Häätarjoilut
Olisko kenelläkään hyviä ehdotuksia häätarjoiluks? ei ruokahäihin,vaan kahvitarjoilu häihin. Voi laittaa myös hyviä reseptejä jos löytyy. Ei ole väliä onko makeita vai suolaisia.
Kommentit (283)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 20:20"]
En ole olevinani joukon fiksuin.
Olen kokoajan keskustelun aikana vaan kysynyt vinkkejä ihmisiltä ja sanonut että pidämme kahvitarjoilu häät!
[/quote]
Jos olet ap. en tarkoittanut sinua tuolla joukon fiksuimmalla :o)
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 20:22"]
Mutta varmasti fiksumpi kun sinä!
[/quote]
Ehdottomasti, en ollenkaan epäile sitä, olet varmasti oikeassa!
:o)
"Mielenkiintoista on aina huomata , että ap. ei mielestään muuta mieltään keskustelun aikana, mutta kuitenkaan ei ole ollenkaan johdonmukainen niissä sanomisissaan"
Missä asiassa olen muuttanut mieltäni,kerro toki :)
Tarjoo moilasen cocktail-piirakoita jollain täytteellä, hanna partasen kalakukkoo, mykysoppaa jälkiruoaksi. ei ole kellää valittamista
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 20:26"]
"Mielenkiintoista on aina huomata , että ap. ei mielestään muuta mieltään keskustelun aikana, mutta kuitenkaan ei ole ollenkaan johdonmukainen niissä sanomisissaan"
Missä asiassa olen muuttanut mieltäni,kerro toki :)
[/quote]
Miten se nyt menikään.. "En ole sinulle siitä asiasta tilivelvollinen, ..."
Niin jos ilmoitan että en ole sinulle tilivelvollinen,niin tarkoittaako se sitä että olen muuttanut mieltäni jossakin asiassa??
En vaan ymmärrä miksi minun pitäisi perustella miksi järjestän kahvitarjoilun häissäni,
ne ovat minun ja mieheni häät ja me teemme niin kuin parhaaksi näemme!
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 20:35"]
Niin jos ilmoitan että en ole sinulle tilivelvollinen,niin tarkoittaako se sitä että olen muuttanut mieltäni jossakin asiassa??
En vaan ymmärrä miksi minun pitäisi perustella miksi järjestän kahvitarjoilun häissäni,
ne ovat minun ja mieheni häät ja me teemme niin kuin parhaaksi näemme!
[/quote]
Voi ei, vastasin kysymykseesi, niinkuin sinä vastasit jollekin hänen kysymykseen...
Kuulutko säki niihin ihmisiin joiden pitää syödä kahen tunnin välein, ja pitää saada häissä kunnon ateria,eikä salaatit ym. kelpaa?
ja jotka menevät hautajaisiinkin vain ruoan takia,eikä suremaan menetettyä läheistä.
Tulipas täällä keskustelussa hiljaista
Olin kerran häissä, joissa oli aika arvokkaat häälahjatoiveet. Listalle oli laitettu 4 kpl Villeroy Boch lautasta sarja se ja se, koko 26 jne
4 x muumimuki, muumimamma, muumipappa jne ja samat kulhot
Eli kaikki lahjapaketit maksoivat reippaasti päälle 100 euroa.
Mentiin häihin, jotka pidettiin leikkipuistossa. Siellä oli soppajono ja tarjolla oli lohikeittoa ja 1 ruisleivän siivu per henkilö. Morsian on nuoruuteni tuttu, tiesi että olen kalalle allerginen, ei mitään muuta ruokaa.
Ihmisethän eivät noudattaneet sitä 1 ruisleipä ohjeistusta, eli en voinut syödä soppaa enkä saanut leipää. Onneksi parin sadan metrin päässä oli kauppa auki, haettiin miehen kanssa kylmiä lihapullia ja limppaa, syötiin ja juotiin ne. Ja arvaa kun ihmiset tulivat kateellisena katsomaan meidän ruokia ja siitä sitten lähti muutkin S-kauppaan ostoksille.
Musiikki tuli mankalta, eli oli c-kasetteja nauhotettu ja voit kuvitella tuulisella puistossa musiikki kuuli parin metrin päähän.
Minkäänlaisia istumatuoleja ei ollut varattu.
Häät olivat niin surkeat ihan jokaisella tavoin ja morsian vieläkin hehkuttaa kun heillä oli niin upeat häät ja kaikki viihtyi todella hyvin. Usko pois, ne vieraat eivät jälkikäteen tule kertomaan oli ihan paskat häät, vienpä lahjan mukanani.
Ja häistä on alle 5 v aikaa.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 16:40"]
Kirkkotilaisuus on n. klo 13 ja kestää varmaan. tunnin,
sen jälkeen kahvitarjoilu n. parin kilometrin päässä. Ja vieraat saavat olla ihan sen aikaa kun haluavat. Ja meillä ei häissä todellakaan tarjota alkoholia!
Ja eivät jatku yöhön asti.
[/quote]
ei tietenkään jatku. Jos häät kestää yli 5 h, vieraat lähtee kotiin syömään.
Onko vähän.... köyhää ????
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 21:02"]
Olin kerran häissä, joissa oli aika arvokkaat häälahjatoiveet. Listalle oli laitettu 4 kpl Villeroy Boch lautasta sarja se ja se, koko 26 jne
4 x muumimuki, muumimamma, muumipappa jne ja samat kulhot
Eli kaikki lahjapaketit maksoivat reippaasti päälle 100 euroa.
Mentiin häihin, jotka pidettiin leikkipuistossa. Siellä oli soppajono ja tarjolla oli lohikeittoa ja 1 ruisleivän siivu per henkilö. Morsian on nuoruuteni tuttu, tiesi että olen kalalle allerginen, ei mitään muuta ruokaa.
Ihmisethän eivät noudattaneet sitä 1 ruisleipä ohjeistusta, eli en voinut syödä soppaa enkä saanut leipää. Onneksi parin sadan metrin päässä oli kauppa auki, haettiin miehen kanssa kylmiä lihapullia ja limppaa, syötiin ja juotiin ne. Ja arvaa kun ihmiset tulivat kateellisena katsomaan meidän ruokia ja siitä sitten lähti muutkin S-kauppaan ostoksille.
Musiikki tuli mankalta, eli oli c-kasetteja nauhotettu ja voit kuvitella tuulisella puistossa musiikki kuuli parin metrin päähän.
Minkäänlaisia istumatuoleja ei ollut varattu.
Häät olivat niin surkeat ihan jokaisella tavoin ja morsian vieläkin hehkuttaa kun heillä oli niin upeat häät ja kaikki viihtyi todella hyvin. Usko pois, ne vieraat eivät jälkikäteen tule kertomaan oli ihan paskat häät, vienpä lahjan mukanani.
Ja häistä on alle 5 v aikaa.
[/quote]
Niin tämäkin kertoo sen ettei aina se lämmin ruoka pelasta tilannetta.
Ei ole rahan puutteesta kiinni. Olemme vain päättäneet näin.
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 17:41"]
Tiedän jo vieraideni mielipiteen asiaan, koska olen heidän kanssaan keskustellut.
Harva edes jaksaa syödä ensin lämpösen ruoan ja sen päälle vielä kaikenmaailman kakut,piirakat ym..
[/quote]
Vai oletko ilmoittanut näin tehdään, käykö tämä ?
Haloo, tietenkin ihmiset jaksavat syödä lämpöisen ruuan ja sen jälkeen kakkua ja muita herkkuja. Tietenkin. Jaksathan sinä syödä ravintolassakin pääruuan ja jälkiruuan.
Joo mutta en ymmärrä kuinka eivät vatsat täyttyisi myös salaateilla,piirakoilla,kakuilla,pikkuleivillä ym.
ja en itseasiassa jaksa syödä ravintolassa pääruoan jälkeen jälkiruokaa
[quote author="Vierailija" time="28.02.2013 klo 19:14"]
Meillä oli kahvihäät viime kesänä ja monta sivua silloin samaa valitusta :) Meillä meni kuitenkin kaikki kivasti, kirkko 25min siirtyminen 15min.
Juhlapaikalla maljat, kahvi ja suolaista piirasta 3 eri laatua. Valmiita ostettiin ja paistettiin ennen kirkkoa. Kakku tehtiin itse ja keksiäkin oli. Kaikkea jäi yli, paitsi kasvispiirakoita.
Oli vain lähipiiri paikalla, perheellinen aikuinen pariskunta.
[/quote]
ja kenen mielestä oli hyvät juhlat ? Sinun. Ja kenen muun ? Ei ne vieraat jälkikäteen arvostele. ajattelee olipa köyhää, kun ei ollut varaa edes ruokaa tarjota ja piti vieraita nälässä. Mutta pääasiahan häissä on että sinä olet tyytyväinen.
Mutta varmasti fiksumpi kun sinä!