Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: hassuinta mitä luulit lapsena?

Vierailija
22.02.2013 |

Minä luulin lapsena, että äiti synnyttää tyttölapset ja isä poikalapset. Sama juttu oli mielestäni eläintenkin kanssa, urokset synnyttävät urospuoliset poikaset ja naaras naaraspuoliset poikaset.

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vanhempana lapsena (ala-asteen seksivalistustuntien aikoihin)  luulin että sekä naisen että miehen täytyy käyttää kortsua yhdynnässä. Ihmettelin tosi pitkään että miten nainen saa sen pysymään yllä...

Vierailija
62/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä muistan luulleeni, että kaupunkien keskustassa saa ajaa autolla vain erityisellä luvalla. Tämä johtui siitä, että kaupungissa käydessä ajoimme aina katua, joka meni kaupungin läpi ja jonka varrella oli parkkipaikka. Näin kumminkin, että siellä vaatekauppojen ja ravintoloiden lähelläkin ajaa autoja mutta luulin, että siellä saa ajaa vain paikalliset, eikä naapurikuntalaisilla ollut sinne asiaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini oli selittänyt jotain käsittämätöntä vauvansiemenistä, joita äiti saa isältä. Niinpä kuvittelin että meidänkin autotallissamme on pussillinen isän ostamia vauvansiemeniä, joita voisi sitten halutessaan laittaa mullan sekaan, ja joskus siitä sitten kasvaisi vauva.

Luulin myös että voin oppia lentämään, jos hypin lumikinoksilta tai tuoleilta alas ja räpytän käsiäni oikein kovaa.

Vierailija
64/94 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että järvi jäätyy pohjaan asti talvella ja kalat joko katoavat tai jäätyvät paikalleen :D

Vierailija
65/94 |
23.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että jos hankaa naamaansa ja huuliaan jollain, esim. karhealla pyyhkeellä niin alkaa kasvaa parta. Sitten luulin että vesi kasvattaa kynsiä

Vierailija
66/94 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin et Eeva ja Aataami on Eetami ja Aatami😂

Vierailija
67/94 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin pieniä raakoja sipuleja, kun mummu sanoi niiden tappavan madot mahasta.

Vierailija
68/94 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä, että onko tämä kovin hassua mutta luulin, että koska minusta ajatus seksistä oli hirveän ällöttävän ja sen tekeminen oli mielestäni hirveän vastenmielistä, niin se oli sitä myös aikuisten mielestä mutta että sitä oli vain pakko tehdä että sai lapsia. Ajattelin myös, että seksiä saa tehdä vain naimisissa ollessa oman puolison kanssa ja että lapsia ei voi saada muuten kuin oman puolisonsa kanssa naimisiin menon jälkeen. Sitten kun nainen ja mies halusivat lapsen, niin he puhuivat keskenään että "Tehdään nyt se seksi nopeasti pois alta, että se vauva saa alkunsa". Luulin siis, että vauva saa alkunsa automaattisesti yhdynnän jälkeen, seksi on sama asia kuin heteroseksuaalinen yhdyntä ja että sitä ei todellakaan tehdä muuten kuin vauvantekomielessä. Mieleeni ei siis tullutkaan, että se olisi voinut tuntua hyvältä, että joku olisi halunnut sitä muutenkin kuin saadakseen lapsen tai että vanhemmat tekisivät sitä useammin kuin mitä heillä oli lapsia. Mistään homoseksuaalisuudesta, itsetyydytyksestä, suuseksistä tai muista sellaisista en todellakaan tiennyt silloin noin 10-vuotiaana 1990-luvun alussa koska elin aika vanhanaikaisesti ajattelevien aikuisten parissa joille seksuaalisuus oli tabu ja olin siis oppinut sen olevan paha, väärä ja likainen ja asia josta ei vain sovi puhua. Luulin myös, että vanhemmat ovat harrastaneet seksiä niin monta kertaa kuin heillä oli lapsia ellei lasten joukossa ollut kaksoset, kolmoset tms. Omilla vanhemmillani on 3 lasta, joten he olivat tehneet "sitä" kolmesti ja minua ahdisti ajatus että he olivat niin ällöttävää asiaa tehneet jotta minäkin sain alkuni ja vaikka en tiennyt vielä että mitä sana pervo tarkoittaa, niin pidin erään sukulaisperheen vanhempia pervoina koska heillä on 9 lasta eli heillä oli ollut seksiä peräti 9 kertaa.

Vierailija
69/94 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinällään varmaan ei niinkään hassua, mutta ihan pienenä luulin että kaikki aikuiset osaavat ns. käyttäytyä ja ovat kilttejä. Kasvaessa oli kamala järkytys kun opin että asia ei olekkaan niin

Vierailija
70/94 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että opiskelulla ja yrittämisellä pääsee pitkälle.

...Joo, ei pääse. On paljon työttömiä korkeakoulutettuja, joilla pitkä työhistoria takanaan.

Kouluissa pitäisikin ruveta valistamaan nuoria ihmisiä siitä, millainen tulevaisuus tulee olemaan. Ei ole oikein, että asetetaan jo lapsena hirveät paineet suorittamisesta, teetätetään nuorilla paljon töitä ja sitten joutuu aikuisena kuitenkin kortistoon hyppimään aktiivileikkurin pupukurssille.

Vierailija
71/94 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että lapsia voi saada vain oman puolisonsa kanssa ja vasta sitten, kun on naimisissa tämän kanssa. Olin aika hämmästynyt, kun ystävystyin erään pojan kanssa ja hän eli kaksin äitinsä kanssa eli hänen vanhempansa eivät olleet naimisissa keskenään ja hän ei ollut edes tavannut isäänsä koskaan.

Luulin, että esikoinen eli perheen vanhin lapsi on aina poika. Tämä luulo romuttui kun tätini synnytti serkkuni ja tämä olikin tyttö vaikka oli esikoinen.

Veiohukaisten nimi vain sattuu olemaan tuo mutta oikeasti niiasä ei ole verta koska eihän kukaan nyt verta voi syödä. Kun sain tietää totuuden, niin loppui myös niiden syömisen siihen. Jotenkin vain ajatus veren syömisestä on liian ällöttävä.

Koirat ja kissat voivat saada poikasia keskenään. Vaikka en koskaan nähnyt koiran ja kissan risteytymää, niin uskoin tuohon monta vuotta.

Ihminen ei voi osata muuta kuin yhtä kieltä. Siksi olin huolissani kun koulussa alkoi englannin kielen opiskelun kun luulin, että en enää osaa suomea enkä voi sittrn puhua vaikka perheenjäsententeni kanssa. Vasta silloin sain tietää, että hekin osaavat englantia (olen siis nuorin lapsi ja sisarukset olivat menneet kouluun ennen minua mutta jostain syystä en tiennyt, että hekin olivat oppineet englantia).

Vierailija
72/94 |
23.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että maailma voisi syntyä itsestään räjähtämällä.

Vierailija
73/94 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikki lapset syntyvät yöllä ja koska yöllä tietenkin nukutaan, niin johtopäätökseni oli että äiti nukkuu kun lapsi syntyy ja huomaa vasta aamulla herätessään saaneensa vauvan.

Vierailija
74/94 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että kaikki maailman ihmiset ovat tasa-arvoisia keskenään. Oikeastihan niin ei ole koska esimerkiksi minä olen ihmisenä täysin arvoton eikä minulla ole ihmisarvoa tai ihmisoikeuksia.

Vierailija
75/94 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pilaksi kun joskus ekalla luokalla kuulin että lauantaisin ei seuraavana vuonna tarvitsisi mennä kouluun. Olin ihan varma että huiputtivat. Ja kauhean pettynyt olin kuullessani että hinta tästä kaikesta oli kesäloman lyheneminen johonkin naurettavaan 10 viikkoon.

Vierailija
76/94 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että punainen tukkani tummuisi ruskeaksi jos joisin kahvia, ja vielä mustana!

Vierailija
77/94 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radiossa puhuvien ihmisien täytyy olla todella pieniä eli radioa pienempiä jotta mahtuvat sinne puhumaan.

Kaikki kaupassa myytävä ruoka on ilmaista.

Karkit ja kaikki herkut vain maksavat.

Tämä päätelmä syntyi siitä ku vanhemmat ostivat ruuat tilille ja lapset ostivat karkit käteisellä.

Vierailija
78/94 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin leipomaani pullapoikaa, että lähteekö se juoksemaan ku viepi sen ulos.

Pullapoikasadusta idea.

Vierailija
79/94 |
23.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulin, että jos kaivaa oikein syvää kuoppaa hiekkalaatikolla, niin jossain vaiheessa tulen pääsemään sitä kautta Kiinaan.

🥰

Vierailija
80/94 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hiukan rasistinen luulo, mutta luulin että tummaihoisten naisten rinnoista tulee kaakaota kun valkoihoisten naisten rinnoista tulee maitoa. Siis kun kaakao on ruskeaa ja maito valkoista. Sen lisäksi luulin, että kun nainen synnyttää lapsen ja rinnoista alkaa tulemaan maitoa, niin sen eritys ei lopu koskaan vaan että nainen voisi imettää jonkun toisen naisen synnyttämää lasta vaikka jotain 50 vuotta oman lapsensa syntymän jälkeen vaikka ei olisi edes ollenkaan imettänyt tätä, koska sitä maitoa vain on siellä rinnoissa kun nainen on äiti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi