Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eroaisitko, jos parisuhteessa ei olisi ollut seksiä tai läheisyyttä kahteen kuukauteen?

Vierailija
27.02.2019 |

Edes suutelemista ei ole ollut. Ja mitään ongelmaa ei kuulemma ole.

Kommentit (136)

Vierailija
21/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta eroaisin. Olen ihan ekasta seurusteluviikosta asti sanonut, että seksin loppuessa loppuu suhdekin.

Elikkä jos puolisosi sairastuu vakavasti, niin se on ero.

Vierailija
22/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Yhdessä oltu 28 vuotta niin joku 2kk on yksi kärpäsen paska valtameressä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä vuosien suhteesta eroaisi tuollaisen takia. Mutta jotain asialle pitäisi saada tehtyä, jos jatkuisi pidempäänkin niin sitten kyllä. 

Minusta kaksi kuukautta on hurjan pitkä aika. Meillä on seksiä viisi kertaa viikossa, joten tuo tarkoittaisi 40 seksikerran väliin jäämistä.

Vau, olettepa oikein panemisen eliittiä. Useimmissa pitkissä suhteissa tulee vaiheita, jolloin seksiä on harvemmin kuin viidesti viikossa. Ainakin jos seksiä harrastetaan intohimon ja rakkauden vuoksi eikä vain sen vuoksi, että sitä "pitää" harrastaa (kuten ehkä ainakin toinen teistä....) tietenkin 2 kk ilman mitään läheisyyttä kuulostaa aika etäiseltä ja suhde on epäilemättä koetuksella. - eri

Ihmisillä on erilaisia suhteita, ja varmaan joissakin viikkojen tai kuukausien seksittömät jaksot ovat ihan normaaleja. Kerroin vain omasta tilanteestani. Meille kaksi kuukautta ilman seksiä olisi hyvin ennenkuulumatonta. Itse asiassa yhdessäkään suhteessani ei ole koskaan ollut reilua viikkoa pidempää taukoa seksistä.

Vierailija
24/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi. Mutta vakavan keskustelun paikka. Yhdessä selvittäisimme, mikä on.

Vierailija
25/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilman muuta eroaisin. Olen ihan ekasta seurusteluviikosta asti sanonut, että seksin loppuessa loppuu suhdekin.

Elikkä jos puolisosi sairastuu vakavasti, niin se on ero.

Minulla ei ole puolisoa, mutta tyttöystävälläni on elämää rajoittava pitkäaikaissairaus. Siitä huolimatta seksiä on monta kertaa viikossa. Seksi on meille molemmille hyvin tärkeää.

Vierailija
26/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Yhdessä oltu 28 vuotta niin joku 2kk on yksi kärpäsen paska valtameressä.

Ihan uteliaisuudesta, mutta miltä teidän parisuhde näyttää, jos teillä ei ole ollut kahteen kuukauteen edes suudelmaa? Mitä teette? Miten vietätte keskenänne aikaa? Millainen tunnelma on?

Olen tuo eräs, joka ei asu yhdessä kumppaninsa kanssa eikä osaa oikein kuvitella suhdetta ilman läheisyyttä.

Vierailija
27/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastoraudan puutetta sellainen haluttomuus!

Vierailija
28/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten ihmetellään, kun porukka eroaa niin helposti. 

Ihmisten olisi syytä erota paljon helpommin! Jatkuvasti kuulee suhteista, joissa on kärvistelty jopa vuosia "lasten takia" tai koska yksin oleminen pelottaa. Kyllä parisuhteen kuuluu jatkua tasan niin kauan kuin se lisää molempien onnellisuutta eikä kuukauttakaan kauempaa.

Vierailija
29/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh. Herää kysymys miksi nää eroajat on yleensä naimisissa. Eikö ois helpompaa hankkia maksullista seksiä? Eipä olis ees pelkoa tauoista eikä sotkuista eroa tulevaisuudessa. Juku että on tiukkaa meininkiä suhteissa... mulle tulisi tuosta ihan pakotettu olo. Että jos vaikka sairastuisi tai masentuisi tai joku muu ikävä vaihe elämässä niin kenkää vaan?

Tulipa mieleeni aika kun isäni kuoli. Eipä kiinnostanut pitkään aikaan kun suretti vain ja kaikki järjestelyt siihen päälle mitä kuoleman jälkeen tulee. Sanoin siitä miehelle joka ymmärsi täysin eikä painostanut. Vaihe kesti kauemmin kuin 2kk mutta meni aikanaan ohi. Osko nää nykyheput olleet yhtä ymmärtäväisiä? Elämässä tulee eteen kaikenlaista.

Vierailija
30/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En eroaisi. Seksi on tärkeä osa suhdetta, mutta rakas mieheni itsessään about miljoona kertaa tärkeämpi. Huolestuisin, voiko hän hyvin. Onko suhteessamme ongelmia, joita täytyisi selvittää. Uskoisin, että ihan tavallisesta stressistäkin voi seurata jotain tuollaista, kuuluu elämään.

Vierailija
31/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh. Herää kysymys miksi nää eroajat on yleensä naimisissa. Eikö ois helpompaa hankkia maksullista seksiä? Eipä olis ees pelkoa tauoista eikä sotkuista eroa tulevaisuudessa. Juku että on tiukkaa meininkiä suhteissa... mulle tulisi tuosta ihan pakotettu olo. Että jos vaikka sairastuisi tai masentuisi tai joku muu ikävä vaihe elämässä niin kenkää vaan?

Tulipa mieleeni aika kun isäni kuoli. Eipä kiinnostanut pitkään aikaan kun suretti vain ja kaikki järjestelyt siihen päälle mitä kuoleman jälkeen tulee. Sanoin siitä miehelle joka ymmärsi täysin eikä painostanut. Vaihe kesti kauemmin kuin 2kk mutta meni aikanaan ohi. Osko nää nykyheput olleet yhtä ymmärtäväisiä? Elämässä tulee eteen kaikenlaista.

Minun isäni kuoleman jälkeen harrastin seksiä seuraavana päivänä. Nimenomaan fyysinen läheisyys, kosketus ja hyvä olo auttaa suruun. Juokseminen, saunominen ja seksi olivat minulle parhaat lääkkeet.

Vierailija
32/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matala libido on ihan ok. Silloin täytyy vain löytää kumppaniksi toinen matalalibidoinen. Ongelmia syntyy vain, jos kumppaneilla on keskenään ristiriitaiset suhtautumiset seksiin.

Vierailija
33/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En eroaisi. Seksi on tärkeä osa suhdetta, mutta rakas mieheni itsessään about miljoona kertaa tärkeämpi. Huolestuisin, voiko hän hyvin. Onko suhteessamme ongelmia, joita täytyisi selvittää. Uskoisin, että ihan tavallisesta stressistäkin voi seurata jotain tuollaista, kuuluu elämään.

Jotkut reagoivat stressiin hyytymällä täysin seksuaalisesti. Toiset nimenomaan hakevat seksistä lääkettä stressiin. Kannattaa valita kumppaniksi tällainen jälkimmäistä tyyppiä edustava, niin seksiin ei tule taukoja aina, kun töissä on vähän kiire.

Vierailija
34/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta, mutta miltä teidän parisuhde näyttää, jos teillä ei ole ollut kahteen kuukauteen edes suudelmaa? Mitä teette? Miten vietätte keskenänne aikaa? Millainen tunnelma on?

Olen tuo eräs, joka ei asu yhdessä kumppaninsa kanssa eikä osaa oikein kuvitella suhdetta ilman läheisyyttä.

Minuakin kiinnostaa tämä!

Vierailija
35/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun isäni kuoleman jälkeen harrastin seksiä seuraavana päivänä. Nimenomaan fyysinen läheisyys, kosketus ja hyvä olo auttaa suruun. Juokseminen, saunominen ja seksi olivat minulle parhaat lääkkeet.

Niin erilaisia me ihmiset olemme. :)

Vierailija
36/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai eroaisin. Ongelmia ei ole tehty ratkaistaviks, vaan paettaviks.

Vierailija
37/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin erilaisia me ihmiset olemme. :)

Jep! Tämä tekee sopivan kumppanin löytymisestä haastavss, mutta kun siinä onnistuu, on palkkiokin melkoinen.

Vierailija
38/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekalla kerralla kun noin kävisi se menisi kuivan kauden piikkiin, varsinkin jos on ekstra rasitustekijöitä (stressiä, työttömyyttä, sairautta, omaisten kuolemia, uusia perheenjäsenia vauva tai koira tms.)

Kokemuksesta tiedän että jos tuo toistuu niin homma on saatava toimimaan hyvin nopeasti. Muuten vähintään toinen  katkeroituu niin kovasti että tilannetta on erittäin vaikea saada takaisin hyväksi. Seksittömyydestä tulee uusi normaali, ja sitten on vain ajan kysymys venyttääkö tilannetta kuinka monta vuotta.

Koiran syytä kaikki. Kannattaa välttää koiria.

Vierailija
39/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut reagoivat stressiin hyytymällä täysin seksuaalisesti. Toiset nimenomaan hakevat seksistä lääkettä stressiin. Kannattaa valita kumppaniksi tällainen jälkimmäistä tyyppiä edustava, niin seksiin ei tule taukoja aina, kun töissä on vähän kiire.

Tok kannattaa, jos seksi on niin tärkeää. Mulle se ei ole suhteessa tärkein asia. Toki muunkin läheisyyden loppuminen olisi kova paikka ja suurempi asia. Reilua kyllä silloin on tehdä tämä selväksi, ettei toinen luota että voi suhteessa välillä sairastua, stressaantua ja menettää hetkeksi halunsa ilman että tulee jätetyksi.

Mulle henkinen yhteys on tärkeintä, sen loppumista en kestäisi. Vaikka seksi jatkuisi.

Vierailija
40/136 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai eroaisin. Ongelmia ei ole tehty ratkaistaviks, vaan paettaviks.

Kerrohan, miten ratkaiset viikkokausia jatkuneen seksin ja kaiken muun läheisyyden puutteen, kun kumppanin mielestä mitään ongelmaa ei ole? Tämä tilanne on todellisuutta monille. Auta nyt ihmeessä tuhansia ihmisiä, kun kerran tiedät paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi