Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten toimisit?

Vierailija
27.03.2013 |

olen todella kyllästynyt siskoni perhe-elämään. meillä molemmilla on kaksi lasta ja miehet. he asuvat isommassa asunnossa kun me. 

joka kerta kun käyn lasten kanssa heillä kahvilla (2-3krt/viikko) heidän asuntonsa on aivan järkyttävässä kunnossa.

lapset leikkivät ainoastaan omassa huoneessaan,paitsi nuorempi joka on vielä taapero iässä ja leikkii myös yleisissä tiloissa.

keittiössä haisee aina todella pahalle. tiskit lilluu altaassa täynnä ruoantähteitä..pöydät notkuvat lautasia ja laseja,joissa on puolet annoksista jäljellä. on ruoka-aineita yms. ihan levällään. ruokapöydällä sama juttu,paitsi että tuolit ja oöydän pinta on aivan täynnä pinttynyttä likaa.

olohuoneessa taas on lattia täynnä murusia ja ruoantähteitä,sekä tämän taaperon leluja..sohvilla notkuu märkiä pyyhkeitä.

tytön huone taas on ihan normaalin lapsen huoneen näköinen,sillä siivoaa sen itse pyydettäessä.

siskoni ja tämän miehen makuuhuoneeseen en ole mennyt,sillä ovi on visusti kiinni joka kerta..

jo ovesta astuessa näkee,että koko perheen ulkovaatteet ovat lattialla..eteinen täynnä postia ja välillä roskapusseja.

olen alkanut olla hieman huolestunut heidän tilanteestaan. meillä kotona on aina ollut lapsena todella siistiä,enkä ymmärrä mistä siskoni on oppinut kyseiseen elämäntapaan. meillä taas on pienemmät tilat,vaikkakin sama lapsiluku. ja meidän koti ei ole ikinä näyttänyt tuolta. en pysty enään juomaan edes kahvia heillä,kun kupit ovat likaiset ja tuolit ja sohvat myös. 

oikeasti tuo on todella ällöttävää.

onko liian törkeää,että tarjoutuisin auttamaan ja menisin aluksi tekemään yhdessä siskoni kanssa suur siivouksen heille ja sitten kävisin vaikka 4 kertaa heillä siivoamassa ja auttamassa kotitöissä. voisin myös kertoa muutamia pikku vinkkejä,joilla koti pysyisi siistinä. mielestäni aikuiset ovat vastuussa kodin siisteydestä ja heissä on jotain nyt todella pahasti vialla.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme