Miksi miehet eivät hoida asioita puhumalla, vaan odottavat, että naisen on pakko raivostua?
Eli jos on loukannut omaa kumppania, niin miksei voi pahoitella ja puhua asiasta, kun toinen kertoo, miten haluaisi itseään kohdeltavan? Pakkohan se silloin on sanoa pahasti, kun ei muuten jakeluun mene, että on loukattu.
Kommentit (108)
Miksi naisen on pakko raivostua? On parempiakin tapoja käsitellä asioita, paitsi wt-piireissä.
Jaa a...
Miehet eivät myöskään pyydä anteeksi kovin helpoilla jostain syystä vaikka olisi ilmiselvästi sen velkaa.
itse olet samanlainen kirjoitti:
Huonoon käytökseen vastataan huonolla käytöksellä, noooo juust.
No päähänkö ansaitsisi silittää?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisen on pakko raivostua? On parempiakin tapoja käsitellä asioita, paitsi wt-piireissä.
Kuten?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jäin mielenkiinnolla odottamaan neuvojasi paremmista tavoista :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kasva aikuiseksi.
Olen jo.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mitäpä jos näyttäisit esimerkkiä ja antaisit hyvän kiertää.
Puhuminen on yliarvostettua, eikä se yleensä johda mihinkään toivottuun lopputulokseen + hiljaisuus kauneinta musiikkia on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMitäpä jos näyttäisit esimerkkiä ja antaisit hyvän kiertää.
Niin mitä sitten? Mies ei muuttuisi millään lailla, ei siis tajuaisi kehittyä, tai että sitä odotellaan.
Ap
Kun sinä raivostut, miehesi raivostuu jne..........
En raivoa miehelleni tai muillekaan ihmiselle. Osaan käytöstavat, ja tiedän että raivoaminen ei vie asioita eteenpäin.
Mieheni on puhetaitoinen ja osaa käsitellä asiat normaalisti puhumalla ja rakentavasti, kuten minäkin. En lähtisi kimppaan ihmisen kanssa joka on kykenemätön keskustelemaan asioita tai raivoaa, koskee myös ystäviä.
Vaikeneminen on kultaa kirjoitti:
Puhuminen on yliarvostettua, eikä se yleensä johda mihinkään toivottuun lopputulokseen + hiljaisuus kauneinta musiikkia on.
Sillälaillako ratkaiset erimielisyydet? :D Toisen jonkun inhottavan piirteen tai tavan?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin mitä sitten? Mies ei muuttuisi millään lailla, ei siis tajuaisi kehittyä, tai että sitä odotellaan.
Ap
Miksi sä sitten olet sen kanssa?
noidankehässä kirjoitti:
Kun sinä raivostut, miehesi raivostuu jne..........
Ei raivostu, juuri koskaan. Mutta ei mikään asia etenkään.
Ap
Olisiko lapsuuden perheen käytösmalleja eli äiti kertoo rajat raivostumalla ja sitä ennen ei lapsen (miehen) tarvitse korvaansa lotkauttaa. Hyvät on enteet suhteelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApMiksi sä sitten olet sen kanssa?
Hankin hänen kanssaan lapsia.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vaikeneminen on kultaa kirjoitti:
Sillälaillako ratkaiset erimielisyydet? :D Toisen jonkun inhottavan piirteen tai tavan?
Ap
Erimielisyyksiä ei voi ratkaista,ne vain on.
En suosittele raivostumista, mutta meillä miehellä oli nuorempana se ongelma ettei yksinkertaisesti tiennyt tai osannut kuvailla tunteitaan. Ei myöskään ymmärtänyt muiden tunteita. Jos vaikka sanoin että jatkuva painostani vitsailu ärsyttää (olen alipainoinen), niin hänelle oli tosi vaikeaa käsittää että vitsailukin voi tuntua pahalta. "Miten muka, sehän on vitsi!"