Xenia lähdössä taas vaihteeksi matkalle.
Kommentit (196)
En tajua, mitä tuolla linkillä on tekemistä asian kanssa. Sitä vaan tulin sanomaan, että jokaisella on oma arvomaailmansa. Toiset arvostavat materiaa enemmän kuin toiset ja se vaan on fakta. Jos arvostaa materiaa ja siihen ja itseensä on varaa upottaa rahaa, niin totta kai silloin voi olla myön onnellinen. Turha arvostella. Laittaisin koska tahansa itselleni samanlaiset hiukset ja ripset ja laukutkin ostaisin, jos olisi rahaa. Voin silti olla iloinen, että hänellä on rahaa ja haaveilla itse samasta.
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 14:09"]
En tajua, mitä tuolla linkillä on tekemistä asian kanssa. Sitä vaan tulin sanomaan, että jokaisella on oma arvomaailmansa. Toiset arvostavat materiaa enemmän kuin toiset ja se vaan on fakta. Jos arvostaa materiaa ja siihen ja itseensä on varaa upottaa rahaa, niin totta kai silloin voi olla myön onnellinen. Turha arvostella. Laittaisin koska tahansa itselleni samanlaiset hiukset ja ripset ja laukutkin ostaisin, jos olisi rahaa. Voin silti olla iloinen, että hänellä on rahaa ja haaveilla itse samasta.
[/quote]
Miksi on niin vaikea ymmärtää, että järjetön kulutus EI ole ihmisen oma asia? Xenia harrastaa shoppailua, joka tuhlaa luonnonvaroja ihan liikaa, ja tuhannet nuoret tytöt ottavat tästä mallia. Nykyään on onneksi kulutuskriittisiäkin blogeja. Mitäpä sinä sanot siitä, että kaatopaikat täyttyvät tekstiilijätteestä? "Jokaisella on arvomaailmansa, mäkin nyt vain haluan täyttää kaatopaikkaa kun kerran rahaa on"?
[quote author="Vierailija" time="03.04.2013 klo 11:33"]
Ei voi kuin ihmetellä blogin suosiota. Sitäkin ihmettelen, että koko ajan hänen pitää saada ostaa jotakin tai olla ainakin keksimässä uutta ostettavaa. No, onneksi nämä eivät vaikuta elämääni... No, vaikuttavat välillisesti Xenian jättämällä järkyttävän suurella hiilijalanjäljellä ja kaikesta turhasta ostelusta kertyvällä jätevuorella. Blogi innostaa monia samanlaiseen ajattelemattomaan kulutukseen.
[/quote]
Komps!!!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 14:32"]
[/quote]
Miksi on niin vaikea ymmärtää, että järjetön kulutus EI ole ihmisen oma asia? Xenia harrastaa shoppailua, joka tuhlaa luonnonvaroja ihan liikaa, ja tuhannet nuoret tytöt ottavat tästä mallia. Nykyään on onneksi kulutuskriittisiäkin blogeja. Mitäpä sinä sanot siitä, että kaatopaikat täyttyvät tekstiilijätteestä? "Jokaisella on arvomaailmansa, mäkin nyt vain haluan täyttää kaatopaikkaa kun kerran rahaa on"?
[/quote]
Siis X haluaa vaan sen sängynpäädyn ja sen voi ostaa ja kuljettaa mistä vaan, jos rahaa on. Ei siitä tule mitään jätettä!!?!? Mammoje vaipoista ne tulee.
Blogi on kai sen X:n miehen. Se harrastaa jotain luontojuttuja ainakin että tuskin mitään luonnon tuhoajaa kattelis?!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 12:53"]
http://www.passionforlifeblog.com/2013/03/london-baby.html
siis tässä kiteytyy :D
[/quote]
Blogitar bongattu. Eipä silti ymmärrä miten liittyy tähän kiteytymis asiaan. Moni vaan haukkuu Xeniaa vaikka ei ede mieti mitään. Xenia nauttii elämästä, kenelt se pois on! Mult ei ainaskaan!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 14:38"]
[/quote]
[/quote]
Siis X haluaa vaan sen sängynpäädyn ja sen voi ostaa ja kuljettaa mistä vaan, jos rahaa on. Ei siitä tule mitään jätettä!!?!? Mammoje vaipoista ne tulee.
Blogi on kai sen X:n miehen. Se harrastaa jotain luontojuttuja ainakin että tuskin mitään luonnon tuhoajaa kattelis?!
[/quote]
Heh, ei kai tässä ole kyse yhdestä sängynpäädystä vaan pikemminkin jatkuvasta vaatteiden, kenkien ja laukkujen ostelusta. En itse ainakaan kritisoi Xenian rahankäyttöä sinänsä vaan kulutusta. Mielestäni jokaisen oma asia on haluaako käyttää laukkuun 10 vai 1000 euroa, liiallinen kulutus taas nykypäivänä koskettaa myös muita ihmisiä. Valitettavasti.
[/quote]
Mies harrastaa vaikka mitä luonto urheilua. Komppaan!
Niin, luonto urheilijat ja provot siellä vinkuu. Rakkautta teille!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:33"]
[/quote]
Rakkautta sullekin! Mä en ymmärrä, miten toisten kirjoitusvirheet voi häiritä noin paljon joitakin. Mies vaikuttaa luonnonläheiseltä ja urheilulliselta. Oletko kateellinen ehkä???
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 12:49"]
ooämgee. Mutta, siinä jotenkin kiteytyy ihan KAIKKI tuosta feikkimuikista. :D))
[/quote]
Ihana sana tuo feikkimuikki! Sehän on sanamuunnos! Kiitos provo!!!
Minusta ko. blogimuija kuten moni kollegansakin on tositosi tavallisia ja tylsiä. Ulkonäössä ei olisi mitään ilman kaikkia hius-/ripsilisukkeita ja pakkeleita, hammasvalkaisuja ja muuta muokkausta. Se, että noi tavismuijat herättää täällä keskustelua, kertoo vaan muijien tasosta täällä. Ei oo mitään tekemistä kasvihuoneilmiöiden ja muitten sellaisten kanssa...
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 16:33"]
[/quote]
Täällä on aina niitä joiden taidot ei riitäkuin kielioppisääntöihin... :D
Rakkautta sullekin! Mä en ymmärrä, miten toisten kirjoitusvirheet voi häiritä noin paljon joitakin. Mies vaikuttaa luonnonläheiseltä ja urheilulliselta. Oletko kateellinen ehkä???
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 14:58"]
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 14:38"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Heh, ei kai tässä ole kyse yhdestä sängynpäädystä vaan pikemminkin jatkuvasta vaatteiden, kenkien ja laukkujen ostelusta. En itse ainakaan kritisoi Xenian rahankäyttöä sinänsä vaan kulutusta. Mielestäni jokaisen oma asia on haluaako käyttää laukkuun 10 vai 1000 euroa, liiallinen kulutus taas nykypäivänä koskettaa myös muita ihmisiä. Valitettavasti.
[/quote]
Että jotku on yksinkertasia! Yhestä sängynpäädystä, joo...! Pitäis vähä miettii omaa napaa pitemmäs!
[quote author="Vierailija" time="04.04.2013 klo 18:11"]
Minusta ko. blogimuija kuten moni kollegansakin on tositosi tavallisia ja tylsiä. Ulkonäössä ei olisi mitään ilman kaikkia hius-/ripsilisukkeita ja pakkeleita, hammasvalkaisuja ja muuta muokkausta. Se, että noi tavismuijat herättää täällä keskustelua, kertoo vaan muijien tasosta täällä. Ei oo mitään tekemistä kasvihuoneilmiöiden ja muitten sellaisten kanssa...
[/quote]
I so agree!!!
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 10:28"]Ihme materiaaliblogi. Kävin just vilkaisemassa pitkästä aikaa. Esim. Outfit / 14.4.2013 -postaus oli jotain uskomatonta: tylsiä kuvia pintaliitovaatteissa ja kommenttipostaukset, jotka olivat päässeet seulan läpi, olivat ihana se ja se materia... blaah. [/quote]
Heh. OMG, yYks kommentoi, että onko kaikki vaatteet aitoja ja kaunis. Xenia kiittää ja vakuuttaa, että on ne. :D Täytyy sanoa, että en tunnistaisi aidoiksi, että mun osaltani menee aikakin hukkaan merkeillä koreilu. En käsitä.
[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 13:18"]Nythän on muuten tullut tää ostohyvitys firma tjsp, joka antaa osan komissiosta ikään kuin bonuksena tilaajalle. Tuolla oli mm. tää Nelly jolla bloggaajat taitaa isoimman tilin tehdä. Mielenkiinnolla vaan seuraan romahtaako bloggaajien tulot, jos blogin lukijakunta rekisteröityy tonne sivustolle ja tekee jatkossa tilaukset sen kautta. [/quote]
Siis missä tällaiseen voi rekisteröityä? Enpä ole mitään noiden blogien kautta tilaillut, mutta kiinnostaa anyway.
Sivun nimi on ostohyvitys.fi. Bongasin ne Leijonan luola -ohjelmasta. Itse olen pari kertaa tilannut sitä kautta ja mulla on joku kymppi nyt siellä kasassa :) Pienestäkin ostoksesta voi saada 1-2 euroa takaisin, ja sitten jos ostaisi vaikka lentoja tai huonekaluja sitä kautta, niin summa olisi paljon isompi. Uusi sivustohan se on, mutta varmaan ihan hyvä juttu, jos vaan pysyy pystyssä. Ja miksei pysyisi :)
Pelkkää mainostusta. Sitten perään joku: mitäs tykkäätte mun tukasta, mitä teille kuuluu? Hehe....
olisihan se aika koomista jos kutsuisi tuota uuttakin J:ksi :DDD