Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen lähtee olohousuissa markettiin?

Vierailija
01.03.2019 |

Wt ja tosi wt? Vai jompikumpi?

Kommentit (94)

Vierailija
41/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyy mamma joka aina meikkaa ja laittaa hiukset nätisti, siis aina.

Puen tyylikkäät vaatteet aina päälleni jos lähden ovesta ulos, no ehkä roskat voin viedä takapihalle katokseen kerrostalossa ihmeemmin laittautumista, mutta peilin kautta kuitenkin.

On totuttu tapa, sitä se on.

Vierailija
42/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen jaksaa tehdä toisten normaalista pukeutumisesta jotain aloituksia av-palstalle? Anna kun arvaan, olet parempi kun muut. Joku wannabe Kardashian.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mutta kerran kiireessä juoksin jo portaita alas kunnes tajusin että unohtu pistää farkut jalkaan pitkien kalsareiden päälle.  en  ollu huomannu kenkiä laittaessa ees.

44/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohousut ovat ihan ok, mutta viimeisen parin vuoden aikana olen nähnyt marketissa talvellakin ihmisiä, jotka ovat rantasandaaleissa / tohveleissa. Ymmärrän, että he ovat tulleet kauppaan autolla ja parkkihallin kautta, mutta se on silmiinpistävä, uusi ilmiö. Lienee sukua nuorten "paljasnilkkamuodille". Ei heidän jalkinevalintansa ärsytä minua kuitenkaan.

Vierailija
45/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entisenä myyjänä ällötti haisevat asiakkaat olohousuineen tai paskasilla saappailla suoraan navetasta ostoksille tulevat. Haju jäi leijailemaan.

Se on raha mikä haisee. Ehkä olet vain heikko.

Vierailija
46/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri osa nuorista aikuisista kulkee trikoissa. Olohousut eroaa vain siinä, että ovat vähän löysemmät ja mukavammat. Niin miksi pitäisi markettiin pukeutua... tietysti voi jos kokee sen juhlahetkeksi, kun pääsee tuhlaamaan kuukauden tienistit:(

Henkilökohtaisesti, en mene trikoissa minnekään, mutta farkut ovat jokapaikan pökstyt ja niitä onkin useammat.

Vierailija
47/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen ihminen pynttäytyy kuin viimeistä päivää ruokaostoksille?

Vierailija
48/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen joka joutuu asiantuntijatöissä pukeutumaan ja laittautumaan. Ihanaa kulkea viikonloppuisin verkkareissa ja ilman meikkiä ❤

Vierailija
49/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyy mamma joka aina meikkaa ja laittaa hiukset nätisti, siis aina.

Puen tyylikkäät vaatteet aina päälleni jos lähden ovesta ulos, no ehkä roskat voin viedä takapihalle katokseen kerrostalossa ihmeemmin laittautumista, mutta peilin kautta kuitenkin.

On totuttu tapa, sitä se on.

Minä myös pukeudun tyylikkäästi aina. Myös kotona. En edes omista ns. olohousuja. Kotiasuna on siistit pitkikset tai hame ja joku kaunis yläosa, esim. paitapusero. Meikkaan ja laitan hiukset heti aamupalan jälkeen. Näin olen tehnyt 12 vuotiaasta. Myös silloin, kun olin kotiäiti. Eläkeläinen

Vierailija
50/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun aina parhaimpiini asioidessani lähikaupassa.

M40

Vierailija
51/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai farmareissa.

No farmarithan on ihan selvästi ulkokäyttöön, alun perin rankkaan työkäyttöön tehtyjä.

Vierailija
52/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa saa onneksi olla juntti. Se hyvä puoli tässä maassa on.

Terv. Juntti

Eipäs saa, kun nirppanokka-ap. tulee kieltämään.

Eli tuleva, tai nykyinen byrokraatti.

Vierailija
53/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi minä toipuessani isosta leikkauksesta. Muunlaisia en pystynyt pitämään. Millainen ihminen vahtii tuolla tavalla muiden tekemisiä ja ajattelee heistä ilkeyksiä?

Vierailija
54/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olohousut ei muutenkaan purista ja hierrä ja iho pääsee hengittämään. Lopetin tiukkojen housujen ( farkkujen ) käytön jo useita vuosia sitten, kun huomasin, että tiukan vyötärön takia ilmaa kertyy vatsaan. Tuli duunissakin aina todella epämiellyttävä olo, kun pukeutu makkarankuoriin...Nyt on hyvä ja vapaa olla :)

Vierailija
55/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia, että jotenkin pukeutuu. Kesällä joskus miehet menevät kauppaan puolialastomana. Ei kassahenkilölle mikään mieltäylentävä näky kun paljas kaljamaha suoraan silmien tasalla.

Vierailija
56/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai farmareissa.

No farmarithan on ihan selvästi ulkokäyttöön, alun perin rankkaan työkäyttöön tehtyjä.

Kuten navettahaalarit.

Vierailija
57/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset ei osaa pukeutua.

Katso huviksesi youtubesta, millaisia pukeutumistyylejä walmarteissa näkyy.

Ei nyt sentään aleta US-amerikkalaisiin vertaamaan. Tosin nekin youtube-klipit on ihan niitä pahimpia tapauksia.

Vierailija
58/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai farmareissa.

Kuten navettahaalarit.

Niin. Haalarit kuin haalarit. Teekkarihaalarit.

Vierailija
59/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellainen, joka haluaa esitellä "kummut, kumpareet ja salaisen solan". XD

Vierailija
60/94 |
01.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis colitseissa vai?

Mä oon kulkennu harmaat collarit jalassa jokapuolella vapaa -ajallani viime syksystä saakka. Toki pesen niitä välillä.

Se kirjoitetaan golitzi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kaksi