Millainen ihminen lähtee olohousuissa markettiin?
Kommentit (94)
Miksi ruokaostoksille pitäisi pynttäytyä?
Vierailija kirjoitti:
Esim. Minä, pesunkestävä av-mamma!
Tässä heti toinen samanlainen! \o/
Joo, ihan käsittämätöntä. Minä lähden aina markettiin maito- ja jauhelihaostoksille frakissa.
Sellainen, joka ei omista bisnesnaisten lumppuja.
Siis colitseissa vai?
Mä oon kulkennu harmaat collarit jalassa jokapuolella vapaa -ajallani viime syksystä saakka. Toki pesen niitä välillä.
Minä. Töissä joutuu aina pukeutumaan siististi, kampaamaan ja meikkaamaan. Vapaa-ajalla kuljen aina rönttävaatteissa, ihan sama mitä joku toinen markettimuija asiasta ajattelee.
T. Verojuristi joka työskentelee liikkeenjohdon konsulttina.
Minunlainen ihminen. Mitä vikaa on olohousuissa? Minusta ei mitään.
Sellainen, jolla on asiaa kauppaan ja joka hoitaa ostokset nopeasti.
Hän ei mene näyttäytymään. Eikä edes kuvittele että joku näkisi hänet. Jos näkisikin, entä sitten?
Sellainen ihminen joka ei välitä hevon helvettiä tuollaisista kysymyksistä, eikä usko siihen että ilmastoa pystytään pysäyttämään syömällä papuja ja linsseja, vaikka muuten kyllä uskoo ja tietää, että ilmasto on aina muuttunut ja tulee aina muuttumaan. Ihan sana kuka paskaa tunkee ilmakehään.
Saan paljon parempaa ja nopeampaa palvelua ilman housuja.
Sellainen ,joka pitää rennosta mukavista vaatteista. Minä myös.
Miksi ruokakauppaan pitäisi pukeutua viimeisen päälle?
Minä! Masentunut kyllä olen, mutta en kyllä muutenkaan välitä koreilla vaatteilla. Plus jos käyn vain kaupassa niin ketä varten sinne pitää laittautua? Mun lähikauppa on tien toisella puolella, tuntuu melko hölmöltä sen viiden minuutin takia vaihtaa johonkin "parempiin vaatteisiin".
Seuraavaksi varmaan ärsyttää kun kehtaan mennä sinne ilman meikkiä.
Olohousujen käyttö muualla kuin kotona, kotipihalla ja korkeintaan roskienvienti/postilaatikollakäyntireissulla pitäisi olla laissa kielletty. Ni. On se niin stnn junttia.
Meen ruokakauppaa ne vaatteet päällä mihin olen pukeutunut. Joskus mekossa, joskus työvaatteissa ja joskus olohousuissa.
Millainen ihminen pukeutuu erikseen vain marketissa käydäkseen?
Esim. Minä, pesunkestävä av-mamma!