Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riisutteko te lääkärin vastaanotolla, kun lääkäri pyytää?

Vierailija
02.11.2016 |

Lääkärikaverini tässä taannoin valitti, että kun keuhkoja kuunnellakseen pyytää potilasta riisumaan paidat pois, niin riisutaan vain päällimmäinen ja pari paitaa jätetään päälle. Tai kun pyytää riisumaan pitkät housut, niin ne lasketaan vain puolireiteen tai vähän housunlahjetta nostetaan.

Kommentit (708)

Vierailija
1/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisun. Viimeksi kun olin lääkärissä niin päälläni olivat urheiluliivit jotka piti nekin riisua jotta keuhkojen kuuntelu onnistuu.

Vierailija
2/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kyllä riisun. Otan kaikki vaatteet pois ja olen ihan alasti, jotta tohtori voi tutkia :DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu kyllä riisun. Otan kaikki vaatteet pois ja olen ihan alasti, jotta tohtori voi tutkia :DD

:D Olin just tulossa kirjoittamaan, että kaikki pois vaan. :D

Vierailija
4/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keuhkoja kuunnellessa olisi riisuttava housut. En ole riisunut niitä sen vuoksi vielä koskaan.

Vierailija
5/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että lääkäri turhaan pyytäisi jotain tekemään, joten tietenkin riisun. Terkkarilla en koulussa tähän suostunut, koska en kokenut sen olevan tarpeellista. Ole niin rankkaa olla hetki vähemmillä vaatteilla.

Vierailija
6/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään riisu. Sanon, että riisuudu itte vaan.

Vierailija
7/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kyllä eri mieltä. Olen ollut hierojana kohta 20 vuotta ja alkuaikoina tilanne oli se että piti pyytää usein riisumaan jokainen paita erikseen. Nykyään riisutaan heti usein enemmänkin kuin pyydetään. Varsinkin nuoremmat naiset niin tekevät. En silti tiedä siitä että johtuuko se siitä että en itse ole enää se timmikroppainen nuori nainen kuten alkuaikoina joten minun edessä on nyt helpompi riisua.

Vierailija
8/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin espanjassa järkyttävän komean lääkärin vastaanotolla. Petyin , kun ei pyytänyt lainkaan riisumaan.

Vierailija
9/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En usko, että lääkäri turhaan pyytäisi jotain tekemään, joten tietenkin riisun. Terkkarilla en koulussa tähän suostunut, koska en kokenut sen olevan tarpeellista. Ole niin rankkaa olla hetki vähemmillä vaatteilla.

Kyllä lääkäreidenkin joukossa on pervoja jotka käyttävät tilannetta hyväkseen kun esim näkevät hyvän näköiset rinnat, sillon on vaan ihan pakko potilaan riisua rintsikat niin että setä tohtori varmaan saa kuunneltua keuhkot tarkkaan.

Lääkäreissä se vasta onkin kummallista  porukkaa.

Vierailija
10/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Jos minulla on alapäävaivaa, jota lääkäri pyytää näyttämään, vaadin kaukoparannusta.

Vierailija
11/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khyllä. Viimeksikin oikein viekoitellen strippasin vaatteet päältäni. Havahduin kun hammaslääkäri kysyi, miksi olen perse paljaana tuolissa.

Vierailija
12/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tietenkään riisu. Sanon, että riisuudu itte vaan.

No just så..

Ja ajattelit kuolla keuhkokuumeen takia.. En tiedä ensimmäistään, joka turhaan pyytää ottaa koko paidan pois, ellei rintaliivejä kuumeisena t-paitaa venyttäen voi varmistaa, että ok.

Vierailija
13/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlääkäri kuuntelee aina paidan läpi, miten kummassa se pystyy tekemään niin mutta aikuiselta naiselta ei pysty.

Vierailija
14/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En riisu lääkäreitä.

Vierailija
15/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit ainakin oman kokemukseni mukaan sanovat, että riittää, että vähän laskee jos meinaan alkaa ottamaan kokonaan pois. Eli eivät turhaan pyydä riisuuntumaan. Ainoa tilanne, jossa mielestäni turhaan jouduin riisua oli se, kun minulta leikattiin luomi nivusesta. Olisin ihan hyvin voinut pitää bokserin lahjetta ylhäällä, mutta lääkäri käski ottaa bokserit pois. Ei varmaankaan luottanut siihen, että pidän niitä siinä ja olisihan ne voineet sotkeutua vereen, mutta ei se minua olisi haitannut.

Vierailija
16/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi pari viikkoa sitten pyysi jälleen. Tilanne on sen verran hämmentävä, että lääkärin on sanottava jotain muutakin samalla, jotta sen ymmärtää tehdä. Lopputulema molempien hämmennellessä oli, että laskin housuja, mutta istuin alas.

Edes käskyn toistaminen tai jotenkin selkeämmin esittäminen voisi auttaa... En osaa riisua ensimmäisestä pyynnöstä. Ja tiedän sen olevan tyhmää, mutta en vain osaa.

Vierailija
17/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pyydän lääkäreitä riisumaan minut

Vierailija
18/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lääkäreitä kiinnostais potilaidensa alastomuus, ehkä ne olis vähän eri ammatissa:)

Vierailija
19/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi keuhkoja kuunnellessa olisi riisuttava housut. En ole riisunut niitä sen vuoksi vielä koskaan.

Joo mutta kun pitäisi tutkia lonkaa, niin sinäkö lasket housuja sen verran, että pakara näkyy?

Vierailija
20/708 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisun räpiköivän lääkärin ja sitten pyydän reikihoitoa vaivaani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä