Tuntemiani "naistenmiehiä", tai miehiä jotka ovat useimpien naisten suosiossa, yhdistää tasan yksi asia
Ja se on hyvä ulkonäkö. Miksi tämä on joidenkin niin vaikeaa myöntää? Etenkin miehet eivät halua nähdä asiaa, vaan höpisevät omiaan jostain statuksesta.
Naisetkin ovat pinnallisia, koittakaa kestää.
Kommentit (156)
Minä puolestani tunnen naistenmiehiä, joilla ei ole hyvä ulkonäkö. Millä nämä selittyy?
Mun tuntemilla naistenmiehillä on hyvät puhelahjat ja normaali tai iso penis. Näin ihan itse koettuna tai kaverin kertomana.
Vierailija kirjoitti:
Minä puolestani tunnen naistenmiehiä, joilla ei ole hyvä ulkonäkö. Millä nämä selittyy?
Sillä että
a) valehtelet
b) miehillä on oikeasti ulkonäkö kunnossa mutta et näe sitä
c) nämä miehet ovat marginaalisen naisjoukon suosiossa, eivät suurimman osan naisista
Valitse niistä.
Minä en hirveästi tunne naistenmiehiä, koska tuttavapiiri koostuu vakiintuneista pareista, mutta toki komeita miehiä katselee mielellään. Naistennaurattajan esim työpaikalla ei kuitenkaan tarvitse olla mitenkään komea, vaan voi olla ihan vaan hauska ja sanavalmis. Status ei naisia kiehdo samalla tavalla kuin miehiä, mutta toki jotkut ominaisuudet, jotka ovat naisille mieleisiä, kuten sosiaalisuus, ahkeruus ja halu ottaa vastuuta usein nostavat myös miehen statusta.
Itse kyllä nostaisin ylivoimaiseksi ykköseksi sosiaaliset taidot ja verbaalisen lahjakkuuden. Toki komeillakin riittää kiinnostuneita ympärillä mutta naisrintamalla menestyneimmät tuntemani miehet eivät ole suinkaan olleet niitä komeimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä että
a) valehtelet
c) nämä miehet ovat marginaalisen naisjoukon suosiossa, eivät suurimman osan naisistaValitse niistä.
d) olet väärässä.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemilla naistenmiehillä on hyvät puhelahjat ja normaali tai iso penis. Näin ihan itse koettuna tai kaverin kertomana.
Tämä. Puhelahjat on minusta oleellisempi kuin ulkonäkö. Tunnen esimerkiksi huomattavan ylipainoisen naistenmiehen, jolla on vaan sopivaa röyhkeyttä ja pilkettä silmäkulmassa. Ja naisia kaatuu.
Eihän sitä statusta ja rahaa pelkkään panemiseen tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä että
a) valehtelet
c) nämä miehet ovat marginaalisen naisjoukon suosiossa, eivät suurimman osan naisistaValitse niistä.
Tai D) naiset oikeasti pitävät esim miehistä, joilla on hyvä huumorintaju tai ovat hyviä laulajia.
Näin se vaan menee. Itse olen keskivertoa paremman näköinen miehekäs mies. Parta kasvaa, tummat piirteet, siniset silmät, pituutta 196cm ja leveät hartiat. Matala ääni. En ole rikas, minulla ei ole hirveästi kunnianhimoa, olen perusduunari. Ajelen 15v vanhalla Volvolla ja asun vuokra-kolmiossa.
Mutta voi kun niitä naisia on riittänyt. Ihan nuoresta pojasta alkaen tytöt olleet kimpussa ja nykyään naiset, kaiken ikäiset ja kokoiset. Vientiä on riittänyt. Ei tarvi kuin baariin mennä ja naiset tulevat juttelemaan minulle, edes aloitetta ei tarvitse aina tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä että
a) valehtelet
Valitsen c:n, mutta c myös tekee mahdottomaksi, että kukaan olisi naistenmies jos kriteerinä on olla "suurimman osan naisista" suosiossa. Kaikki ovat suosittuja vain tietyn tyylisten ihmisten keskuudessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillä että
a) valehtelet
Valitsen c:n, mutta c myös tekee mahdottomaksi, että kukaan olisi naistenmies jos kriteerinä on olla "suurimman osan naisista" suosiossa. Kaikki ovat suosittuja vain tietyn tyylisten ihmisten keskuudessa.
Niinpä. Esim sosiaaliluokka jopa Suomessa jakaa ihmisiä yllättävän tehokkaasti. Ja tietysti ikä ja arvot ja kiinnostuksenkohteet. Jokainen on jollain lailla marginaalissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Puhelahjat on minusta oleellisempi kuin ulkonäkö. Tunnen esimerkiksi huomattavan ylipainoisen naistenmiehen, jolla on vaan sopivaa röyhkeyttä ja pilkettä silmäkulmassa. Ja naisia kaatuu.
Minkä pituinen mies on? Ehkä kyseessä on ns. nallekarhutyyppi, joka ylipainosta huolimatta viehättää monen naisen silmää. Tietysti röyhkeydellä on osansa, mutta pelkästään se ei riitä
1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituinen mies on? Ehkä kyseessä on ns. nallekarhutyyppi, joka ylipainosta huolimatta viehättää monen naisen silmää. Tietysti röyhkeydellä on osansa, mutta pelkästään se ei riitä
1
On paljon lyhyitä naistenmiehiä. Siihen tarvitaan se karisma, yleensä hyvät verbaaliset taidot ja se oikeasti hyvä huumori.
Vierailija kirjoitti:
Näin se vaan menee. Itse olen keskivertoa paremman näköinen miehekäs mies. Parta kasvaa, tummat piirteet, siniset silmät, pituutta 196cm ja leveät hartiat. Matala ääni. En ole rikas, minulla ei ole hirveästi kunnianhimoa, olen perusduunari. Ajelen 15v vanhalla Volvolla ja asun vuokra-kolmiossa.
Mutta voi kun niitä naisia on riittänyt. Ihan nuoresta pojasta alkaen tytöt olleet kimpussa ja nykyään naiset, kaiken ikäiset ja kokoiset. Vientiä on riittänyt. Ei tarvi kuin baariin mennä ja naiset tulevat juttelemaan minulle, edes aloitetta ei tarvitse aina tehdä.
uuuh….lähdetkö trefeille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1
On paljon lyhyitä naistenmiehiä. Siihen tarvitaan se karisma, yleensä hyvät verbaaliset taidot ja se oikeasti hyvä huumori.
Paljon enemmän on pitkiä naistenmiehiä. Tai siis suurin osa naistenmiehistä on pitkiä.
Toki poikkeus vahvistaa säännön, esimerkiksi Peter Dinklage.
Jaa. Minun tuntemani tapaukset ovat aivan tavallisen näköisiä mutta hemmetin karismaattisia. Yleisesti riittää, ettei naama ärsytä ja ettei ole lihava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanavalmiuden ja röyhkeyden joukkoon pitää lisätä myös määrä. Kun tarpeeksi monelle heittää juttua, niin kyllä sieltä aina joku tarttuu mukaan. Naisten kielenkäytössä tämä tunnetaan sosiaalisuutena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1
Paljon enemmän on pitkiä naistenmiehiä. Tai siis suurin osa naistenmiehistä on pitkiä.
Toki poikkeus vahvistaa säännön, esimerkiksi Peter Dinklage.
No Dinklageen verrattuna Uniikkikin on pitkä, joten joo, olet oikeassa. Itse ajattelen tyypillisenä lyhyenä miehenä sellaista 170cm tapausta ja tuon mittaisia tunnen useammankin varsin hyvin naisten kanssa menestyneen.
Samaa mieltä. Ei tuntemani naistenmiehet ole mitään ferrarilla ajavia lääkärilentäjiä tai sosiaalisesti lahjakkaita viestinnän ammattilaisia vaan ihan perusduunareita, joita luoja on suonut hyvillä naamageeneillä ja vähintään keskimääräisellä pituudella