Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiitos sille joka suositteli oliiviöljysaippuaa hiusten pesuun

Vierailija
13.02.2013 |

viime vuoden loppupuolella. Sorry en löytänyt alkuperäistä keskustelua haulla enää, joten kiitän tässä erikseen.

Olen nyt pessyt 100% oliiviöljysaippualla, jota ostin Ruohonjuuresta pari kuukautta, ja eipä olisi uskonut että vaikutus on näin hyvä. Hiukset on paljon jämäkämmän ja paksumman tuntuiset kuin ennen. Tämän lisäksi yllättävä vaikutus on, että olen voinut vähentää hiusten pesun joka 3 tai 4. päivä tapahtuvaksi kun ennen oli pakko pestä joka toinen päivä tai oli tyvi rasvainen. Lisäksi hiukset kiiltää tosi paljon, vaikka en ole käyttänyt hoitoaineita, pari kertaa olen laittanut vaan etikkavesihuuhtelun jonka jättänyt hiuksiin pesun jälkeen. 

Varmaan vaikuttaa sekin kun tulee päänahkaa hierottua kunnolla kun vaahdottaa sitä saippuaa päähän ja huuhdellessa myös. Mutta eipä olisi uskonut että noin yksinkertainne ja halpa tuote toimii paremmin kuin kokeilemani volyymishampoot ja hoitoaineet.

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään uusia kokemuksia hiustenpesusta palasaippualla? Nostin vanhan ketjun, koska tekisi mieli kokeilla oliivisaippuaa ja niitä vaihtoehtoja, mitä nykymarkkinoilla on.

Vierailija
142/144 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyrin elämään niin, että tulisi vähän jätettä ja siksi palasaippuat kiinnostavat, koska tulee tosi vähän pakkausjätettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
04.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kyllä epåilytttää nämä saippuapohjaiset shampoopalat, kun niissähän on todella korkea pH >9 ja iholle pitäisi käyttää happamia pesuaineita

Vierailija
144/144 |
05.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua kyllä epåilytttää nämä saippuapohjaiset shampoopalat, kun niissähän on todella korkea pH >9 ja iholle pitäisi käyttää happamia pesuaineita

Mitä tuosta voisi seurata? Onko ihon terveyden kannalta merkitystä? Eikö saippua laimene, kun se sekoitetaan veteen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi