G: hassuinta mitä luulit lapsena?
Minä luulin lapsena, että äiti synnyttää tyttölapset ja isä poikalapset. Sama juttu oli mielestäni eläintenkin kanssa, urokset synnyttävät urospuoliset poikaset ja naaras naaraspuoliset poikaset.
Kommentit (94)
Jos juo kahvia, alkaa kasvaa parta!
Aloin sitten juomaan kahvia vasta 33-vuotiaana :))
Luulin että vain miehet syö salmiakkia. Meillä oli tosi isot kaiuttimet kun olin pieni ja luulin, että radiossa puhuvat tyypit ja radiossa soivat bändit olisivat siellä kaiuttimen sisällä :D
Luulin, että kuolinsyyntutkija voi lukea ihmisen viimeisen ajatuksen sen aivoista.
Luulin, että televisiosta kaikki ohjelmat tulee suorana lähetyksenä. Ihmettelin miten ne kerkiää niin nopeaa vaihtamaan kuvauspaikkaa :D
Että vain miehet saavat ajaa autoa. Luulin myös, että mikroaaltouuni, on nimeltään mikroautouuni.
Kerroin, että meilläpä onkin sellainen telkka, josta tulee lastenohjelmia!
Aikuiperheissä varmaan erilaisia...
Luulin että ennenvanhaan kaikki oli mustavalkoista koska kaikki vanhat kuvat ja elokuvat ovat mustavalkoisia....
mun rakas mieheni luuli, etta
-kalapuikot ovat kaloja ja ihmetteli miten ne voivat uida kun ei niilla ole mitaan evia tms. :D
-kaikki lehmat ovat violetteja, koska milka-lehma oli suklaamainoksessa violetin varinen.
-pinaatti kasvaa pensaassa kuutioina (aitinsa laittoi ruokaa vain pakastepinaatista, ei tuoreesta) :D
Luulin että mustasukkaisuus tarkoittaa, että henkilöllä on mustat sukat jalassa. Loogista, eikö?
Mä muistan pienenä luulleeni, että ihminen kasvaa koko elämänsä ajan. Muistan visioineeni, kuinka 100-vuotiaana hyppään yläkerrasta alakertaan asti, kun silloin 4-vuotiaana sain hypätä korkeintaan 4-portaalta alas.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 22:34"]
Luulin että ennenvanhaan kaikki oli mustavalkoista koska kaikki vanhat kuvat ja elokuvat ovat mustavalkoisia....
[/quote]
Oma likkani mietti kun teimme palapeliä yhdessä että minulla oli varmasta lapsena vielä vaikeampaa kun palapelit olivat mustavalkoisia. :))
että kiukaasta voi tulla henki kute röllissä kävi.. oli pelottavat reissut :DD
Meillä leikki-ikäinen esikoisemme myös ilahtui kun mummolassa toisella puolella Suomea näkyi myös Pikkukakkonen :)
Vietin lapsuuteni maalla ja ainoa paikka, jossa pääsin pallomereen, oli ruotsinlaivalla. Se oli todella jännittävää, sillä kuvittelin sen altaan olevan pitkä siilo joka menee laivan pohjan läpi mereen asti. Jos siis "ui" tarpeeksi syvälle pallomeressä, pullahtaa lopulta ulos laivasta sen pohjan kautta!
Luulin, että jos kaivaa oikein syvää kuoppaa hiekkalaatikolla, niin jossain vaiheessa tulen pääsemään sitä kautta Kiinaan.
Minä myös! :D
[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 19:28"]
Että lottokone on valtavan kokoinen, ne pallot jalkapallon kokoisia.
[/quote]
luulin että koirat on poikia ja kissat tyttöjä :)
Lastensaamiseen liittyviä juttuja (ajalta ennen kouluikää) :D
Kun sain tietää, että tarvitaan mieheltä siemeniä, jotta vauva alkaa kasvaa naisen mahassa, kuvittelin aina sellaisen koivun urpun ja ne ruskeat pienet koivunsiemenet siinä kiinni. Sitten ajattelin niiden siementen jotenkin joutuvan naiseen.
Samoihin aikoihin aloin pelätä, että istun vessanpöntöllä jonkun pojan tai miehen pissapisaran päälle ja siitä ne siemenet sitten menevät mahaani ja minulle alkaa kasvaa vauva.
Sitten kun alkoi valjeta tämä operaatio, jossa siemenet oikeasti siirtyvät naiseen, ajattelin yökötyksen vallassa, että äiti ja isä ovat harrastaneet sitä kaksi kertaa! Olin samaan aikaan tyytyväinen niistä kahdesta kerrasta (että olin itse olemassa ja minulla oli siskokin), mutta silti tyrmistynyt. Tämä kuvitelma lienee aika yleinen..
En minä, mutta Aasiasta kotoisin oleva mieheni luuli lapsena, että länsimaisilla naisilla ei ole varpaita ollenkaan kun näki ensimmäistä kertaa länsimaalaisia nailon-sukkahousuissaan. Omassa maassaan kaikilla lähes aina paljaat varpaat. Kävi myös wc-pöntön päälle reunoille jaloillaan kyyköttämään ja ihmetteli kuinka vaikeaa tasapainoilu pöntöllä oli länsimaalaisessa wc:ssä. Aiemmin kun vain "reikä lattiassa" -versiot olivat tuttuja. :D Terveiset tutuille!