Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: hassuinta mitä luulit lapsena?

Vierailija
22.02.2013 |

Minä luulin lapsena, että äiti synnyttää tyttölapset ja isä poikalapset. Sama juttu oli mielestäni eläintenkin kanssa, urokset synnyttävät urospuoliset poikaset ja naaras naaraspuoliset poikaset.

Kommentit (94)

Vierailija
21/94 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt muita lääkkeitä kuin särkylääkkeet (ja ehkä yskänlääkkeen). Luulin todella häpeällisen vanhaksi, että antibiootitkin on jotain tulehduskipulääkkeitä, kuten vaikka ibusal. Tämä tietämättömyyteni hävettää vieläkin tosi paljon.

Veljeni ilmoitti haluavansa silmälääkäriksi, koska silloin saisi itselleenkin silmälasit.

Lopuksi vielä yksi muisto lapsuudesta. Tykkäsin piirtää sarjakuvia ja tarinoita, mutta en osannut kirjoittaa. Niinpä pyysin isää aina kirjoittamaan tekstit puhekupliin. Yhden tarinan nimi oli Köyhä mies ja rikas nainen. Siinä köyhä mies tapasi kadulla rikkaan naisen. Rikas nainen antoi köyhälle miehelle rahaa, kun hän oli niin köyhä ja köyhä mies kysyi heti rikkaalta naiselta: "Mennäänkö naimisiin?"

Isä sai aivan järjettömän naurukohtauksen, että ei tuollaista voi oikeasti tapahtua. Höh, ei viissin isä tajunnut, että ihmiset menee tosi paljon naimisiin rahan takia! Nyt kun oon jälkeen päin miettinyt, niin minun mielestä tuo oli hyvinkin realistinen tarina. :'D

Vierailija
22/94 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin että ihmisen toinen nimi on se mitä almanakassa lukee oman nimen perässä. Itse olin pitkään Eeva Aatami :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/94 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oottepa te ollu pöllöjä!

Vierailija
24/94 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että minusta tulee todella kova juoksija kun syön Olympia sulatejuustoa! Ukkini uskotteli minulle näin, koska juustorasian kannessa on se juoksijan kuva. Ja minähän söin, vaikkei maku minua miellyttänytkään.

Vierailija
25/94 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vauvoja täytyy tehdä 24 tuntia silleen!

Vierailija
26/94 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että tuuli johtuu siitä että puut heiluu.

Vierailija
27/94 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2013 klo 20:25"]

oottepa te ollu pöllöjä!

[/quote]

miksi mennyt aikamuoto, ollaanhan me vieläkin

Vierailija
28/94 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että sarjoissa ja elokuvissa olevat näyttelijät, jotka suutelivat keskenään ovat oikeastikin yhdessä, joten olin aika järkyttynyt kun näin esim. jonkun sarjan naisnäyttelijän elokuvassa täysin vieraan miehen kanssa! ;´´(

Vierailija
29/94 |
13.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran otin jääkaapista kananmunakennosta munan. Olin jostain saanut päähäni, että haudon munasta tipun! Vein munan omaan huoneeseeni ja laitoin sen huolellisesti pehmustettuun rasiaan ja lampun alle, että se lämpenisi ja kuoriutuisi. Kerroin sitten jännittyneenä ja innoissani äidille "projektistani". Olin järkyttynyt, kun äiti sanoi, että kaupan munista ei synny tipua. Muistan ajatelleeni, että tiput ovat kuolleet, koska niitä on pidetty kylmässä jääkaapissa heti "syntymästään" lähtien. Taisin pettymyksen kyyneleenkin tirauttaa. Taisin olla jo ala-asteella tämän tapahtuessa, n. 8-vuotias :D

Vierailija
30/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että radioon voi lähettää postia, laittamalla ne radion alle:D

Vierailija
31/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron saunasta tultuani ...

Vierailija
32/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että olisin halunnut olla mahdollismman lyhyt, että se olisi kaikkien mielestä hienoa ja kaunista. 

Vierailija
33/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin vaikka mitä... mm. että hiukset venyy pitkiksi jos niitä harjaa kauan. Sitte luulin että meiän kotikunta sijaitsee ihan keskellä suomea ihan vaan siksi koska meille tuli keskisuomalainen -lehti,

Vierailija
34/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoin, että keräämällä kolikoita nurkkiin, voisin jossain vaiheessa kylpeä rahassa samalla tavalla kuin roope ankka. (mulla oli jopa pieni keko kerättynä nurkkaan ) voi luoja, miten pöllö sitä voikaan lapsena olla. 

Vierailija
35/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin aina olevani ulkomailla, kun mentiin autolla johonkin toiseen kaupunkiin.

Vierailija
36/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että koska vanhemmat toivat Kanarialta tosi isoja käpyjä, oravien täytyy olla siellä metrin mittaisia.

Vierailija
37/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että lottokone on valtavan kokoinen, ne pallot jalkapallon kokoisia.

Vierailija
38/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että vain miehet syövät sinappia.

Vierailija
39/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 19:28"]

Että lottokone on valtavan kokoinen, ne pallot jalkapallon kokoisia.

[/quote]

Voi kauhea, minä olen luullut niin tähän ikään asti, kaikkea sitä oppii!

Vierailija
40/94 |
22.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.02.2013 klo 19:24"]

Että koska vanhemmat toivat Kanarialta tosi isoja käpyjä, oravien täytyy olla siellä metrin mittaisia.

[/quote]

ihana!

että sitä oppii lentämään jos kovasti harjoittelee. ja minähän tyttö harjoittelin kovasti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi