Millainen ihminen lähtee olohousuissa markettiin?
Kommentit (94)
Minä olen työtön ja pukeudun tahallaan frakkiin kun käyn kaupassa lähiseudullani. Yleensä sellaiset huonosti pukeutuvat ihmiset katsovat pahasti. Naurattaa.
Minä. Pukeudun töissä sukkahousuihin ja kynähameeseen.
Viikonloppuna lähden olohousuissa markettiin, olohousuni ovat ovat tässä tapauksessa juoksutrikoot, raidoilla tai ilman.
Naurettavaa että tähän tulisi nyt lisätä joku titteli ollakseen vähemmän "wt" tai uskottava.
:P
Ihminen, joka haluaa pukeutua rennosti eikä välitä tippaakaan muiden mielipiteistä, vaikka olisi päällä pelkkä pyjama. Eli minä!
Tosi wt, mutta myös tylsämielinen ja tyylitajuton.
Millainen ihminen miettii muiden vaatetusta? 🤔
Sellanen joka ei todennäköisesti lähetä mitään kuviaan instaan ja faceen.
Ottaa kuvia vaan ihan omaksi ilokseen. Sitä kutsutaan myös nimellä järkevyys, aikuisuus ja vanhuus.
Minunlaiseni.Vien myös koiran aamupissalle pyjamahousuissa:D
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruokaostoksille pitäisi pynttäytyä?
Se, että laittaa vaikka farkut ja hupparin ei ole laittautumista..
Vastaus alkuperäiseen: laiska ihminen
Menisin olohousuissa, jos omistaisin ehjät, siistit sellaiset. Reikäsissä pieruhousuissa en viitsi mennä. :D
Hassumpaa minusta on kun kaveri lähtee Prismaan aina täydessä tällingissä ja merkkilaukkunsa kanssa.
Minä menen joskus markettiin navettavaatteissa. Voi olla jopa lehmänkakkaa hiuksissa.
No parempi sentään niissä, kuin ihan olemattomissa housuissa...
Akneihoisena teininä jaksoin yölläkin nähdä sen vaivan, että meikkasin, jos kävin lähi kioskilta ostamassa limpparia, tai snägäriltä syötävää, mutta aikuiseksi kasvettuani olen tajunnut sen, ettei ketään normaaliälyistä ja mieleltään edes kohtalaisen tasapainoista kiinnosta se, miltä juuri minä marketissa asioidessani näytän. Marketti ei ole mikään tinderi tai baaritiski, jossa olisi tarkoitus vaikuttaa viehättävältä. Marketista ostetaan ruokaa, jotta pysytään hengissä.
Vai yrittääkö joku pokailla ihmisiä marketista 😳?
Jos käyn viereisessä Salessa, minulla saattaa olla jotkut venähtäneet olohousut ja fleecetakki. En ymmärrä, miksi minun pitäisi pynttäytyä siksi että haen maitopurkin kaupasta! Jos lähden "ison kauppaan " eli Prismaan, silloin laitan farkut ja siistimmän takin.
Minä koska olen lihonut (ja tietenkin mahasta) ja kaikki muut housut tuntuu nyt puristavan ja kiristävän. Toisaalta collegehousut on kyllä ihan siistit ja välttää maitokauppaan mainiosti, jos ei ihan reikäisiä ja likaisia pieruverkkareita ole jalassa.
Aina tää wt-kortti esille!
Itse meen collegeissa jos nopee asia. Työssä joutuu miettimään ulkoasuaan niin vapaalla ei jaksa.
Mut ongelmansa kullakin 🤔
Mitä merkistystä sillä on, pukeutuuko vaatekauppaan olohousuissa?
Mua häiritsee enemmän jos joku pukee vaikka liian pienet vaatteet päälleen, tai silleen et valkoinen paljas iho näkyy esim olkaintoppi kesähelteellä jos ei ole 12-vuotias tai alle.
Tai joku minihame tms.
Tai vaikka tennissukat ja juhlakengät miehellä.
Kankaalla voisi peittää paljaan ihon, uimarannalla ollaan vähemmissä vaatteissa mutta ihmisten ilmoilla esim. työpaikalla liian paljastava asu on järkky näky.
En olohousuissa, mutta tuulipuvun housuissa näillä pakkasilla kylläkin.
Mä joksus mietin miten vaikeaa on ihmisen elämä joka ihmettelee tälläisiä. Joutuvatko tälläisten ajattelijat aina pynttäytymään käydessään jossain, huh mitä ajanhaaskausta ja miten pieni itsetunto joiltakin löytyy.
Minä, kun on leikkausarpi vielä turhan tuore. Ei kestä muita housuja toistaiseksi.