G: hassuinta mitä luulit lapsena?
Minä luulin lapsena, että äiti synnyttää tyttölapset ja isä poikalapset. Sama juttu oli mielestäni eläintenkin kanssa, urokset synnyttävät urospuoliset poikaset ja naaras naaraspuoliset poikaset.
Kommentit (94)
Söin lapsena mielelläni lihahyytelöä, mutta kun isä sitten meni kerran sanomaan, että siihen käytetään kissan lihaaa, niin lopetin sen syömisen moneksi vuodeksi, koska oikeasti luulin, että siinä on kissan lihaa. Ei näin jälkeenpäin ajatellen ollut kovin fiksua, että aikuinen puhuu lapselle tuollaista. Varsinkin kun olin muutenkin nirso lapsi ja sellaisia ruokia, mitä suostuin syömään oli melko vähän.
Olen ehkä jo kertonut tämän jo täällä, mutta jostain syystä luulin lauseen "hasta la vista" tarkoittavan "haista v***u."
Luulin ihan pikkuisena että Kinder munasta voi kasvaa tipu ja yritin hautoa sitä pehmoleluilla lampun alla :'D
Luen aina ihmeissäni näitä ketjuja. Miten helvetin tyhmiä lapsia te olette olleet? Ei kai kukaan voi tuollaisia oikeasti luulla? Ei mulla ollut koskaan mitään tuollaista, ja muistan tosi nuoresta mitä ajattelin, ja mietin kyllä ihan järkeviä ja fiksuja asioita, samoin mun lapset ovat olleet todella fiksuja pienestä asti, eivätkä luulleet mitään älyttömiä juttuja tosiksi.
Luulin, että jos valvoo myöhään niin voi sattua jotain kamalaa, esim. aivot ei räjähtää tmv. XD
Tämä siksi, koska vanhemmat aina olivat patistelemassa iltaisin nukkumaan ja pelottelivat, että lasten aivot tarvitsee unta.
Että lehmät ovat naispuolisia ja hevoset miespuolisia, että kissa on naispuolinen ja koira miespuolinen.
Jännä miten niin monet luulivat että koirat on kaikki poikia ja kissat on tyttöjä. Tässä topassa muutama on sen maininnut ja yleensä tämäntyyppisissä aiheissa eri foorumeilla tosi monet sen aina mainitsevat että luulivat niin.
Vierailija kirjoitti:
Luulin, että kaikki maailman ihmiset ovat tasa-arvoisia keskenään. Oikeastihan niin ei ole koska esimerkiksi minä olen ihmisenä täysin arvoton eikä minulla ole ihmisarvoa tai ihmisoikeuksia.
Nyt kyllä pitää olla kunnon perustelut tuohon. Oletko siis pahimman laatuinen väkivaltarikollinen? Tehnyt jotain kauheaa lapsille? Mitä?
Tämä ei oikeastaan ole hauska juttu, mutta kuullessani sanan verilöylyn niin luulin sen tarkoittavan sitä, että saunassa heitetään verta saunan kiukaalle sen sijaan, että sinne heitetään vettä. Pelkäsin joutuvani verilöylyyn, koska ajattelin, että minulta otettaisiin verta heitettäväksi kiukaalle.
Luulin että suomessa hotelliin saa mennä vain ulkomaalaiset. Siksi opettelin englantia ahkerasti että voin joskus isona esittää ulkomaalaista ja yöpyä suomessa hotellissa.
Aika pienenä minua askarrutti palasokeri.
Sitten hoksasin, nähtyäni sokerijurikkaan, että juurikkaasta leikataan pieniä sokeripalan kokoisia paloja.
Ja kas, saamme palasokeria!
Luulin, että euroviisuksi saa kutsua vain sellaista kappaletta, joka on voittanut Euroviisut.
Että mies voisi löytää puolison aikuisena . Tämä vasta onkin osoittautunut huvittavaksi lapsen kuvitelmaksi:D:D
Opin lukemaan ennen kouluun menoa ja kasarilla lehdissä kirjoiteltiin paljon sairaudesta nimeltä AIDS. Samalla lehdissä kerrottiin, että kyseistä sairautta vastaan voi suojautua käyttämällä kondomia. Luulin siis, että kondomia tulee käyttää 24/7. En tiennyt, mikä kondomi on eikä kukaan kertonut minulle.
En tietenkään myöskään tiennyt, kuinka tartunnan saa ja miten ja missä kondomia käytetään, mutta luulin että sillä siis suojaudutaan AIDS:ia vastaan päivittäin otettavan lääkkeen tavoin.