Millainen ihminen lähtee olohousuissa markettiin?
Kommentit (94)
Minkälainen ihminen jaksaa tehdä toisten normaalista pukeutumisesta jotain aloituksia av-palstalle? Anna kun arvaan, olet parempi kun muut. Joku wannabe Kardashian.
En tiedä mutta kerran kiireessä juoksin jo portaita alas kunnes tajusin että unohtu pistää farkut jalkaan pitkien kalsareiden päälle. en ollu huomannu kenkiä laittaessa ees.
Olohousut ovat ihan ok, mutta viimeisen parin vuoden aikana olen nähnyt marketissa talvellakin ihmisiä, jotka ovat rantasandaaleissa / tohveleissa. Ymmärrän, että he ovat tulleet kauppaan autolla ja parkkihallin kautta, mutta se on silmiinpistävä, uusi ilmiö. Lienee sukua nuorten "paljasnilkkamuodille". Ei heidän jalkinevalintansa ärsytä minua kuitenkaan.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Entisenä myyjänä ällötti haisevat asiakkaat olohousuineen tai paskasilla saappailla suoraan navetasta ostoksille tulevat. Haju jäi leijailemaan.
Se on raha mikä haisee. Ehkä olet vain heikko.
Suuri osa nuorista aikuisista kulkee trikoissa. Olohousut eroaa vain siinä, että ovat vähän löysemmät ja mukavammat. Niin miksi pitäisi markettiin pukeutua... tietysti voi jos kokee sen juhlahetkeksi, kun pääsee tuhlaamaan kuukauden tienistit:(
Henkilökohtaisesti, en mene trikoissa minnekään, mutta farkut ovat jokapaikan pökstyt ja niitä onkin useammat.
Minkälainen ihminen pynttäytyy kuin viimeistä päivää ruokaostoksille?
Sellainen joka joutuu asiantuntijatöissä pukeutumaan ja laittautumaan. Ihanaa kulkea viikonloppuisin verkkareissa ja ilman meikkiä ❤
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyy mamma joka aina meikkaa ja laittaa hiukset nätisti, siis aina.
Puen tyylikkäät vaatteet aina päälleni jos lähden ovesta ulos, no ehkä roskat voin viedä takapihalle katokseen kerrostalossa ihmeemmin laittautumista, mutta peilin kautta kuitenkin.
On totuttu tapa, sitä se on.
Minä myös pukeudun tyylikkäästi aina. Myös kotona. En edes omista ns. olohousuja. Kotiasuna on siistit pitkikset tai hame ja joku kaunis yläosa, esim. paitapusero. Meikkaan ja laitan hiukset heti aamupalan jälkeen. Näin olen tehnyt 12 vuotiaasta. Myös silloin, kun olin kotiäiti. Eläkeläinen
Pukeudun aina parhaimpiini asioidessani lähikaupassa.
M40
Vierailija kirjoitti:
Tai farmareissa.
No farmarithan on ihan selvästi ulkokäyttöön, alun perin rankkaan työkäyttöön tehtyjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa saa onneksi olla juntti. Se hyvä puoli tässä maassa on.
Terv. JunttiEipäs saa, kun nirppanokka-ap. tulee kieltämään.
Eli tuleva, tai nykyinen byrokraatti.
Esimerkiksi minä toipuessani isosta leikkauksesta. Muunlaisia en pystynyt pitämään. Millainen ihminen vahtii tuolla tavalla muiden tekemisiä ja ajattelee heistä ilkeyksiä?
Olohousut ei muutenkaan purista ja hierrä ja iho pääsee hengittämään. Lopetin tiukkojen housujen ( farkkujen ) käytön jo useita vuosia sitten, kun huomasin, että tiukan vyötärön takia ilmaa kertyy vatsaan. Tuli duunissakin aina todella epämiellyttävä olo, kun pukeutu makkarankuoriin...Nyt on hyvä ja vapaa olla :)
Pääasia, että jotenkin pukeutuu. Kesällä joskus miehet menevät kauppaan puolialastomana. Ei kassahenkilölle mikään mieltäylentävä näky kun paljas kaljamaha suoraan silmien tasalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai farmareissa.
No farmarithan on ihan selvästi ulkokäyttöön, alun perin rankkaan työkäyttöön tehtyjä.
Kuten navettahaalarit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei osaa pukeutua.
Katso huviksesi youtubesta, millaisia pukeutumistyylejä walmarteissa näkyy.
Ei nyt sentään aleta US-amerikkalaisiin vertaamaan. Tosin nekin youtube-klipit on ihan niitä pahimpia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai farmareissa.
Kuten navettahaalarit.
Niin. Haalarit kuin haalarit. Teekkarihaalarit.
sellainen, joka haluaa esitellä "kummut, kumpareet ja salaisen solan". XD
Vierailija kirjoitti:
Siis colitseissa vai?
Mä oon kulkennu harmaat collarit jalassa jokapuolella vapaa -ajallani viime syksystä saakka. Toki pesen niitä välillä.
Se kirjoitetaan golitzi.
Täältä löytyy mamma joka aina meikkaa ja laittaa hiukset nätisti, siis aina.
Puen tyylikkäät vaatteet aina päälleni jos lähden ovesta ulos, no ehkä roskat voin viedä takapihalle katokseen kerrostalossa ihmeemmin laittautumista, mutta peilin kautta kuitenkin.
On totuttu tapa, sitä se on.