Hei kaikki joilla ulkomaalainen mies
Mikä teillä on yhteisenä kielenä? Itsellä säpinää erään miehen kanssa ja vielä mietin että alkaako tapailemaan tosissaan vaikko ei. Ja kertokaa minkämaalainen mies.
Kommentit (269)
En löytänyt suomesta miehekästä miestä. Puolasta löysin ihanan viiksekkään. Puhumme keskenämme tulkin välityksellä.
Ruotsalainen mies, kotona puhumme suomea ja ruotsia.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on jos ei puhu miehen/naisen äidinkieltä niin ei pääse käsiksi tämän luonteeseen. Kun oppii hänen kielensä niin näkee onko rasittava ja epärehellinen vai kohtelias kuten englanniksi. esim. suomalaiset naiset ovat paljon oikeaa luonnettaan mukavampia englanniksi
Jos tuo oikeasti pitäisi paikkaansa niin sitten kannattaisi aina vaan puhua sitä englantia niin saa aina mukavasti käyttäytyvän ja kohteliaan vaimon...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ongelma on jos ei puhu miehen/naisen äidinkieltä niin ei pääse käsiksi tämän luonteeseen. Kun oppii hänen kielensä niin näkee onko rasittava ja epärehellinen vai kohtelias kuten englanniksi. esim. suomalaiset naiset ovat paljon oikeaa luonnettaan mukavampia englanniksi
Jos tuo oikeasti pitäisi paikkaansa niin sitten kannattaisi aina vaan puhua sitä englantia niin saa aina mukavasti käyttäytyvän ja kohteliaan vaimon...
Ihmettelen myös miten henkilön rehellisyys muka riippuu siitä mitä kieltä puhuu?
Ulkomailta, niinpä. Omani löysin kansainvälisen harjoittelijavuoden aikana.
Sille täällä, joka halusi ulkomaalaisen rakkaan: se on huono perusta! Kyllä se menee niin päin että ensin rakastuu ja sen jälkeen tulee se, että ei ole väliä kansalaisuudesta! Suomessa on ihan yhtä paljon hyviä (ja huonoja) miehiä kuin muuallakin. Okei: Myönnän että hiljaisia mököttäviä on Suomessa kyllä enemmän. Mutta eihän sellaista tarvitse valita.
:)
Eksä on italialainen ja puhuttiin englantia ja nykyisin tapailen saksalaista, jonka kanssa myös puhutaan englantia.
Vierailija kirjoitti:
urdu ja munkkilatina
Urdun ymmärrän, mutta olis kiva kuulla mistä tuo munkkilatina on mukaan tarttunut. Tuskin sentään miehen kotikieli? Eikä varmastikaan vaimon?
Selittäisitkö minkä takia kumppani pitää ottaa nimenomaan Suomesta? Mun englantilaisella miehellä on hyvin samankaltainen arvomaailma, tulevaisuuden suunnitelmat ja kiinnostuksen kohteet kuin itselläni. Huumorintaju ja kemiat käyvät meillä loistavasti yhteen ja myös henkinen ja älyllinen yhteys on kohdallaan. Minkä takia mun pitäisi väkipakolla ottaa joku random suomalainen mies, jonka kanssa minulla olisi todennäköisesti paljon vähemmän yhteistä. Kyllä Suomestakin aivan varmasti kivoja miehiä löytyy, mutta mun tielleni sattuneista miehistä satuin nyt vain sopimaan parhaiten yhteen tämän engelsmannin kanssa.