Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Petra, 32: "Olen ollut sängyssä 130 miehen kanssa"

Vierailija
01.03.2019 |

Petra on ollut sängyssä 130 miehen kanssa. Hän nauttii seksistä ja etsii samalla sitä oikeaa.

Kuva Lauri Mannermaa

Siististi pedatun parisängyn yläpuolella riippuu peili. Se on silmiinpistävän iso pienessä makuuhuoneessa: koko sängyn levyinen ja metrin korkuinen.

Keittiön puolella kahvi lorisee pannuun. Petra, 32, kaivelee kuppeja kaapista ja availee muovikuoresta kaupan vadelmaista pullapitkoa.

– Onhan se peili hieno sisustuselementti, hän sanoo venyvällä Pohjois-Karjalan murteellaan.

– Mutta kyllä se on hankittu siksi, että näkee, mitä sängyssä touhutaan.

Petra on harrastanut seksiä noin 130 miehen kanssa. Hänen elämäänsä on mahtunut pitkiä parisuhteita, mutta nyt hän on jälleen sinkku.

Espooseen Petra muutti pari vuotta sitten töiden perässä Joensuusta. Hän työskentelee esimiehenä myyntialalla.

Vuokrakaksion harmahtavat seinät ovat jo rispaantuneet ja pintaremontin tarpeessa. Kirjahyllyyn on aseteltu liuta punaisia ja sinisiä palkintoruusukkeita. Niiden omistaja, mustanvärinen snautseri nimeltään Viivi, makaa lattialla, vikisee ja tuijottaa tuuheiden kulmakarvojensa alta laminaatille vierähtänyttä tennispalloa.

– Mitä sinä vilkuilet siinä, onko kuuma? lepertää Petra.

Viivin purentavika on aiheuttanut sen, ettei kaksikko enää kierrä kilpailuja. Koira on Petralle kuitenkin niin rakas, ettei hän raaski enää työpäivän jälkeen lähteä pois kotoaan. Siksi miehet tulevat yleensä treffeille Petran luo.

Petra tönii syrjään pöydällä hurisevaa mustaa läppäriä, kun hän asettelee pöydälle kahvikuppeja. Sen avulla hän löytää miehet Suomi24-sivuston treffipalstalta.

Omassa nettiprofiilissaan Petra kertoo itsestään ja määrittelee, minkälaista miestä etsii. Profiiliin liittämässään valokuvassa Petra näyttää hyvältä ja itseltään.

Klik, klik, ja tietokoneen ruudulle ilmestyy kuva miehestä, joka poseeraa hymyillen ja valtava hauki kädessään.

– Tälle miehelle kirjoitin takaisin, mutta hän ei ole enää vastannut. Iski kai paniikki.

– Tuon näen ensi sunnuntaina. Myös huomiseksi olen sopinut treffit, Petra sanoo ja nauraa rehevästi.

Jokin aika sitten Petra harrasti seksiä kuuden eri miehen kanssa yhden viikon aikana. Sitä seuraavalla viikolla miehiä oli viisi. Osa heistä oli Petran vakkareita eli miehiä, joiden kanssa Petra ei seurustele mutta harrastaa seksiä säännöllisesti.

MIES SYKSYKSI
"En etsi pelkkää seksiä vaan kaiken tarkoituksena on löytää se oikea. Seksi merkitsee minulle kuitenkin niin paljon, että kumppanin on oltava taitava ja nautittava seksistä yhtä lailla. Kesän ajattelin vielä sinkkuilla, mutta tavoitteeni on, että viimeistään loppukesästä minulla on mies.

Haluan vahvaluontoisen miehen.

Hänellä täytyy olla päämääriä. Vaadin myös älykkyyttä, koska en pidä itseäni tyhmänä. Rakastan keskusteluja ja nautin flirtistä ja huulenheitosta. Nykyään olen myös alkanut tietoisesti hakea sellaista miestä, joka kunnioittaa naista, sillä sellaista on yllättävän vaikea löytää. Edellinen poikaystäväni ei kunnioittanut minua lainkaan.
https://www.menaiset.fi/artikkeli/suhteet/seksi/petra_32_olen_ollut_san…

Kommentit (146)

Vierailija
1/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Edellinen poikaystäväni ei kunnioittanut minua lainkaan."

Olipa yllätys

Vierailija
2/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä vielä enemän mutta en ole siitä ylpeä.

Nyt sitten olen onnellisesti naimissa ja sain lapsen ja kuvottaa se mitä nuorena tein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Edellinen poikaystäväni ei kunnioittanut minua lainkaan."

Olipa yllätys

Eipä tuommoista kukaan vähänkään järkevä mies kunnioita kuin korkeintaan seksileluna.

Vierailija
4/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vielä enemän mutta en ole siitä ylpeä.

Nyt sitten olen onnellisesti naimissa ja sain lapsen ja kuvottaa se mitä nuorena tein. 

Tietääkö miehesi?

Vierailija
5/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi soutamalla kulu.

Vierailija
6/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se tavara käytössä kulu, paranee vaan :) Ei ole keneltäkään pois miten monen kanssa on, jos vain oma pää kestää.

Vierailija
7/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, eipä tuo niin paljoa ole. Jos on aloittanut sekstailut 18 vuotiaana niin se tekee vain noin 9 partneria per vuosi.

Vierailija
8/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tuollaisen seksuaalisesti aktiivisen ihmisen paheksuntaa. Naiset jaksaa paheksua naista. Ikävä kyllä. Vaikka kiirehtivät selittämään että ajattelevat samoin miehistä niin eivät ajattele.

Mä harrastan mieheni kanssa seksiä 5-15 kertaa viikossa. Olisin puhkinus sittu jos olisin tehnyt sen eri miesten kanssa mutta mikä nyt olen kun teen sitä yhden miehen kanssa. Tavallinen? Aktiivinen? Tyytyväinen?

Vierailija
9/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistui sen oikean löytämisessä siis 130 kertaa.

Vierailija
10/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa-a, eipä tuo niin paljoa ole. Jos on aloittanut sekstailut 18 vuotiaana niin se tekee vain noin 9 partneria per vuosi.

Myös niiden pitkien parisuhteiden aikana..

Vierailija
11/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhki nussittu 😂

Niin, ja vielä ihmettelee kuinka vaikea on löytää miestä joka kunnioittaisi 😆

Mielestäni mies, jolla on ollut enemmän kuin yksi seksisuhde on iljettävä huoripukki.

Vierailija
12/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani 39-v. nainen leuhkii, kun on ollut 250 ukon kans. Ihmettelee, kun ei saa vakituista. Juo myös aina vapaa-aikansa.

Vierailija
13/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa kaikkien pitää pyrkiä julkisuuteen, hyvällä tai pahalla? Ai niin, sehän voimaannuttaa.

Vierailija
14/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on ikivanha juttu. Ilmeisesti kirvelee jotakuta, kun piti se tänne postata taas.

Vierailija
15/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan opi ymmärtämään näitä avauksia, joissa on vain kopioitu teksti ja/tai linkki. Mitä keskustelua ne muka ovat?

Ilmoitettu asiattomaksi puhtaasti sääntöjen rikkomisen perusteella (pitkä lainaus) ja koska kyseessä on tekijänoikeusrikkomus. Opettele referoimaan ja herättämään keskustelua, jos keskustella haluat.

Vierailija
16/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se tavara käytössä kulu, paranee vaan :) Ei ole keneltäkään pois miten monen kanssa on, jos vain oma pää kestää.

Järvi ei kulu mutta airot ja hankaimet kuluu ja oma pää AINA. Nainen joka tuota tekee on aina oman kokemukseni mukaan enemmän tai vähemmän varttihullu

mies50v

Vierailija
17/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäonnistui sen oikean löytämisessä siis 130 kertaa.

Minulla on vähän vähemmän kumppaneita kuin Petralla, mutta lähemmäs sata kuitenkin. Suurin osa niistä on puhtaasti seksiseuraa, ei todellakaan ollut edes ajatusta mistään sen enemmästä. Mukana on monia, joilta en koskaan edes sukunimeä kysynyt, yhteystiedoista puhumattakaan.

Vierailija
18/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mut kiva hei. Ei se järvi soutamalla kulu. Eiku.

Vierailija
19/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan saa hyvin kun poikaystäväehdokkaalla on tuo luku tiedossa...

Vierailija
20/146 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei järvi soutamalla kulu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi