Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

4-vuotias-yritti-leikkia-koiran-kanssa-elain-puri-irti-pojan-kaden-ja-ilmeisesti-soi-sen

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai ei ollut koiran vika? Salli mun nauraa.

Lapsi itse pukeutui provosoivasti ja oikein tyrkytti itseään.

Vierailija
22/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas rakki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koira oli omalla pihalla asiallisesti aidattuna, ja ilmeisesti puolusti reviiriä vieraalta ihmiseltä. Miten se teki väärin?

Vierailija
24/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran pitäisi olla kotieläin, eikä mikään ihmisiä syövä peto. Sellaiseksi ne mielletään ja siksi niihin voi koskea.

Vierailija
25/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan koira jo lopetettu?

Miksi?

Vierailija
26/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miten se oli koiran vika? Vieras ihminen tulee koskemaan ja se reagoi

Sinä nyt sotket näykkäyksen varoitukseksi ja käden irti puremisen ja syömisen. Luuletko että koira olisisi tyytynyt käteen jos häkki ei olisi estänyt?

Vierailija
27/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koiran pitäisi olla kotieläin, eikä mikään ihmisiä syövä peto. Sellaiseksi ne mielletään ja siksi niihin voi koskea.

Ei vieraisiin koiriin mennä koskemaan kun ei tiedä miten ne reagoi vieraisiin

Vierailija
28/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittääkö moni tässä ketjussa, että tuollainen koira on normaali ja terve?

Jos näin on, niin koirat pitää kieltää.

Vierailija
29/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä te oikein odotatte koirilta? Ei ne ole mitään karvaisia neljällä jalalla kulkevia ihmisiä, vaan eläimiä, joilla on eläimen vaistot. Ei koiraa tai omistajaa voi mitenkään syyttää tästä.

Vierailija
30/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsi itse pukeutui provosoivasti ja oikein tyrkytti itseään.

Niin, niiden koirien funktio on syödä pienten ihmislasten käsiä aina kun tulee tilaisuus. Vaarallisia elukoita jos tuo on jokin normi niille.

Vierailija
31/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koira oli omalla pihalla asiallisesti aidattuna, ja ilmeisesti puolusti reviiriä vieraalta ihmiseltä. Miten se teki väärin?

Kuulet omituista räminää ulko-ovelta. Mennessäsi selvittämään ääntä huomaat jonkun sorkkivan kädellään postiluukusta. Onko tavanomainen ratkaisu hakata käsi irti kirveellä ja syödä se välipalaksi? Kumpi on tehnyt enemmän pahaa, "murtovaras" vai sinä?

Vierailija
32/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti koira ei ymmärtänyt, mitä teki. Ei se pahuuttaan sitä kättä syönyt. Luuli vaan välipalaksi tms. Huonoa tuuria ja todella ikävä välikohtaus jonka kanssa poika joutuu elämään lopun elämänsä.

Luuli varmaan saaliiksi. Oma koirani saa hepulin, jos liikuttelen kättäni peiton alla ja työnnän sormia näkyviin. Se ei käsitä, että se on mun käsi vaan haukahtelee, koettaa tassulla läpsiä ja haukata mua peiton läpi. Voin kuvitella, että jos joku tunkis aidan alta kättä se sais samanlaisen hepulin ja sais kiinnikin, jos käden tunkija ei tiedä, että mun koira on tyhmä kuin saapas. Omani on yorkki, joten se ei saa vahinkoa aikaan, mutta jos isompi koira on yhtä uskomattoman töhö kuin tämä omani se saa aikaan pahaa jälkeä.

Vierailija
33/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se nyt tainnut kuitenkaan olla tarpeeksi hyvin "asiallisesti aidattuna" kun noin pääsi käymään? Ihanko olisi ok pitää vaikkapa leijonanhäkkiä lastentarhan vieressä, koska "onhan ne hyvin siellä häkissä".

Vierailija
34/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulet omituista räminää ulko-ovelta. Mennessäsi selvittämään ääntä huomaat jonkun sorkkivan kädellään postiluukusta. Onko tavanomainen ratkaisu hakata käsi irti kirveellä ja syödä se välipalaksi? Kumpi on tehnyt enemmän pahaa, "murtovaras" vai sinä?

Herran jumala! Se oli koira! Ei mikään ihmisen logiikalla, moraalilla ja älyllä toimiva karvaihminen. Nyt jotain järkeä näihin juttuihin.

Vierailija
35/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä asti koirat on ajatelleet loogisesti ja miettineet syy-seuraussuhdetta? Koiralle liikkuva pieni tunnistamaton asia = saalis, kunnes toisin todistetaan.

Vierailija
36/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirat olivat aitauksessa omalla pihalla. Jutunkin mukaan aivan asianmukaisesti.

Jos aitaukseen eli tässä tapauksessa naapurin puolelle joku työntää käden, niin se taitaa mennä omana tyhmyytenä.

Ikävä juttu pojalle. Vika on sen aikuisen, joka oli pojan tekemisistä vastuussa sillä hetkellä.

Meillä on lapset opetettu pienestä asti siihen, että muiden koiria ei mennä ronkkimaan koskaan ilman omistajan lupaa ja aikuisten läsnäoloa. Ei kos-kaan. Ja on selitetty myös miksi.

Vierailija
37/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset syövät eläinten käsiä joka päivä. Mutta karmea on tuokin tapaus. Poikarukka, ja eläinrukat kun ei ollut ohjausta parempaan. Husky on ihana nallekoira.

Vierailija
38/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herran jumala! Se oli koira! Ei mikään ihmisen logiikalla, moraalilla ja älyllä toimiva karvaihminen. Nyt jotain järkeä näihin juttuihin.

Toisinsanoen, tarpeeksi tyhmä ja moraaliton sosiopaatti, vaikka olisikin ihminen, saa tehdä mitä haluaa?

Vierailija
39/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

koira pitäs tappaa ja omistajat vastuuseen kun ei osaa kasvattaa koiria eli vankeuteen 10 v

Vierailija
40/168 |
06.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Murtovaras koska hän kajoaa yksityiseen omaisuuteen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä