Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntemiani "naistenmiehiä", tai miehiä jotka ovat useimpien naisten suosiossa, yhdistää tasan yksi asia

Vierailija
06.03.2019 |

Ja se on hyvä ulkonäkö. Miksi tämä on joidenkin niin vaikeaa myöntää? Etenkin miehet eivät halua nähdä asiaa, vaan höpisevät omiaan jostain statuksesta.

Naisetkin ovat pinnallisia, koittakaa kestää.

Kommentit (156)

Vierailija
21/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne miehet, jotka eivät saa ketään, ovat yhden asian yhdistämiä; heiltä puuttuu sosiaaliset piirit ja niiden tuoma status. En tarkoita filmitähden statusta, jääkiekkoilijan statusta, vaan "normaalin" statusta.

Jos mies menee yksin baariin kiinnostavasti pukeutuneena ja kalsarimallin kropan kanssa, hän on silti vaikeammassa asemassa kuin homssuinen mahamies, joka on esim.osa samaa opiskelijoiden haalariporukkaa ja he jakavat kaikki naurut, hyvät tunteet ja ruokkivat toisiaan hymyillä ja teoilla ja tuntevat itsensä jatkuvasti hyväksytymmäksi, luontevammaksi ja viehättävämmäksi tuossa seurassa ja kun tarpeeksi alkoholia ja/tai tunnekiihotusta on tapahtunut, hullunkurisen näköinen mies voi päätyä yhden yön vagina-asukiksi sellaisen naisen luo, joka olisi periaatteessa muuten kiinnostuneempi yksin olevasta miehestä baarin nurkassa. 

Sosiaaliset piirit ovat miehen ns.tasoa tärkeämpää. Jätetään pois poikkeukset eli Robinit, Lauri Markkaset, Granlundit sun muut, jotka voivat kyllä olla yksinkin tietyssä paikassa, sillä heidät on jo välillisesti pruufattu. 

Vierailija
22/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ulkonäkö ja lempeä, huumorintajuinen luonne riittävät. Jos on vielä vähän jotain statustakin, saa naisia hätyytellä tiehensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan menee. Itse olen keskivertoa paremman näköinen miehekäs mies. Parta kasvaa, tummat piirteet, siniset silmät, pituutta 196cm ja leveät hartiat. Matala ääni. En ole rikas, minulla ei ole hirveästi kunnianhimoa, olen perusduunari. Ajelen 15v vanhalla Volvolla ja asun vuokra-kolmiossa.

Mutta voi kun niitä naisia on riittänyt. Ihan nuoresta pojasta alkaen tytöt olleet kimpussa ja nykyään naiset, kaiken ikäiset ja kokoiset. Vientiä on riittänyt. Ei tarvi kuin baariin mennä ja naiset tulevat juttelemaan minulle, edes aloitetta ei tarvitse aina tehdä.

No onko ihme? Itse olen kasvoiltani poikamainen vaikka vahva leuka. Parta kasvaa heikosti vaikka olen lihaksikas ja keholtani V mallinen. Pituus 177cm ja paino 86kg (vatsalihakset näkyy). Tummat piirteet ja siniset silmät myös. Pituus on kaikki kaikessa naisten kanssa.

Vierailija
24/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Ne miehet, jotka eivät saa ketään, ovat yhden asian yhdistämiä; heiltä puuttuu sosiaaliset piirit ja niiden tuoma status. En tarkoita filmitähden statusta, jääkiekkoilijan statusta, vaan "normaalin" statusta.

Jos mies menee yksin baariin kiinnostavasti pukeutuneena ja kalsarimallin kropan kanssa, hän on silti vaikeammassa asemassa kuin homssuinen mahamies, joka on esim.osa samaa opiskelijoiden haalariporukkaa ja he jakavat kaikki naurut, hyvät tunteet ja ruokkivat toisiaan hymyillä ja teoilla ja tuntevat itsensä jatkuvasti hyväksytymmäksi, luontevammaksi ja viehättävämmäksi tuossa seurassa ja kun tarpeeksi alkoholia ja/tai tunnekiihotusta on tapahtunut, hullunkurisen näköinen mies voi päätyä yhden yön vagina-asukiksi sellaisen naisen luo, joka olisi periaatteessa muuten kiinnostuneempi yksin olevasta miehestä baarin nurkassa. 

Sosiaaliset piirit ovat miehen ns.tasoa tärkeämpää. Jätetään pois poikkeukset eli Robinit, Lauri Markkaset, Granlundit sun muut, jotka voivat kyllä olla yksinkin tietyssä paikassa, sillä heidät on jo välillisesti pruufattu. 

Se mahamies ehkä naurattaa naisia jonkin aikaa mutta tosielämässä kukaan hyvännäköinen nainen ei mene hänen luokseen jatkoille.

Vierailija
25/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tavannyt paljon komeista miehiä, jotka ei ole naistenmiehiä ja toisaalta miehiä jotka on naistenmiehiä, mutta ei välttämättä mitenkään perinteisen komeita. Toisaalta en kyllä ole koskaan tavannut suorastaan rumaa tai epämiellyttävän näköistä naistenmiestä. Se asia minkä itse miellän naistenmiehiä yhdistäväksi tekijäksi on puhelahjat ja sosiaaliset taidot. Tyyli saattaa vaihdella, mutta hyvä naistenmies osaa kartoittaa oman potentiaalisen kohderyhmänsä ja keskittyy niihin. Itse haluan mieheni sekä kivan näköisinä sekä hauskoina ja viihdyttävinä.

Vierailija
26/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan menee. Itse olen keskivertoa paremman näköinen miehekäs mies. Parta kasvaa, tummat piirteet, siniset silmät, pituutta 196cm ja leveät hartiat. Matala ääni. En ole rikas, minulla ei ole hirveästi kunnianhimoa, olen perusduunari. Ajelen 15v vanhalla Volvolla ja asun vuokra-kolmiossa.

Mutta voi kun niitä naisia on riittänyt. Ihan nuoresta pojasta alkaen tytöt olleet kimpussa ja nykyään naiset, kaiken ikäiset ja kokoiset. Vientiä on riittänyt. Ei tarvi kuin baariin mennä ja naiset tulevat juttelemaan minulle, edes aloitetta ei tarvitse aina tehdä.

No onko ihme? Itse olen kasvoiltani poikamainen vaikka vahva leuka. Parta kasvaa heikosti vaikka olen lihaksikas ja keholtani V mallinen. Pituus 177cm ja paino 86kg (vatsalihakset näkyy). Tummat piirteet ja siniset silmät myös. Pituus on kaikki kaikessa naisten kanssa.

Naisten keskipituus on alle 170 cm joten sinun pitäisi olla tarpeeksi pitkä useimmille naisille.

Väittäisin että vika on nyt jossain muualla

Vierailija
27/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikilla naistenmiehillä ole ulkonäköä, vaikka ei siitä mitään haittaakaan tosiaan ole. Monilla kyllä on kieltämättä, samoin iso mulkku tai periksiantamaton luonne. Dominoivat vahvat "arvonsa tuntevat" miehet ovat myös niitä naistenmiehiä.

Vierailija
28/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen täsmälleen mitoissasi olevia ja lyhyempiäkin kovan luokan panomiehiä, vika ei ole pituudessa ainakaan.

Vierailija
29/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisten keskipituus on alle 170 cm joten sinun pitäisi olla tarpeeksi pitkä useimmille naisille.

Ei naisten keskipituudella ole mitään väliä kun naiset haluavat yli 180cm järjestään. Ei vikaa peniksessäkään jos sitä meinaat pituus on 19cm.

Vierailija
30/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ulkonäkö tai iso mulkku ja itsevarmuus

Vierailija
31/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksuaalisesti aktiivisten sinkkuystävieni kumppanit, joita voisi ehkä myös tällaisina naistenmiehinä pitää, ovat yleensä juuri hyvännäköisiä. Harvemmin mukavia tai menestyviä, toisinaan ihan hauskoja ja mahdollisesti soittavat jotain tai heillä on jokin muu mielenkiintoinen harrastus. Heistä kukaan ei toistaiseksi ole tullut jäädäkseen, enkä usko että tämä miestyyppi olisi mitenkään esimerkiksi hyvää aviomies- tai isämateriaalia..

Vierailija
32/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnen täsmälleen mitoissasi olevia ja lyhyempiäkin kovan luokan panomiehiä, vika ei ole pituudessa ainakaan.

No vika varmaan on siinä etten ole koskaan halunnut olla mikään panomies.

Vierailija
33/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pituus on helppo tekosyy jonka taakse piiloutua kun ei flaksi käy eikä viitsi tai osaa kehittää niitä puolia itsessään joihin voi vaikuttaa.

On siitä toki etua, mutta ei se mikään ehdoton edellytys ole.

Vierailija
34/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei naisten keskipituudella ole mitään väliä kun naiset haluavat yli 180cm järjestään. Ei vikaa peniksessäkään jos sitä meinaat pituus on 19cm.

.luuletko että 165-senttinen nainen edes erottaa 177-senttisen 180-senttisestä? :D

Totuus: ei erota

Vierailija
35/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Mies 29:n ilmaisutapa on kyllä poikkeuksetta luotaantyöntävä : D mitenkähän se sen tekee. Silloinkin kun mielipiteessä on jollain tasolla jotain itua, se pilataan olemalla samaan aikaan nynny ja provosoiva mm. ällöttävillä, asenteellisilla sanavalinnoilla. Harvinainen kyky.

Vierailija
36/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemilla naistenmiehillä on hyvät puhelahjat ja normaali tai iso penis. Näin ihan itse koettuna tai kaverin kertomana.

Tämä. Puhelahjat on minusta oleellisempi kuin ulkonäkö. Tunnen esimerkiksi huomattavan ylipainoisen naistenmiehen, jolla on vaan sopivaa röyhkeyttä ja pilkettä silmäkulmassa. Ja naisia kaatuu.

Minkä pituinen mies on? Ehkä kyseessä on ns. nallekarhutyyppi, joka ylipainosta huolimatta viehättää monen naisen silmää. Tietysti röyhkeydellä on osansa, mutta pelkästään se ei riitä

1

On paljon lyhyitä naistenmiehiä. Siihen tarvitaan se karisma, yleensä hyvät verbaaliset taidot ja se oikeasti hyvä huumori.

Ja sitten naisen seksuaalinen kiinnostus herää? Mies siirtyy "ruma, vastenmielinen"-lokerosta "hauska, verbaalisesti taitava ja seksikäs"-lokeroon? Tuskinpa. Täälläkin oli Sami Hedberg -keskustelu, jossa Sami lytättiin kunnolla. 90% mollauksesta liittyi Samin ulkonäköön. Kyseessä kuitenkin henkilö, jonka huumorista ihmiset ovat valmiita maksamaan

Vierailija
37/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun tuntemilla naistenmiehillä on hyvät puhelahjat ja normaali tai iso penis. Näin ihan itse koettuna tai kaverin kertomana.

Tämä. Puhelahjat on minusta oleellisempi kuin ulkonäkö. Tunnen esimerkiksi huomattavan ylipainoisen naistenmiehen, jolla on vaan sopivaa röyhkeyttä ja pilkettä silmäkulmassa. Ja naisia kaatuu.

Minkä pituinen mies on? Ehkä kyseessä on ns. nallekarhutyyppi, joka ylipainosta huolimatta viehättää monen naisen silmää. Tietysti röyhkeydellä on osansa, mutta pelkästään se ei riitä

1

On paljon lyhyitä naistenmiehiä. Siihen tarvitaan se karisma, yleensä hyvät verbaaliset taidot ja se oikeasti hyvä huumori.

Paljon enemmän on pitkiä naistenmiehiä. Tai siis suurin osa naistenmiehistä on pitkiä.

Toki poikkeus vahvistaa säännön, esimerkiksi Peter Dinklage.

No Dinklageen verrattuna Uniikkikin on pitkä, joten joo, olet oikeassa. Itse ajattelen tyypillisenä lyhyenä miehenä sellaista 170cm tapausta ja tuon mittaisia tunnen useammankin varsin hyvin naisten kanssa menestyneen.

Pituus on ylikorostettua. Sitä voi verrata naamariin, joka sulaa vedessä pois eli tällainen kosmeettinen ominaisuus tuo näennäistä statusta, josta ei ole kuitenkaan tositilanteessa hyötyä kuten joku väärennetty kopio kalliista laukusta tai kellosta yhdistetään myönteisiin ominaisuuksiin, mutta on sinänsä arvoton, kun katsotaan vähän tarkemmin. 

Kurkusta geeneissä kaadettu kosmeettinen ominaisuus helpottaa jollakin elämän osa-alueella, mutta kaikki kunniaa ja ansaittua itseluottamusta tuottavat saavutukset pitää hoitaa itse ja tosielämässä tulee monenlaisia haasteita ja vastoinkäymisiä, joista ei selviä mitättömällä kosmeettisella ominaisuudella. 

Vierailija
38/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen sinua 6cm lyhyempi, myös poikamaisiksi väitetyt kasvot, ei erityisen vahvaa leukaa eikä kummoista parrankasvua, en erityisen lihaksikas, noin 70kg ja samoin tummat piirteet. Naisseuraa olen löytänyt helposti - sekä itseäni pidemmistä että lyhyemmistä naisista. Ruskeissa silmissänikö se taika sitten on?

Vierailija
39/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen muutaman tosi 'naisten miehen'. Yksi heistä on kieltämättä komea, ja vielä varakaskin, mutta muut ovat ulkonäöltään mieluummin keskiverron alapuolella. Se, mikä heitä kaikkia yhdistää, on että ovat supliikkimiehiä, sanavalmiita, hauskoja, mielenkiintoisia, sosiaalisia, ja avoimesti seksuaalisia (siis ei mitään kuola valuen aina perseessä tai tisseissä kiinni, vaan sillä lailla sinut oman seksuaalisuutensa kanssa). Eli ainakaan minun kokemukseni perusteella hyvällä ulkonäöllä ei ole tämän kanssa paljoakaan tekemistä.

Vierailija
40/156 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun miehelle kertyy ikää ja sen vastapainona taitoja, joille naisilla on käyttöä, niin naisten saanti on taattua. Etenkin yhdistettynä puhelahjoihin ja huumorintajuun. Eikä tartte olla pitkä ja komea niin kuin Markku.

Omassa lähipiirissä on pari tällaista kaiken taitavaa hauskaa ja hyväkuntoista markkua ja yksi joka hallitsee remonttien lisäksi tietotekniikan. Tavoiteltuja miehiä kaikki. Eikä noilla tanssitaitoisilla kulttuurista kiinnostuneilla 50+ sinkkumiehilläkään huonosti mene.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi