse. :)

[/quote]

OT

Sellaista olenkin vähän epäillyt...

6

Vierailija
9/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tunne täältä ketään.

Vierailija
10/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla joku yksittäisen aloituksen kirjoittajakin, jonka haluaisit tavata.

Vierailija
11/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kaikki ne superpalkkaiset ja supersäästäväiset, jotka saa säästöön 2300 e tuloista joka kuukausi säästöön 1000 e! Samoin haluaisin nähdä kaikki nätistisanottuna kriittiset ja aina niin ei-kadehtivat ihmiset, jotka vihaavat Xeniaa ja KPE Annea, koska ko henkilöt ovat em henkilöiden mielestä niiiiin epäekologisia (varmaan kritiikin esittäjät ovat luomuhippejä, jotka juovat vain luomuraastesmoothieita, ja lämmittävät puulla, ja ostavat vain ja ainoastaan kierrätysvaatteita (huom. ei turkiksia, tai nahkasaappaita).

Haluaisin nähdä nämä fiksut ja analyyttiset ja kypsät, ja aina negatiiviset AV:laiset, ja kurkistaa heidän elämäänsä: miten täydellisesti HE kasvattavat lapsiaan, ja tekevät aina kotiruokaa, ja koti kiiltää ja on tahraton, ja miten pyykkikone pesee ainakin kaksi koneellista joka päivä, ja lasten kanssa ulkoillaan joka päivä kolme tuntia ja kuinka heidän lapsensa eivät koskaan kiukuttele ainakaan julkisella paikalla (lue kassan karkkipisteessä), ja ovat niin lahjakkaita koulussa, ja kuinka hoikkia ja kauniita ja seksikkäitä he itse ovat naisena, ja koti on niin kauniisti sisustettu täyspuisilla, puusepän valmistamilla laatuhuonekaluilla. Heillä kun on varaa aina kritisoida muita, ja nähdä AP negatiivisessa, omahyväisessä valossa.

Vierailija
12/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerohullu vois olla kiinnostava. Tai siis pelkään että se vaikuttaa IRL ihan normaalilta.

Vois järkätä jonkun tapaamisen. Missähän se asuu...

Vierailija
13/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muru ja Milanna. Mun suosikit. En kyselisi enkä tenttaisi mitään, olisi kiva vaan oikeasti tutustua, ei olla palstakäsitysten varassa.

Vierailija
14/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa täällä on hulluja joilla on jyrkät mielipiteet kaikesta. Ehkä haluaisin tavata sellaisen, joka vastailee pitkästi toisten kysymyksiin ja yrittää auttaa ja tsemppaa ihmisiä eteenpäin.

Vierailija
15/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä mäkin ikäerohullun haluaisin tavata. Asun ulkomailla ja voisin sitä varten jopa lentää Suomeen :) Tai no, sinne missä hän asuukaan.

Vierailija
16/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teron, koska mulla on tosi vahva kuva päässä, miltä sen pitäisi näyttää.

Vierailija
17/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaisi tavata ne itseään syrjäytyneeksi kuvailevat parisuhteettomat iki- tai pitkäaikaissinkut, joita täällä palstailee ilmeisesti ainakin muutama. Haluaisin nähdä minkä näköisiä ja oloisia ja milaisia persoonia he ovat.

Vierailija
18/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tavata niitä (aidosti hauskojen) provoketjujen aloittajia ja niihin vastaajia, jotka ovat saaneet minut nauramaan vedet silmissä. He ovat oikeasti piristäneet päivääni. 

Vierailija
19/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV sairaus on seuraava: Pipsa kirjoittaa Pipsan päivästä ja sitten itse vastailee... Muru kirjoittelee omistaja jutuistaan ja sitten itse vastailee ja haukkauu... molemmilla on monia kaksoisolentoja... samat oireet kaikilla muillakin ja näitä "kirjailijoiden planttuja" on täällä kasapäin...Tää AV ON NIIN SEKO, että ei tästä ota selvää Erkkikään...

Sit täällä on ne kaikki, joilla on oikeasti hullun paperit eli eivät voi tehdä muuta "duunia" kuin istua AV:llä päivät pitkät, vaikka oikeasti niillä taitaa olla kirkkaammat kynttilät kuin kymmeniin vuosiin tän maan presidenteillä. Nämä ovat sitten kuitenkin tämän maan kaikista syrjäytyneimpiä, vaikka oikeasti ne tarttis laittaa vähintään istumaan Eduskuntaan ja Presidentin kansliaan ja asumaan linnaan... taikka edes telttaileen jonnekin lehterille...

Vierailija
20/26 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.03.2013 klo 23:00"]

Mua kiinnostaisi tavata ne itseään syrjäytyneeksi kuvailevat parisuhteettomat iki- tai pitkäaikaissinkut, joita täällä palstailee ilmeisesti ainakin muutama. Haluaisin nähdä minkä näköisiä ja oloisia ja milaisia persoonia he ovat.

[/quote]

Mulla on vaaleat hiukset ja siniset silmät. Koti on sotkuinen. Inhoan työtäni. Harrastan käsitöitä ja netissä surffailua, enkä jaksaisi kanssasi kauan keskustella olemattomasta elämästäni :).