Talo ei mene kaupaksi
Onko muita kohtalotovereita joilla asunto myynnissä ja ei tunnu kauppa käyvän? Meillä on myynnissä lähellä pk-seutua omakotitalo, uudehko. Hintakin kohtuullinen mitä olen vertaillut muihin alueella myynnissä oleviin. Ärsyttää kun katsojia käy vähän. Kaikki vakuuttelevat että kyllä se myöhemmin keväällä menee kaupaksi, kun pihakin näkyy. Täytyy varmaan pudottaa hintaa, tosin en tiedä auttaako muutaman tuhannen pudotus.
Kommentit (87)
Onko talosi pohjavesialueella. Niitä on mahdoton myydä.Itse yritin 3 vuotta turhaan.
No ajattelin ostainko itse pohjavesialueelta, no en varmaan ostaisi. Sellaista ei kannata ottaa lahjaksikaan vastaan , lahjavero ja kaikki velvoitteet seuraavat, likavesien vienti jätevedenpudistamolle , laitteiden ja vehkeiden kunnossapito. Talvella on huolehdittava että tankille pääsee turvallisesti kerran kuussa. Jos jotain sattuu syy on aina kiinteisön omistajan. Tämä voi olla jarru tiedätkö onko kiinteistösi pohjavesialueella.
Jos on niin se pitää mainita myynti ilmoituksessa. Minä en osannut sitä tehdä ja olin vähällä saada turpiini. Ei ostajaa saa salaamalla asioita houkutella paikalle.
Onko talosi pohjavesialueella. Niitä on mahdoton myydä.Itse yritin 3 vuotta turhaan.
No ajattelin ostainko itse pohjavesialueelta, no en varmaan ostaisi. Sellaista ei kannata ottaa lahjaksikaan vastaan , lahjavero ja kaikki velvoitteet seuraavat, likavesien vienti jätevedenpudistamolle , laitteiden ja vehkeiden kunnossapito. Talvella on huolehdittava että tankille pääsee turvallisesti kerran kuussa. Jos jotain sattuu syy on aina kiinteisön omistajan. Tämä voi olla jarru tiedätkö onko kiinteistösi pohjavesialueella.
Jos on niin se pitää mainita myynti ilmoituksessa. Minä en osannut sitä tehdä ja olin vähällä saada turpiini. Ei ostajaa saa salaamalla asioita houkutella paikalle.
Hinnan pudotus ei varmaan auta , sitäkin tuli yritettyä.Sitä on moni yrittänyt , eräs lähti 350 000€ nyt on 100€ eikä kauppa käy ja on tilaa ja rakennukset hyviä , joku paikka vaan on sellainen että ihmiset eivät saa sitä heureka hekumaa.
Hei.
Tarkoitat varmaan että on tullut maksettua jotain.
Tilanne on tämä ei kelpaa mihinkään hintaan ei millään ainakaan maaseudulla.
Ihmiset haluavat kiinteistön torin kaupan sairaalan apteekin ja keskustan on oltava torilla
mikään maaseutu tori ei kelpaa. Talo pitää olla 2000 luvun hometalo ja tehty vesisateessa
kauhealla kiireellä , maali päällä pitää olla virheetön. Iso puutarha pitää löytyä siellä ei saa olla mitään työtä Nurmikko pitää olla muovinurmikko ettei tarvitse leikata, uima mahdollisuus ja koulu on oltava naapurissa. Pitää olla maaseudulla omassa rauhassa , omaa tietä ei saa olla. Luonnon läheisyys tärkeä.
Iso tontti jossa voi pitää eläimiä. Meillä on butjetti 25-50 tonnia Eikä pohjavesialueella. Nämä kaikki kriteerit toteutuu niin
voi saada kaupaksi. Kaikki myynti ilmoitukset on koluttu turha tarjota ylihintaista.
Kuulostaako tutulta.
No voi, niitähän on pilvin pimein . Minäkin myyn heti kun saan mitä pyydän.
Kaikki mitä tarvitset löytyy, et keksi sellaista asiaa jota ei olisi.
Ensin , matka senaatintorille, on liian pitkä. kaupat 8km päässä , koulu 5km .
Torille 20km. Saloon 20. Somerolle 25 . Moskova 684 . Siis täysin väärässä paikassa mutta on myynnissä.
Mites vapaa-ajan asunnot ulkomailla, Euroopassa? Onko kysyntää?
Itse harkinnut laittaa myyntiin oman pitkäaikaisen lomaparatiisini.
Aikansa kutakin.