Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ollut noin ahdistavalla lääkärillä

Vierailija
27.02.2019 |

Uusi paikka ja täysin vieras lääkäri. Halusin vaihtaa lääkkeen painonnousun takia ja hän heti totesi siihen että juu ne saattavat lisätä ruokahalua. Juu, ja ne saattavat myös lisätä nesteen kertymistä??? En minä ole edelleenkään hyvä syömään, mutta silti paino on noussut.

No sitten hän haluaa punnita minut. En ole käynyt VUOSIIN vaa'alla koska olen lopettanut sen tietoisesti. Saan aivan kamalia ahdistusoireita vaa'asta ja siitä että joku saisi tietää painoni, kun en itsekään halua tietää mitään lukuja. Menin aivan silminnähden lukkoon ja ahdistuneeksi, mutta lääkäri vain jatkoi painostamistaan. En ole ikinä ennen tavannut noin tylyä lääkäriä. Vttuako minun painoni hänelle kuuluu. Aiemminkin minulta on kysytty, Huom KYSYTTY että haluanko että punnitaan. Olen vastannut kieltävästi ja asia on jätetty sikseen.

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia menit lääkärille?

Vierailija
2/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia menit lääkärille?

Halusin vaihtaa lääkkeen. Vaikka otin painonnousun itse puheeksi, ei painoni kuulu vttuakaan lääkärille tai kenellekään muulle. En yksinkertaisesti HALUA TIETÄÄ MITÄÄN LUKUJA enkä halua että kukaan muukaan tietää. Helvetti tuollaisia painostavia mulkkuja. Vaihdoin omalääkärin samantien sieltä päästyäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin vielä että minulla on ollut ongelmia syömisen kanssa enkä halua punnittavaksi. Saan aivan järkyttävät ahdistusoireet vaa'asta. Silti lääkäri vain seisoa toljottaa siinä ja odottaa että minä teen kuten hän haluaa.

Vierailija
4/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiittämättömyys on joskus hyvän lääkärin palkka. Jos kerran painosi on noussut lääkärillä varmaan kävi huoli siitä ettet paina liikaa. Olisi auttanut hoitoasi jos lääkäri tietäisi painosi.

Vierailija
5/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä muutenkin jotenkin tosi ahdistava tyyppi ja vaikutti oudolta. Hyh. Onneksi ei tarvitse tavata häntä enää.

Vierailija
6/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä maailman tavallisin asia, että jos lääkärille menee valittamaan painonnousua, niin ensimmäiseksi ihan punnitaan. Lääkäri haluaa nähdä, paljonko sitä painoa on voidakseen arvioida kuinka suuri terveysriski painonnousu tässä vaiheessa on.

Vierailija
7/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiittämättömyys on joskus hyvän lääkärin palkka. Jos kerran painosi on noussut lääkärillä varmaan kävi huoli siitä ettet paina liikaa. Olisi auttanut hoitoasi jos lääkäri tietäisi painosi.

Sillä luvulla ei ole vtunkaan väliä. On minulta ennenkin KYSYTTY että haluanko että otetaan paino. Olen vastannut kieltävästi ja lääkäri on vastannut että okei, ei ole pakko. Kyllä minulla on kotona peilejä.

Vierailija
8/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on taas hyviä kokemuksia lääkäreistä. Miten ihminen kykeenekin olemaan niin tyyni ja levolllinen samalla rationaalinen ja kohtelias ja avoin. Kuinka se tunnelma välittyy siitä sekuneissa potilaaseeen.

Vierailija
9/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kyllä maailman tavallisin asia, että jos lääkärille menee valittamaan painonnousua, niin ensimmäiseksi ihan punnitaan. Lääkäri haluaa nähdä, paljonko sitä painoa on voidakseen arvioida kuinka suuri terveysriski painonnousu tässä vaiheessa on.

Kappas kun tasan samaa asiaa olen valittanut toisellekin lääkärille eikä hän yrittänyt pakottaa minua mihinkään. Ap

Vierailija
10/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se ei ole kiittämättömyyttä jos minulla on ahdistusta ja saan oireita vaa'asta. En minä huvikseni lopettanut itseni punnitsemista. Olen ollut aivan sairaalloisen addiktoitunut vaakaan ja määritellyt itseni joidenkin lukujen perusteella. Nyt en halua enää samaa.

Vierailija
11/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma että porukka ei tajua että vaivoja on erilaisia. En minä ihan ilman syytä syö lääkkeitä?? Jähmetyin paikoilleni heti kun tuli puheeksi punnitseminen. Pelkäsin sitä kuin jotain helvetin vaaraa.

Vierailija
12/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokahalua ei ole pakko totella. Voi sanoa itselleen että ”Ok, vatsani ilmoittaa nälästä. Nyt on kuitenkin niin että söit juuri tunti sitten kattavan aterian. Nälän tunne johtuu hulluuslääkkeestäsi. Seuraava ruoka-aika on kahden tunnin päästä.”

Vierailija
13/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruokahalua ei ole pakko totella. Voi sanoa itselleen että ”Ok, vatsani ilmoittaa nälästä. Nyt on kuitenkin niin että söit juuri tunti sitten kattavan aterian. Nälän tunne johtuu hulluuslääkkeestäsi. Seuraava ruoka-aika on kahden tunnin päästä.”

Ööö... En edes syö paljon. Lääkkeet keräävät myös nestettä?

Vierailija
14/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

:DDDDDDDDD

Vierailija
15/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Unohdit aloituksessasi mainita, että juuri sinun kohdallasi kyseinen lääke ei ole lisännyt ruokahalua. Lihavuudellesi on siis muita syitä, eikä sillä ole mitään tekemistä syömisen kanssa.

Vierailija
16/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ahaa. Unohdit aloituksessasi mainita, että juuri sinun kohdallasi kyseinen lääke ei ole lisännyt ruokahalua. Lihavuudellesi on siis muita syitä, eikä sillä ole mitään tekemistä syömisen kanssa.

Mille vtun lihavuudelle :DDD ap

Vierailija
17/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli painonnousu tarkoittaa automaattisesti lihavuutta :DD

Vierailija
18/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, voin ikäväksenne kertoa että koskaan en ole ollut lihava. Että siitä vaan yrittäkää vinoilla vähän lisää :D minun painoni ei kuulu kenellekään eikä AIEMPIKAAN LÄÄKÄRI PAKOTTANUT MINUA PUNNITSEMISEEN.

Vierailija
19/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo sä AP niinkus joudut vaikka leikkaukseen niin lääkintähenkilöstön pitää tietää sinun paino. Pumpataanko sinuun profolia ihmisen määrä vai valaan määrä?

Vierailija
20/133 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo sä AP niinkus joudut vaikka leikkaukseen niin lääkintähenkilöstön pitää tietää sinun paino. Pumpataanko sinuun profolia ihmisen määrä vai valaan määrä?

Liittyy miten? Minä menen lääkärille pyytämään lääkkeen vaihtoa, mainitsen itse että paino on noussut heti lääkkeiden aloituksen jälkeen. Silloin lääkäri tietää jo tarpeeksi ja voi määrätä uuden lääkkeen. Hänen ei todellakaan tarvitse tietää painoa, mitä vttua. Jos vielä huomaa kuinka jähmetyn silmissä niin kuka helvetti jatkaa painostusta vielä siinä vaiheessa. Ei se aiempikaan lääkäri yrittänyt pakottaa minua vaikka ihan samasta asiasta valitin. Kunpa olisin osannut ennustaa niin en olisi ikinä mennyt tuonne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme