Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen lähtee olohousuissa markettiin?

Vierailija
01.03.2019 |

Wt ja tosi wt? Vai jompikumpi?

Kommentit (94)

Vierailija
81/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin meistä se marketti ei ole hienoin paikka missä käy, joten sinne voi mennä laittautumatta.

Vierailija
82/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekin meistä se marketti ei ole hienoin paikka missä käy, joten sinne voi mennä laittautumatta.

Nimenomaan, ja sinne mennään joskus jopa pyörällä jne. Huonot ja jopa likaisetkin kuteet riittää. Puhtaat ja hyvät vaatteet säästetään ennemmin johonkin järkevämpään aktiviteettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä :) 26-vuotias lastenhoitaja joka en jaksa pynttäytyä muita kaupassa käyjiä varten, varsinkaan raskaan työpäivän jälkeen. En pahemmin siinä ruokaostoksia tehdessäni kyttäile muiden ulkonäköä tai vaatetusta, mutta jos joku sitä harrastaa niin siitä vaan 😁

Vierailija
84/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meen ruokakauppaa ne vaatteet päällä mihin olen pukeutunut. Joskus mekossa, joskus työvaatteissa ja joskus olohousuissa.

Millainen ihminen pukeutuu erikseen vain marketissa käydäkseen?

Minä, koska heilun päivät olohousuissa (saikulla). Olohousut taitavat olla muodissa taas? Näkee muuallakin. Tulee mieleen teinikesät, jolloin luokkakaverin kanssa ostimme kirppikseltä pyjamahousut ja lähdettiin junalla kiertelemään Eurooppaa. Ne symboloi vapautta, ja ne olivat helteisissä junissa oivallinen vaateparsi, vaikka oli meillä hameetkin, sellaista rullattavaa mallia. 

Vierailija
85/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen joskus markettiin navettavaatteissa. Voi olla jopa lehmänkakkaa hiuksissa.

Onko siellä navetassa pakko harrastaa päälläseisontaa?

Vierailija
86/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun perusteella suomessa olisi tilaa yhdelle tasokkaammalle päivittäistavarakauppaketjulle jossa pukupakko.

Vierailija
87/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomessa ole mitään väliä miten pukeutuu. Vasta kun lähden ulkomaille niin laitat cutsit ja armanit ylle. Täällä kuljen collareissa ja huppareissa. Liian pinnallisia suomalaiset. Parempi näyttää köyhältä ja katsoa kuka on oikeasti ystävä.

Vierailija
88/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkuthan pukeutuvat ja meikkaavat jopa silloin, kun pitää viedä roskapussi ulos. Minä en. Aamulla haen Hesarin yöpaidan helmat lepattaen pihalta. No joo, on mulla aamutakki sen yöpaidan päällä, mutta paita on usein pitkähelmainen. Kauppaan lähden niissä vermeissä, jotka sattuvat päivällä olemaan päällä. Sen verran katson, että olen ehjissä ja puhtaissa vaatteissa. Eli olohousuissa menen kyllä kauppaan, mutta en nakinnahkatopissa.

Vierailija
89/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ihminen, jolla on olohousut ja on menossa markettiin?

Vierailija
90/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei suomessa ole mitään väliä miten pukeutuu. Vasta kun lähden ulkomaille niin laitat cutsit ja armanit ylle. Täällä kuljen collareissa ja huppareissa. Liian pinnallisia suomalaiset. Parempi näyttää köyhältä ja katsoa kuka on oikeasti ystävä.

Vasta av:llä olen oppinut wt:n ja sen, että mielestään ei-wt sanoo aina merkit vaatteistaan. Kasvoin ympäristössä, jossa oli yks hailee. Koulussa ja yliopistolla pidettiin nousukasmaisena merkeillä leuhkimista. 

Vierailija
91/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkuthan pukeutuvat ja meikkaavat jopa silloin, kun pitää viedä roskapussi ulos. Minä en. Aamulla haen Hesarin yöpaidan helmat lepattaen pihalta. No joo, on mulla aamutakki sen yöpaidan päällä, mutta paita on usein pitkähelmainen. Kauppaan lähden niissä vermeissä, jotka sattuvat päivällä olemaan päällä. Sen verran katson, että olen ehjissä ja puhtaissa vaatteissa. Eli olohousuissa menen kyllä kauppaan, mutta en nakinnahkatopissa.

Ensi kertaa eläissäni näin nakinahkahousut edelläni kassajonossa tänään. Oli kaunis tyttö, hyvä kroppa, ikää alle 20.

Silti. En antaisi oman tyttäreni pukeutua ihan noin ohuisiin housuihin. 

Vierailija
92/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkapipo kirjoitti:

Mitä merkistystä sillä on, pukeutuuko vaatekauppaan olohousuissa?

Mua häiritsee enemmän jos joku pukee vaikka liian pienet vaatteet päälleen, tai silleen et valkoinen paljas iho näkyy esim olkaintoppi kesähelteellä jos ei ole 12-vuotias tai alle.

Tai joku minihame tms.

Tai vaikka tennissukat ja juhlakengät miehellä.

Kankaalla voisi peittää paljaan ihon, uimarannalla ollaan vähemmissä vaatteissa mutta ihmisten ilmoilla esim. työpaikalla liian paljastava asu on järkky näky.

Kommentistasi ei saa mitään selvää.

Vierailija
93/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vasta av:llä olen oppinut wt:n ja sen, että mielestään ei-wt sanoo aina merkit vaatteistaan. Kasvoin ympäristössä, jossa oli yks hailee. Koulussa ja yliopistolla pidettiin nousukasmaisena merkeillä leuhkimista. 

Minä taas olen oppinut, että ihminen joka puhuu wt:eistä on todennäköisesti itse wt. Yliopisto ei merkkaa mitään.

Vierailija
94/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiukkapipo kirjoitti:

Mitä merkistystä sillä on, pukeutuuko vaatekauppaan olohousuissa?

Mua häiritsee enemmän jos joku pukee vaikka liian pienet vaatteet päälleen, tai silleen et valkoinen paljas iho näkyy esim olkaintoppi kesähelteellä jos ei ole 12-vuotias tai alle.

Tai joku minihame tms.

Tai vaikka tennissukat ja juhlakengät miehellä.

Kankaalla voisi peittää paljaan ihon, uimarannalla ollaan vähemmissä vaatteissa mutta ihmisten ilmoilla esim. työpaikalla liian paljastava asu on järkky näky.[/quote

Kommentistasi ei saa mitään selvää.

Sain selvää, viime pe väitit/joku väitti samaan tyyliin ettei minun (eri) kommenteista saa selvää. Otatko kuppia perjantaisin, jakaudutko sivupersooniksi, vai muustako syystä et ymmärrä lukemaasi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän