Millainen ihminen lähtee olohousuissa markettiin?
Kommentit (94)
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset ei osaa pukeutua.
Katso huviksesi youtubesta, millaisia pukeutumistyylejä walmarteissa näkyy.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruokakauppaan pitäisi pukeutua viimeisen päälle?
Miksi minnekkään tarvitsisi kummemmin pukeutua.
Vierailija kirjoitti:
Meen ruokakauppaa ne vaatteet päällä mihin olen pukeutunut. Joskus mekossa, joskus työvaatteissa ja joskus olohousuissa.
Millainen ihminen pukeutuu erikseen vain marketissa käydäkseen?
Sellaiset jotka ovat menossa varta vasten näyttäytymään.
Nimikin sen sanoo. Olohousut on oloasun osa. Olo on esim. TV:n katselua sohvalla, ei esikaupungin hypermarketissa ostoskierroksen tekemistä, saati siinä samalla aulakahvilassa asiointia.
Sellainen ihminen, joka ei välitä sinun mielipiteestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Olohousujen käyttö muualla kuin kotona, kotipihalla ja korkeintaan roskienvienti/postilaatikollakäyntireissulla pitäisi olla laissa kielletty. Ni. On se niin stnn junttia.
Itse olet juntti kun huolehdit junttiudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ruokakauppaan pitäisi pukeutua viimeisen päälle?
Miksi minnekkään tarvitsisi kummemmin pukeutua.
Runkkukalsareissa yökerhoon.
Vierailija kirjoitti:
Suomessa saa onneksi olla juntti. Se hyvä puoli tässä maassa on.
Terv. Juntti
Eipäs saa, kun nirppanokka-ap. tulee kieltämään.
Samaa ihmettelen. Tuulipuvussa kaupassa käynti pitäisi olla rikos ihmisyyttä vastaan. Itse varmistan, että pukeudun vähintään smart casual tasoisesti asioidessani kaupungilla.
Mä en ole ihan varma mitkä on olohousut, mutta jos se tarkoittaa jotain verkkari/collegehousutyyliä, niin menen kyllä. Ei mitään ongelmaa. Tosin ainoa kauppa tässä lähellä on Lidl, mutta vaikka olisi Prisma, menisin silti. Ei kiinnosta, onko se ok vai ei, jonku toisen mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Nimikin sen sanoo. Olohousut on oloasun osa. Olo on esim. TV:n katselua sohvalla, ei esikaupungin hypermarketissa ostoskierroksen tekemistä, saati siinä samalla aulakahvilassa asiointia.
Collegehousut on collegehousut, ei olohousut. Onko missään kaupassa myynnissä housuja nimellä olohousut?
Suomalainen. Ne on juntteja. Liekö samanlaista esim. Tallinnassa? Siis paikallisten tekemänä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka kotona vaatteita tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Collegehousut on collegehousut, ei olohousut. Onko missään kaupassa myynnissä housuja nimellä olohousut?
Aha. No kuinka moni suomalainen opiskelee tai työskentelee collegessa?
Minä, korkeasti koulutettu virkanainen.
Minä! Tykkään athleisure-lookista.
Mä pukeudun mukavasti, olen niin herkkä eri vaatteiden kosketukselle iholla. Ei oo mukava olo jos ei oo pehmeetä päällä.
Entisenä myyjänä ällötti haisevat asiakkaat olohousuineen tai paskasilla saappailla suoraan navetasta ostoksille tulevat. Haju jäi leijailemaan.
Suomessa saa onneksi olla juntti. Se hyvä puoli tässä maassa on.
Terv. Juntti