Palstan tilan selvitys: Mitä sukupuolta olet?
Kommentit (11)
Olen muusukupuolinen. Miksi vaihtoehtona ei ollut muun sukupuolista vaihtoehtoa?
Vierailija kirjoitti:
Olen muusukupuolinen. Miksi vaihtoehtona ei ollut muun sukupuolista vaihtoehtoa?
Eh? Ei ole olemassa kuin miehiä ja naisia. Tai poikia ja tyttöjä. Vähän biologiaa opiskelemaan siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eh? Ei ole olemassa kuin miehiä ja naisia. Tai poikia ja tyttöjä. Vähän biologiaa opiskelemaan siitä.
Samot sinne. Kannattaisko mennä vähän pänttäämään päivitettyä tietoa koulun penkille.
P.S. tyttö ja poika ei ole sukupuolia. Ne ovat osa ihmisten kehittämää terminologiaa joilla kuvataan uros ja naaras puolisia lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samot sinne. Kannattaisko mennä vähän pänttäämään päivitettyä tietoa koulun penkille.
P.S. tyttö ja poika ei ole sukupuolia. Ne ovat osa ihmisten kehittämää terminologiaa joilla kuvataan uros ja naaras puolisia lapsia.
Niin kuinka se biologia on muuttunut tässä parissa vuodessa siis? Mistä on syntynyt uusia sukupuolia? Eikö muka ole enää vain miestä ja naista, eli vain kahta sukupuolta?
Mistä on tullut lisää? Olen utelias kuulemaan, että mistä on putkahtanut jotain uutta? Aika jännältä kuulostaa kyllä.
Apinna. Hapantuotteet lemppareiita.
99.2% on selkeästi joko naisia tai miehiä, ja lopuilla saattaa olla eriasteista sukupuolisuuteen liittyvää häiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi laitattaa se pää kuntoon jollain lanttumaakarilla, jotta ei lähde mukaan kaikkiin hölmöihin muoti-ilmiöihin.
Ne muut sukupuolet ovat ihmisen itsensä kehittämiä vaihtoehdoksi miehelle ja naiselle ja syystä, että eivät viihtyneet synnyinlahjassaan. Jos mun poikani keksisi haluta olla nainen ja leikkauttisi mieselimensä pois, menisin auton alle tai hyppäisin syvään veteen, enkä yrittäisi edes pelastua.
Mä olen taisteluhelikopteri pl sunnutaisin jolloin olen raitiovaunu. Miksi ne ei ole vaihtoehtoina?? Törkeää syrjintää.