Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei kaikki joilla ulkomaalainen mies

Vierailija
04.03.2019 |

Mikä teillä on yhteisenä kielenä? Itsellä säpinää erään miehen kanssa ja vielä mietin että alkaako tapailemaan tosissaan vaikko ei. Ja kertokaa minkämaalainen mies.

Kommentit (269)

Vierailija
81/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen jolla on joku italia/espania/iraki/turkkilainen mies edes kehtaa puhua siitä julkisesti?

Mitä vikaa espanjalaisissa on? Kaverin mies on alun perin Espanjasta kotoisin, mutta asuvat tätä nykyä Saksassa. Tosi komea ja kiva mies.

Vierailija
82/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusi-Seelantilainen, puhumme englantia, tapasimme Roomassa kun olimme molemmmat nuorina interrailaamassa, kirjoittelimme kirjeitä vanhanaikaisesti kirjeitä ja myöhemmin sähköposteja. Sitten miehenii muutti Lontooseen työn perässä. Lähdin moikkaamaan viikonlopuksi ja jäin sille tielle.

Tunnettu ollaan siis kohta 29 vuotta ja tuosta Lontoon keulasta tulee tänä vuonna kuluneeksi 13 vuotta.

Se kirjoitetaan uusiseelantilainen.

Keskieurooppalainen, itäsuomalainen, eteläafrikkalainen, uusiseelantilainen.

Tuliko hyvä mieli kun sait vähän päteä? Toivotaan niin ettei sun päivä mennyt ihan hukkaan.

Kuten ehkä huomasit mulla oli paljon muitakin virheitä kun ei puhelimen auto correct ja mun sormet ole oikein synkassa.

Sitäpaitsi voin kertoa että oikeinkirjoitus ruostuu kun kieltä ei käytä, mä olen elänyt arkeani viimeksi suomeksi joskus viime vuosituhannella ja kirjoitan sitä lähinnä täällä ja mummon joulukorttiin.

Ohis, mutta miksi tuosta pahoittaa mieltään, minusta olisi hyvä oppia ko.kansallisuuden oikeinkirjoitus tässä vaiheessa.

T:joku muu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumme englantia, mies on amerikkalainen.

Vierailija
84/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä olette löytäneet ulkomaalaisen puolison? Haluan ulkomaalaisen rakkaan. <3

Muutin Englantiin. 

Vierailija
85/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina ihmetellyt suomalaisia jotka ottaa jostain mustan miehen. Huhhhuh.

Maalta olis kotimaistakin tarjolla.

Mikä siitä kotimaisesta maalaisesta tekee sitten niin paljon paremman? 

Vierailija
86/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä olette tutustuneet ulkomaalaisiin miehiin? Etsinnässä ulkomaalainen kumppani.

Vierailija
87/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korealainen mies, kielenä korea ja englanti

Vierailija
88/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä olette tutustuneet ulkomaalaisiin miehiin? Etsinnässä ulkomaalainen kumppani.

Ulkomailla.

Vierailija
89/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten nainen jolla on joku italia/espania/iraki/turkkilainen mies edes kehtaa puhua siitä julkisesti?

No mulla on älykys, hauska, komea italialaismies, joka kohtelee mua (ja kaikkia muitakin ihmisiä) hyvin. Miksi ihmeessä en kehtaisi puhua hänestä? Asun ulkomailla ja on tullut miehiä vastaan vaikka mistä maasta ja jokainen on ihan oma persoonansa, todella naiivia luulla, että jokainen maan kansalainen on samanlainen. Tuo on just semmoisen ennakkoluuloisen ihmisen puhetta, joka ei ole yleensä koskaan lähtenyt kotikylää kauemmaksi eikä ole ollut ulkomaalaisten kanssa minkäänlaisissa tekemisisissä.

Vierailija
90/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Tatjana itänaapurista. Ei ole pää kipeä koskaan eikä "joku toinen päivä kulta".

Vierailija
91/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englantia puhutaan enimmäkseen. Suomessa tavattiin, mies (nigerialainen) oli ollu täällä jo muutaman vuoden ensin opiskelemassa ja sitten töissä.

Vierailija
92/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskalainen mies, puhumme ranskaa keskenämme. Olin asunut jo useamman vuoden Ranskassa kun tapasimme ja puhuin sitä sujuvasti joten sen kummempia kieliongelmia ei ole koskaan ollut.

Suurin kulttuuriero on ollut että tuo monsieur haluaisi aina vaan puhua tunteista ja mä en :D

Yhdessä 20 vuotta joista naimisissa 15.

Ma myos Ranskassa ranskalaisen kanssa naimisessa, ranskaa puhutaan. 24v yhdessa!

Vierailija
93/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ranskalaisen kanssa naimisissa, asutaan Suomessa. Puhutaan englantia yhdessä.

Välillä turhauttaa kieli, ja omalla kohdallani varmaan olisi kielen kannalta helpompaa olla yhdessä jonkun samaa kieltä äidinkielenään puhuvan kanssa, mutta ei se nyt niin suuri miinus ole.

Vierailija
94/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti, en osaa kuin kiroilla venäjäksi ja samat "perkeleet" suomeksi venäläisellä miehellä.

Vierailija
95/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kielellä mennään. Myöhemmin mies oppi suomea ja onkin siinä tosi hyvä. Mies opetti mulle kieltään kun opiskelin hänen kotimaassaan. Kaikissa suhteissa tulee väärinkäsityksiä, oli kieli mikä hyvänsä.

Vierailija
96/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä meitä niin monenlaisia. Me toiset pidetään monikulttuuriutta rikkautena, kun taas osa tuntuu kokevan sen suoraan sanoen uhkana.

Vierailija
97/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On niitä meitä niin monenlaisia. Me toiset pidetään monikulttuuriutta rikkautena, kun taas osa tuntuu kokevan sen suoraan sanoen uhkana.

Toi on niin kulunut fraasi vailla mitään merkitystä. Ennemminkin se on vaihtokauppa. Jotain voitat ja jotain häviät.

Vierailija
98/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti, mies Pohjois-Irlannista.

Vierailija
99/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on suomenruotsalainen. Puhumme swahilia, ettei kumpikaan saa kotikenttäetua.

Vierailija
100/269 |
24.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugalilainen, molemmat puhuu englantia sujuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi