Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te keille jäi synnytyksen jälkeen raskauskiloja, vatsaa, arpia tai löysää nahkaa

Vierailija
27.02.2019 |

Mitä olette tehneet asian korjaamiseksi ja missä? Paljonko maksoi? Kauanko aikaa synnytyksestä ja montako lasta? Minulla on kolme lasta ja viimeisen jälkeen vatsan kohdalle jäi rasvaa makkaraksi asti vaikken muuten lihonutkaan raskausaikana ylimääräistä. Ei vaan lähde tuo makkara vaikka kuinka liikun.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään. Siinä se arpinen nahka roikkuu vyötäsillä. Laihyunut olen itsestään, laihtuminen lähinnä vain pahentaa tilannetta. Nahka roikkuu entistä pahemmin ja menee ryppyyn.

Vierailija
2/8 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että sitä "vauvalöllykkää" siihen jonkin verran jääkin, mutta silti kannattaa mennä esim. pilatekseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, raskauskilot toki tiputin mutta siinä se. Vinoon ommeltu hätäsektioarpi kiristää hienosti haalean arpista löysää mahanahkaa. Yäk. Ei ole varaa korjauttaa sitä eikä miestä näytä mun maha inhottavan ollenkaan niin kestän tämän kyllä. Käytän kaikesta huolimatta bikinejä kesällä.

Vierailija
4/8 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vuosi synnytyksen jälkeen laihempi kuin ennen raskautta, mutta mahamakkara oli ja pysyi ( yhteensä myös kolme lasta ja nuorin nyt 2v.)

Rahaa ei ollut mihinkään leikkauksiin joten koetin hypoxia vaikkei sekään ihan halpaa ole.

Minulle se auttoi huomattavasti vaikken mitään pyykkilautavatsaa saanutkaan.

Vaatteet istuu hyvin päällä ja uimarannalle on kiva mennä bikineissä.

Vierailija
5/8 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jäänyt sellainen löysä pussukka joka vuosien myötä on roikahtanut alaspäin eli nyt roikkuu siinä häpykummun päällä. Raskausarpinen, löllö pussukka. Muuten olen hoikka. Eipä tuo minua haittaa, ei tulisi mieleenkään esim. leikkauttaa. Käytän vaan vaatteita, jotka ei nyt ihan ihoa nuole juuri siitä kohtaa.

Vierailija
6/8 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilot häipyi ja pieni löysyys ja arpeuma jäi. Toinen rinta laski alemmas kuin toinen. En oo tehnyt tai aio tehdä näille mitään, oon normaalipainoinen, liikunnallinen ja terve, täydellinen mun ei tarvitsekaan olla. Itseinho rumentaa enemmän kuin pieni vatsamakkara!

Vierailija
7/8 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo päättänyt että tämä toinen kun ollaan saatu ulos niin riittää lisääntyminen ja kirurgi saa korjata vatsan seutua ja rintoja.

Vierailija
8/8 |
27.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

12 vuotta on kolmannen lapsen syntymästä ja nahkapussukka löytyy. Ei ole haitannut niin minua kuin miestänikään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan