Oletko luullut iskuyritystä vain tavalliseksi kohteliaisuudeksi?
Kommentit (16)
En tiedä. Mistä voisin sen itse tietää?
Jykä tai Kake, en muista kumpi, yritti lyödä minua naamaan nakkikiskalla. Väistin ja löin takaisin. Ja potkin.
Kyllä naiset luulee ennemmin tavallista kohteliaisuutta iskuyritykseksi.
Minusta iskeminen ei ole kohteliasta.
Vierailija kirjoitti:
Jykä tai Kake, en muista kumpi, yritti lyödä minua naamaan nakkikiskalla. Väistin ja löin takaisin. Ja potkin.
Porissa vai missä isku naamaan on tavallista kohteliaisuutta??
Olen ja useamman kerran. Tiedän sen siitä, että olen saanut vuosien jälkeen tunnustuksia, että näin on ollut. Tai no, ehkä ne on olleet enemmän ihastuksia, kuin pelkkiä iskuyrityksiä, mutta en silti ole tajunnut niitä
Luultavasti, ainakin kaverin mukaan on koitettu iskeä kun itse olen pitänyt ilmiselvänä, että kyseessä on jutustelu. Mutta ei ole mennyt tilaisuudet ohi, ei ole kiinnostanutkaan siinä mielessä.
Taitaa useimmiten olla toisinpäin, että luullaan ystävällisyyttä/kohteliaisuutta iskuyritykseksi.
No kyllä ja vielä usein. Jopa 20 vuotta jälkeenpäin tuli ymmärrettyä että lahjan mukana olevassa lapussa luki rakastan sinua . Kolahti vasta viime vuonna tajuntaan.
Olen missannut ne kaikki. Tiedätkö, että meillä tavallisilla naisilla on varaa missata suunnilleen kaikki iskuyritykset, koska me osaamme itsekin vietellä sopivaksi katsomamme kumppanin.
Olen luullut jopa kysymystä "lähdetkö treffeille?" vitsiksi, joten kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa useimmiten olla toisinpäin, että luullaan ystävällisyyttä/kohteliaisuutta iskuyritykseksi.
Aivan samaa mieltä. Olen erään suusta kuullut: tuo on niin minusta kiinnostunut. Itse kohteliaana ja ystävällisenä ihmisenä täysin sivusta seuranneena tulkitsin asian aivan puhtaaksi ystävällisyydeksi. Kerran jos toisenkin olen sanonut , että pitääkö tässä nyt ryhtyä vain veetuilemaan ettei synny vääriä käsityksiä. Alkaa olla jo hankalan puolella miten enää arvaa ihmisiä kohdella.
Vaikea toki sanoa, mutta luultavasti olen ihan oikein tulkinnut asiat. Iskeminen on mielestäni ihan selvää, mutta ihastunut mies, joka ei halua tai uskalla toimia on haastavampi. Silloin on joutunut arpomaan onko tuo vain ystävällinen vai onko muutakin. Pääsääntöisesti miehet harvoin juttelee pitkään tai osoittaa huomiota ellei taustalla ole jotain taka-ajatuksia.
Aika epätodennäköistä, mies kun olen, mutta mistäpä sen tietäisi.
No ainakin mieheni väitti että eräs hänen juttunsa yritti iskeä minua koko illan. Ihan asiallisesti muutaman kehun sanoi normaalin keskustelun yhteydessä. Mieheni ei ole mustasukkaisia tyyppiä, mutta itse en kyllä huomannut olevan iskuyritys.
Mistäpä sitä tietää?