Tuntemiani "naistenmiehiä", tai miehiä jotka ovat useimpien naisten suosiossa, yhdistää tasan yksi asia
Ja se on hyvä ulkonäkö. Miksi tämä on joidenkin niin vaikeaa myöntää? Etenkin miehet eivät halua nähdä asiaa, vaan höpisevät omiaan jostain statuksesta.
Naisetkin ovat pinnallisia, koittakaa kestää.
Kommentit (156)
Vierailija kirjoitti:
Stathamko kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eniten kiinnostaisi tietää mikä motiivi täällä on parilla yksilöllä, kun on pakottava tarve spämmätä omaa todellisuuttaan vauva-palstalla?
Kumman ryhmän todellisuudesta puhut, rumien ja naisettomien vai komeiden naistenmiesten todellisuudesta?
Tuo mun kysymys on taattu trigger piste. Monet mammat ei halua keskustella asiasta eikä ainakaan ajatella sitä.
Miksi olisi?
En tiedä. Ennenkin keskustelu mennyt välittömästi ton jälkeen "loukkauksilla" vaataamiseksi.
Kaipa se syy on siinä että siellä kotisohvalla suurimmalla osalla makaa puoliso joka on kohtuullisen kokematon.
Osittain varmasti omasta heikosta itsetunnosta.
Komeat miehet on toki mukavaa katseltavaa ja kiihottavia mutta se ei vielä riitä että suostun seksiin. Monta komeaa olen torjunut.
N22
Vierailija kirjoitti:
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
-järjestötätien asennoituminen minuun hakiessani koulutettuna kiinnostaviin vapaaehtoistehtäviin: "olet liian yksinäinen" (social proof ja jännyys jotenkin puuttuu?), "vuorovaikutustaitoja" puuttuu, vaikka olin ainut henkilö, joka osallistui aktiivisesti keskusteluun ja teki kotitehtävät ja todennäköisesti ainut henkilö, joka on harrastanut kaikkia esittäviä taiteita ja ollut vaikka minkälaisessa tilanteessa ja niistä kunnialla selvinnyt.
Järjestötädit olivat kuitenkin väärässä (no surprise there), koska sitten kun hain isommissa kaupungeissa tehtäviin, joihin oli karsinta, kokemustani kehuttiin ja pääsin heittämällä läpi, mutta en ole vielä voinut muuttaa isompaan kaupunkiin (kts.ekososiaaliset syyt).
Kyllä ne järjestötädit oli ihan oikeassa. Olet liian yksinäinen ja vuorovaikutustaitoja puuttuu ja kaikesta tuosta olet antanut vuosien mittaan täällä itse runsaasti esimerkkejä, joista osa on ollut huolestuttavia. Ja vuorovaikutustaitojen puutteesta kertoo juurikin esim. se, että et ole itse ymmärtänyt vähääkään mikä toiminnassasi on ollut pielessä, ja 100% tapauksista olet aina syyttänyt muita ihmisiä. Vaikka vuorovaikutustaidot omaava henkilö olisi alunperinkin ymmärtänyt olla tekemättä virheet jotka teit.
Sun pitäisi nyt ihan oikeasti myöntää itsellesi että sulla on hurjan huonot sosiaaliset taidot. Eihän se kivalta tunnu, ymmärtäähän sen, mutta voisit sen jälkeen ehkä suhtautua elämään vähän rennommin ja muiden syyttelystä aiheutuva stressi ja katkeruuskin saattaisi lievittyä. Olen joskus ehdottanut että sun pitäisi yrittää löytää itsellesi kaltaisesi autistinen nainen. Olet vastustanut tätä sillä perusteella että naisissa on vähemmän autisteja kuin miehissä, mutta mikä ihmeen tekosyy se sellainen on. Mee mukaan autistien järjestötoimintaan. Siellä varmasti maastoutuisit oikein hyvin ja voisi se vastaava nainenkin löytyä.
Et huomioinut sitä osuutta viestistä, kun sanoin että menestystä on ruvennut tulemaan, kun en ole alistunut toisten tarjoamille ankeille todellisuuskuville.
Se toiminta, mihin en alunperin päässyt, oli ainakin toisen järjestön osalta erään keski-ikäisen naisenkin mielestä vitsi ja siellä jotenkin ajatellaan, että toimivan ihmisen pitää olla tietynlaisesta muotista tehty eikä ymmärretä, että ihmisiä on monenlaisia ja myös asiakkaita on monenlaisia eli toisin sanoen kuka tahansa meistä voi olla täydellinen jollekin toiselle ja jossakin tilanteessa ja ei sovi jossain toisessa tilanteessa. Minun syrjintäkokemuksiani luonnehti se, että siinä liibalaabailtiin ikäviä juttuja ilman kehitysehdotuksia ja ilman kehotusta ottaa yhteyttä uudelleen X ajan päästä.
Eräässä tärkeässä koulutuksessa vastassa oli täti, joka hymyili vahingoniloisesti aina, kun kerroin omista vaikeuksistani ja yritti loppuvaiheessa estää pääsyni tehtävään vihjaamalla, että en olisi oikeasti kiinnostunut toiminnasta halutessani koulutukseen osallistumisesta todistuksen, vaikka näillä asioilla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa. Onneksi onnistuin silloin olemaan vahva ja sanomaan, että olen kyllästynyt siihen miten toiset minut muutamia tunteja itsestäänselvyyksiä sisältävän luennon ajan tunteneet ihmiset tulevat kertomaan minulle millainen minä olen. Kuulin myöhemmin, että muori oli tunnettu haastavasta luonteestaan.
Ikävää vain että joillakin paikkakunnilla tällaisilla ihmisillä on valtaa sulkea pitkälle koulutettuja ja tiukoista tilanteista selvinneitä ihmisiä pois täysin epämääräisillä kriteereillä ja kärsijöinä ovat myös asiakkaat. Hyviä kokemuksia minulla on sen sijaan esim.seurakunnasta, jossa oli helppo vaikuttaa ja tavata mukavia ihmisiä silloinkin, kun sosiaaliset taitoni olivat oikeasti huonot.
Sosiaalisessa rohkeudessa päihitän peruskaduntallaajan noin 10-10, vaikka täytyy sanoa, että kaikki vuodet osin hirveidenkin ihmisten tutkassa ja ilman sielunkumppanien löytymistä ovat jättäneet jälkensä ja välillä tunnen itseni kuin urheilijaksi, joka ei enää jaksaisi antaa huippusuorituksia eli esim.räjäyttää yökerhoa henkiin tanssimalla. Aika monella sosiaalisesti pruufatulla ihmisellä olisi tullut ripuli lahkeesta tai löytynyt tekosyitä jos olisi pitänyt tehdä puolet niistä asioista mitä minä olen tehnyt esim.suorittaen erilaisia kursseja ja ansioituen erilaisissa harrastuksissa ja aina kun näitä suorituksia on annettu vaikka huonosti nukutun yön jälkeen tai milloin mitenkin vaikeasta henkisestä tilanteesta, aina on ollut mielen pohjalla sekin ajatus, että se kokemus tekee minusta sellaisen peruskallion, joka voi nostaa toisia ihmisiä näköalattomuudesta parempiin asemiin tai ainakin lievittää pahaa oloa.
Toisille vaikeassa asemassa oleville sanoisin, että ei kannata keskittyä miettimään sitä oletteko jonkun ns.auktoriteetin mielestä 'lahjakkaita' jossain asiassa ei, koska lahjakkuus tai luontainen taipumus ei itsessään johda mihinkään saavutukseen; maailma on täynnä perseen kaivajia, jotka ovat periaatteessa geneettisesti lahjakkaampia kaikissa niissä asioissa, missä minä ja jotkut muut olemme ansioituneet. Jos jokin asia kiinnostaa, niin sitten voi siirtää vuoret ja ansioitua siinä asiassa. Kaikki omien taipumusten miettimiseen käytetty aika on tuhlattua aikaa sen jälkeen, kun tietää millaisia asioita haluaa. Sitten pitää vain ruveta ansioitumaan tekemällä niitä asioita.
Vierailija kirjoitti:
Aika harva tasapainoinen mies haluaa olla joku myyttinen 'naistenmies'. Eiköhän henkisesti terve mies ole tyytyväinen parisuhteessa.
Parisuhteeseen kuuluu sellainen romanttinen leikki siitä että kumpikin osapuoli on myyttinen hahmo tai palkinto toiselle.
Sitä yleensä leikitään uudestaan ja uudestaan treffeillä tai kylpylälomalla ja lapset heivataan mummolaan tai jonnekin yökylään.
Joskus on kiva leikkiä sellaista että otetaan molemmat oma hotellihuone ja ikään kuin tutustutaan uudestaan baarissa tai muualla. Siten että aluksi haetaan seuraa muista ja törmätään "vahingossa".
Tämä oikeasti tuo säpinää vanhaan suhteeseen.
Yleensäkin kun käy jossain niin hormonit alkavat toimia ja tulee tilanteita.
Pahinta suhteelle on se että ollaan töissä kotona ja haetaan lapsia ja viedään lapsia, sitten kauppaan.
Se vie ennen pitkään eroon.
Keittoa pitää hämmentää ja siihen kuuluu mystinen naistenmies ja mystinen nymfi. Minun nymfini tykkää vesielementistä, jolloin tapaan hänet usein kylpylöissä ja hän muistuttaa seireeniä ilman lintuolomuotoa. Hän ei siis ole kouvolalainen kanaeläin vaan enemmän merenneito tyylinen hyvin pitkähiuksinen olento.
Sievä. Meidän tapaamisissa ei lapset ole mukana lainkaan. Olemme aina 28-vuotiaita, vaikka ikämme olisikin tuplat siitä.
Olemme tyypillinen keski-ikäinen sikapari, joka rietastelee korkealla elintasolla tuntematta siitä lainkaan huonoa omaatuntoa. Kyllä se vaan tuo parisuhteeseen lisää, kun leikitään leikkiä jossa on myyttinen naistenmies, joka kohtaa sen "sen".
Sensin kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika harva tasapainoinen mies haluaa olla joku myyttinen 'naistenmies'. Eiköhän henkisesti terve mies ole tyytyväinen parisuhteessa.
Parisuhteeseen kuuluu sellainen romanttinen leikki siitä että kumpikin osapuoli on myyttinen hahmo tai palkinto toiselle.
Sitä yleensä leikitään uudestaan ja uudestaan treffeillä tai kylpylälomalla ja lapset heivataan mummolaan tai jonnekin yökylään.
Joskus on kiva leikkiä sellaista että otetaan molemmat oma hotellihuone ja ikään kuin tutustutaan uudestaan baarissa tai muualla. Siten että aluksi haetaan seuraa muista ja törmätään "vahingossa".
Tämä oikeasti tuo säpinää vanhaan suhteeseen.
Yleensäkin kun käy jossain niin hormonit alkavat toimia ja tulee tilanteita.
Pahinta suhteelle on se että ollaan töissä kotona ja haetaan lapsia ja viedään lapsia, sitten kauppaan.
Se vie ennen pitkään eroon.
Keittoa pitää hämmentää ja siihen kuuluu mystinen naistenmies ja mystinen nymfi. Minun nymfini tykkää vesielementistä, jolloin tapaan hänet usein kylpylöissä ja hän muistuttaa seireeniä ilman lintuolomuotoa. Hän ei siis ole kouvolalainen kanaeläin vaan enemmän merenneito tyylinen hyvin pitkähiuksinen olento.
Sievä. Meidän tapaamisissa ei lapset ole mukana lainkaan. Olemme aina 28-vuotiaita, vaikka ikämme olisikin tuplat siitä.
Olemme tyypillinen keski-ikäinen sikapari, joka rietastelee korkealla elintasolla tuntematta siitä lainkaan huonoa omaatuntoa. Kyllä se vaan tuo parisuhteeseen lisää, kun leikitään leikkiä jossa on myyttinen naistenmies, joka kohtaa sen "sen".
Aika erilainen parisuhde kuin itselläni, joka on harrastanut seksiä saman hauskan ja huomaavaisen miehen kanssa ihan omina itsinämme kohta 27 vuotta kerran tai pari viikossa, ja melkeinpä aina omassa sängyssä. :) Mutta kuulostaa kyllä aika hauskalta! Me ehkä saamme nauruja ja yllätyksen kokemuksia ihan vaan keskustellessamme, koska ollaan aika erilaisia luonteita, mutta hulluja kumpikin. Merenneitoleikit olisivat ainakin itselleni tekemätön paikka, koska saattaisin hukkua naurukohtaukseen.
Vierailija kirjoitti:
Komeat miehet on toki mukavaa katseltavaa ja kiihottavia mutta se ei vielä riitä että suostun seksiin. Monta komeaa olen torjunut.
N22
Sama juttu. Ja kiitos Rambolle. Olen hänen kanssaan samaa mieltä.
Tarvitaan puutostilaa tuleville morkkiksille.
Itse runkkaan usein ja tykkään siitä kun pitkän runkkumaratoonin jälkeen on sellainen olo että vähät seksistä. Voi olla monta päivää ilman ajatusta seksistä ja keskittyä elämässä olennaiseen.
Olisi hienoa jos ihmisen aivoihin voisi asentaa jonkin kytkimen jolla saisi koko seksitoiminnon pois päältä.
Erittäin ärsyttävän ahdistavaa on ajautua erilaisiin tilanteisiin, jossa huomaa että minähän toimitan nyt luonnon tehtävää, enkä omaa elämääni. Ei vaan voi pysäyttää, kun tuntee eräänlaisessa esoterisessa kuvitelmassa kaiken olevan suunniteltua ja kohtalon tahtoa.
Silloin tulee morkkis ja viimeistään silloin kun ottaa naiseen kontaktia.
Enhän minä alun perinkään halunnut ottaa kontatkia kehenkään.
Kaikki ne kohtaamiset toiseen sukupuoleen vihloo sisältä ja repii auki syviä häpeän haavoja.
Hävytöntä jäynää kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N22
Sama juttu. Ja kiitos Rambolle. Olen hänen kanssaan samaa mieltä.
Tarvitaan puutostilaa tuleville morkkiksille.
Itse runkkaan usein ja tykkään siitä kun pitkän runkkumaratoonin jälkeen on sellainen olo että vähät seksistä. Voi olla monta päivää ilman ajatusta seksistä ja keskittyä elämässä olennaiseen.
Olisi hienoa jos ihmisen aivoihin voisi asentaa jonkin kytkimen jolla saisi koko seksitoiminnon pois päältä.
Erittäin ärsyttävän ahdistavaa on ajautua erilaisiin tilanteisiin, jossa huomaa että minähän toimitan nyt luonnon tehtävää, enkä omaa elämääni. Ei vaan voi pysäyttää, kun tuntee eräänlaisessa esoterisessa kuvitelmassa kaiken olevan suunniteltua ja kohtalon tahtoa.
Silloin tulee morkkis ja viimeistään silloin kun ottaa naiseen kontaktia.
Enhän minä alun perinkään halunnut ottaa kontatkia kehenkään.
Kaikki ne kohtaamiset toiseen sukupuoleen vihloo sisältä ja repii auki syviä häpeän haavoja.
Olet asian ytimessä veljeni.
Juuri nuo häpeän tunteet aiheuttavat olon, että tekisi mieli riistää itseltä henki pois. Kesken koodauksen, kesken piirrosten, kesken kaiken,, tulee muistoihin morkkikset siitä mitä en halunut tehdä ja polvistuin ja annoin käyntikorttini. Minä häpeän ja vihaan itseäni. Olen kasvoton paska. Saastainen olento joka syö puhelinnumeron jonka sai ihanalta tytöltä, koska en halua nähdä, enkä kokea häntä, vaikka äsken halusin.
Jättäkää minut rauhaan. En halua suhdetta, en halua lapsia, en perhettä, haluan vain olla rauhassa!
Oi, milloin saan rauhan?
Olen syönyt puhelinnumeroita alas kidastani. Sitten harmittelen että miksi tein niin! :( :( :(
Maailma sulje silmäni.
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä nostaisin ylivoimaiseksi ykköseksi sosiaaliset taidot ja verbaalisen lahjakkuuden. Toki komeillakin riittää kiinnostuneita ympärillä mutta naisrintamalla menestyneimmät tuntemani miehet eivät ole suinkaan olleet niitä komeimpia.
Todellakin.
Jos puhutaan oikeasta elämästä eikä julkkiksista, kyllä rennonletkeät ja sosiaaliset miehet on kärkisijalla. Onhan näitä pilvin pimein miehiä, jotka vähemmän komealla ulkonäöllä puhuvat naiset pyörryksiin ja joilla on naisia joka nurkalla. Jos ei muuten niin nauramassa heidän jutuilleen ja hakeutumassa seuraan. Nämä jotka ottavat kontaktia ja saavat naiset nauramaan tai syventymään keskusteluun.
Komeaa miestä saatetaan katsella kauempaa, mutta naisia saa parhaiten supliikki ja rento tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemilla naistenmiehillä on hyvät puhelahjat ja normaali tai iso penis. Näin ihan itse koettuna tai kaverin kertomana.
Tämä. Puhelahjat on minusta oleellisempi kuin ulkonäkö. Tunnen esimerkiksi huomattavan ylipainoisen naistenmiehen, jolla on vaan sopivaa röyhkeyttä ja pilkettä silmäkulmassa. Ja naisia kaatuu.
Minkä pituinen mies on? Ehkä kyseessä on ns. nallekarhutyyppi, joka ylipainosta huolimatta viehättää monen naisen silmää. Tietysti röyhkeydellä on osansa, mutta pelkästään se ei riitä
1
On paljon lyhyitä naistenmiehiä. Siihen tarvitaan se karisma, yleensä hyvät verbaaliset taidot ja se oikeasti hyvä huumori.
Kyllä! Ei näissä ratkaise ulkonäkö. Totta kai vaikka baarissa ulkonäkö voi houkutella naisia, mutta jos puhutaan elämästä yleensä, miehen asemasta ja vetovoimasta sosiaalisissa ympyröissä, työpaikalla jne.
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet, jotka eivät saa ketään, ovat yhden asian yhdistämiä; heiltä puuttuu sosiaaliset piirit ja niiden tuoma status. En tarkoita filmitähden statusta, jääkiekkoilijan statusta, vaan "normaalin" statusta.
Jos mies menee yksin baariin kiinnostavasti pukeutuneena ja kalsarimallin kropan kanssa, hän on silti vaikeammassa asemassa kuin homssuinen mahamies, joka on esim.osa samaa opiskelijoiden haalariporukkaa ja he jakavat kaikki naurut, hyvät tunteet ja ruokkivat toisiaan hymyillä ja teoilla ja tuntevat itsensä jatkuvasti hyväksytymmäksi, luontevammaksi ja viehättävämmäksi tuossa seurassa ja kun tarpeeksi alkoholia ja/tai tunnekiihotusta on tapahtunut, hullunkurisen näköinen mies voi päätyä yhden yön vagina-asukiksi sellaisen naisen luo, joka olisi periaatteessa muuten kiinnostuneempi yksin olevasta miehestä baarin nurkassa.
Sosiaaliset piirit ovat miehen ns.tasoa tärkeämpää. Jätetään pois poikkeukset eli Robinit, Lauri Markkaset, Granlundit sun muut, jotka voivat kyllä olla yksinkin tietyssä paikassa, sillä heidät on jo välillisesti pruufattu.
Se mahamies ehkä naurattaa naisia jonkin aikaa mutta tosielämässä kukaan hyvännäköinen nainen ei mene hänen luokseen jatkoille.
Se, että tavisnainen menee on jo paljon, koska komeampi yksin oleva mies jää kokonaan yksin. "A five in your bed is better than a 10 in your head" on eräs englanninkielinen sanonta.
Täytyy huomioida myös ns.auravaikutus eli jos porukassa on edes joku miesmallilta näyttävä mies, tämä mies saa naisten tunteet jylläämään ja kun mies sitten menee alkuillasta kotiin tyttöystävänsä luo, jäljelle jää mahamies ja naisen pöksyt pyörivät edelleen lantion ympärillä, mikä voi johtaa siihen, että mahamies voi hypätä ikään kuin varamiehenä tilanteeseen ja harrastaa seksiä tämän naisen kanssa, kun naisen halut on jo valmiiksi herätetty.
Ja ei ihmisten ole pakko mennä kotiin, vaan orgiat voivat lähteä käyntiin vaikka asuntolassa, bileissä tai jossain ulkoilmatapahtumassa, jossa on reilu 'kaikki saa' jotain meininki. Keskeistä on se, että miehet on pruufattu ja naiset ovat saaneet kokea isoja ja mukavia tunteita, jonka myötä nainen tavallaan yhdistää nuo kivat tunteet kaikkiin ympärillä oleviin miehiin.
Anteeksi vaan mutta paskapuhetta. Ensinnäkin nuo orgiat on kyllä aika hel*etin harvinaisia.
Toisekseen komea mies ei kyllä tahtomattaan jää yksin. Olen ihan omin silmin nähnyt kun naiset lähestyvät antisosiaalista kaveriani joka on yleisellä mittapuulla ulkoisesti kaikkea sitä mitä nainen voi toivoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse kyllä nostaisin ylivoimaiseksi ykköseksi sosiaaliset taidot ja verbaalisen lahjakkuuden. Toki komeillakin riittää kiinnostuneita ympärillä mutta naisrintamalla menestyneimmät tuntemani miehet eivät ole suinkaan olleet niitä komeimpia.
Todellakin.
Jos puhutaan oikeasta elämästä eikä julkkiksista, kyllä rennonletkeät ja sosiaaliset miehet on kärkisijalla. Onhan näitä pilvin pimein miehiä, jotka vähemmän komealla ulkonäöllä puhuvat naiset pyörryksiin ja joilla on naisia joka nurkalla. Jos ei muuten niin nauramassa heidän jutuilleen ja hakeutumassa seuraan. Nämä jotka ottavat kontaktia ja saavat naiset nauramaan tai syventymään keskusteluun.
Komeaa miestä saatetaan katsella kauempaa, mutta naisia saa parhaiten supliikki ja rento tyyppi.
Ei noita ole. Täysin myyttinen hahmo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne miehet, jotka eivät saa ketään, ovat yhden asian yhdistämiä; heiltä puuttuu sosiaaliset piirit ja niiden tuoma status. En tarkoita filmitähden statusta, jääkiekkoilijan statusta, vaan "normaalin" statusta.
Jos mies menee yksin baariin kiinnostavasti pukeutuneena ja kalsarimallin kropan kanssa, hän on silti vaikeammassa asemassa kuin homssuinen mahamies, joka on esim.osa samaa opiskelijoiden haalariporukkaa ja he jakavat kaikki naurut, hyvät tunteet ja ruokkivat toisiaan hymyillä ja teoilla ja tuntevat itsensä jatkuvasti hyväksytymmäksi, luontevammaksi ja viehättävämmäksi tuossa seurassa ja kun tarpeeksi alkoholia ja/tai tunnekiihotusta on tapahtunut, hullunkurisen näköinen mies voi päätyä yhden yön vagina-asukiksi sellaisen naisen luo, joka olisi periaatteessa muuten kiinnostuneempi yksin olevasta miehestä baarin nurkassa.
Sosiaaliset piirit ovat miehen ns.tasoa tärkeämpää. Jätetään pois poikkeukset eli Robinit, Lauri Markkaset, Granlundit sun muut, jotka voivat kyllä olla yksinkin tietyssä paikassa, sillä heidät on jo välillisesti pruufattu.
Mies 29:n ilmaisutapa on kyllä poikkeuksetta luotaantyöntävä : D mitenkähän se sen tekee. Silloinkin kun mielipiteessä on jollain tasolla jotain itua, se pilataan olemalla samaan aikaan nynny ja provosoiva mm. ällöttävillä, asenteellisilla sanavalinnoilla. Harvinainen kyky.
Sillä on joku neuropoikkeama, jonka takia ihmiset ja heidän välinen kanssakäyminen on hänelle hyvin vaikea ymmärtää. Siksi hän suhtautuu siihen kuin tutkisi vierasta lajia ja tekee sen perusteella omia johtopäätöksiään. Silloinkin kun hän on oikeilla jäljillä, yleensä hän kuitenkin sortuu hyvin karkeaan yleistämiseen ja yliyksinkertaistamiseen. Tässäkin esimerkissä hän jotenkin antaa ymmärtää, että naiselle on tärkeää, että miehellä on kavereita ja ns. "statusta", vaikka itse käytännössä naistenmiesten matkaan lähteneenä väittäisin, että supliikkimies on taipuvaisempi hankkimaan sekä kavereita että naisia. Molempia nimenomaan siksi, että hän on hauskaa seuraa.
Näin juuri. Mukavan ihmisen kanssa viihtyvät sekä miehet että naiset.
Mutta vasta sitten kun hyvä ulkonäkö on ensin mahdollistanut sen. Ruma mutta mukava saa jatkossakin jäädä yksin ihmettelemään.
Pidän taviksista/rumista mutta mukavista.
Mitä ulkonäöllä tekee, jos luonne on ruma.
Miksi ruma olisi mukavampi kuin komea? Päinvastoin se yleensä on, koska katkeruus paistaa naamasta ja käytöksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todellakin.
Ei noita ole. Täysin myyttinen hahmo.
😂
Näitähän vasta onkin! Minä tunnen useita. Jokaisella työpaikalla vähintään pari tällaista jos yhtään enemmän miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mies 29:n ilmaisutapa on kyllä poikkeuksetta luotaantyöntävä : D mitenkähän se sen tekee. Silloinkin kun mielipiteessä on jollain tasolla jotain itua, se pilataan olemalla samaan aikaan nynny ja provosoiva mm. ällöttävillä, asenteellisilla sanavalinnoilla. Harvinainen kyky.
Niinpä. En ole ikinä kuullut ärsyttävämpää ja ällöttävämpää sanaa kuin vagina-asukki. Tai no toinen ällöttävä sana on tyty. En ikinä seurustelisi ihmisen kanssa joka puhuu noin.
Vierailija kirjoitti:
Mun tuntemilla naistenmiehillä on hyvät puhelahjat ja normaali tai iso penis. Näin ihan itse koettuna tai kaverin kertomana.
Ihan mielenkiinnosta, miten peniksen koko liittyy siihen miten saa naista? Näyttääkö mies kullia baarissa ensin vilaukselta ja kun nainen toteaa sen isoksi niin ---> lähdetään panemaan?
Miksi olisi?