Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen lähtee olohousuissa markettiin?

Vierailija
01.03.2019 |

Wt ja tosi wt? Vai jompikumpi?

Kommentit (94)

Vierailija
61/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, kun on leikkausarpi vielä turhan tuore. Ei kestä muita housuja toistaiseksi.

Vierailija
62/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työtön ja pukeudun tahallaan frakkiin kun käyn kaupassa lähiseudullani. Yleensä sellaiset huonosti pukeutuvat ihmiset katsovat pahasti. Naurattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Pukeudun töissä sukkahousuihin ja kynähameeseen.

Viikonloppuna lähden olohousuissa markettiin, olohousuni ovat ovat tässä tapauksessa juoksutrikoot, raidoilla tai ilman.

Naurettavaa että tähän tulisi nyt lisätä joku titteli ollakseen vähemmän "wt" tai uskottava.

:P

Vierailija
64/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen, joka haluaa pukeutua rennosti eikä välitä tippaakaan muiden mielipiteistä, vaikka olisi päällä pelkkä pyjama. Eli minä!

Vierailija
65/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi wt, mutta myös tylsämielinen ja tyylitajuton.

Vierailija
66/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen ihminen miettii muiden vaatetusta? 🤔

Vierailija
67/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellanen joka ei todennäköisesti lähetä mitään kuviaan instaan ja faceen.

Ottaa kuvia vaan ihan omaksi ilokseen. Sitä kutsutaan myös nimellä järkevyys, aikuisuus ja vanhuus.

Vierailija
68/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunlaiseni.Vien myös koiran aamupissalle pyjamahousuissa:D

Vierailija
69/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ruokaostoksille pitäisi pynttäytyä?

Se, että laittaa vaikka farkut ja hupparin ei ole laittautumista..

Vastaus alkuperäiseen: laiska ihminen

Vierailija
70/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin olohousuissa, jos omistaisin ehjät, siistit sellaiset. Reikäsissä pieruhousuissa en viitsi mennä. :D

Vierailija
71/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassumpaa minusta on kun kaveri lähtee Prismaan aina täydessä tällingissä ja merkkilaukkunsa kanssa.

Vierailija
72/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menen joskus markettiin navettavaatteissa. Voi olla jopa lehmänkakkaa hiuksissa.

Vierailija
73/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No parempi sentään niissä, kuin ihan olemattomissa housuissa...

Vierailija
74/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akneihoisena teininä jaksoin yölläkin nähdä sen vaivan, että meikkasin, jos kävin lähi kioskilta ostamassa limpparia, tai snägäriltä syötävää, mutta aikuiseksi kasvettuani olen tajunnut sen, ettei ketään normaaliälyistä ja mieleltään edes kohtalaisen tasapainoista kiinnosta se, miltä juuri minä marketissa asioidessani näytän. Marketti ei ole mikään tinderi tai baaritiski, jossa olisi tarkoitus vaikuttaa viehättävältä. Marketista ostetaan ruokaa, jotta pysytään hengissä.

Vai yrittääkö joku pokailla ihmisiä marketista 😳?

Vierailija
75/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyn viereisessä Salessa, minulla saattaa olla jotkut venähtäneet olohousut ja fleecetakki. En ymmärrä, miksi minun pitäisi pynttäytyä siksi että haen maitopurkin kaupasta! Jos lähden "ison kauppaan " eli Prismaan, silloin  laitan farkut ja siistimmän takin.

Vierailija
76/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä koska olen lihonut (ja tietenkin mahasta) ja kaikki muut housut tuntuu nyt puristavan ja kiristävän. Toisaalta collegehousut on kyllä ihan siistit ja välttää maitokauppaan mainiosti, jos ei ihan reikäisiä ja likaisia pieruverkkareita ole jalassa.

Vierailija
77/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina tää wt-kortti esille!

Itse meen collegeissa jos nopee asia. Työssä joutuu miettimään ulkoasuaan niin vapaalla ei jaksa.

Mut ongelmansa kullakin 🤔

Vierailija
78/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä merkistystä sillä on, pukeutuuko vaatekauppaan olohousuissa?

Mua häiritsee enemmän jos joku pukee vaikka liian pienet vaatteet päälleen, tai silleen et valkoinen paljas iho näkyy esim olkaintoppi kesähelteellä jos ei ole 12-vuotias tai alle.

Tai joku minihame tms.

Tai vaikka tennissukat ja juhlakengät miehellä.

Kankaalla voisi peittää paljaan ihon, uimarannalla ollaan vähemmissä vaatteissa mutta ihmisten ilmoilla esim. työpaikalla liian paljastava asu on järkky näky.

Vierailija
79/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olohousuissa, mutta tuulipuvun housuissa näillä pakkasilla kylläkin.

Vierailija
80/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä joksus mietin miten vaikeaa on ihmisen elämä joka ihmettelee tälläisiä. Joutuvatko tälläisten ajattelijat aina pynttäytymään käydessään jossain, huh mitä ajanhaaskausta ja miten pieni itsetunto joiltakin löytyy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi