Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystäväni ei käy baareissa ja yökehoissa koska...

Vierailija
25.02.2019 |

Koska en anna hänen käydä siellä, jos ollaan parisuhteessa niin tyttöystävälläni ei ole mitään asiaa yöelämään ilman miestänsä.

Jos olisin miehesi, tai sinulla olisi orastava uusi suhde ja sanoisin sinulle näin kun olisit menossa baariin, siis antaisin suoraan ymmärtää että jos menet niin suhde on ohi käytännössä. Olisiko se sinulle ok?

(tämä on HYPOTEETTINEN KYSYMYS, en siis itse ole tällainen mies mutta olen kyllä kokenut mieheltä tällaista ja mietin miten tässä tilanteessa pitäisi toimia, onko normaalia hyväksyä se?)

Kommentit (110)

Vierailija
21/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siihen kaatuisi se suhde.

Mulla on takana yksi suhde tuollaisen omistajatyypin kanssa, ei ikinä enää.

"Nainen ei ole koskaan täysin sinun, nyt on vain sinun vuorosi". Ja juuri tuon takia en naisten kanssa halua olla missään tekemisissä; ovat tavattoman epäluotettavaa sakkia.

Vierailija
22/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä miehiä sitten, jotka ehdottomasti kieltää sen ja ajattelevat kuten ap:ssa ?

Miten ajatusmallisi toimii tämän suhteen?

Baarit ja varsinkin yökerhot ovat yleisesti sinkkujen paikkoja. Sinkkuja ennen kaikkea siellä on pullollaan. Miksi varatun naisen pitäisi mennä sinne.

Tietyt uskonnot kieltäisi naiselta tämän, ihan vain sen takia koska sieltä potentiaalisesti tavataan toinen mies ja vaikka siihen olisi vain pieni mahdollisuus niin se ehkäistään tällä.

Suvaitsevaisuuden aikana varsinkin kun olemme tuoneet tähän maahan jo tuota uskontoa, minä ainakin kannatan tätä ja olen inklusiviinen ja suvaitsevainen tämän uskonnon kantaan ja ajattelen samoin.

Jos et hyväksy sitä, olet kiihkoilija!

On ilo olla kiihkoilija siinä tapauksessa. Jotkut kalat ei tule toimeen samassa akvaariossa. Sehän pätee uskontoihinkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en anna hänen käydä siellä, jos ollaan parisuhteessa niin tyttöystävälläni ei ole mitään asiaa yöelämään ilman miestänsä.

Jos olisin miehesi, tai sinulla olisi orastava uusi suhde ja sanoisin sinulle näin kun olisit menossa baariin, siis antaisin suoraan ymmärtää että jos menet niin suhde on ohi käytännössä. Olisiko se sinulle ok?

(tämä on HYPOTEETTINEN KYSYMYS, en siis itse ole tällainen mies mutta olen kyllä kokenut mieheltä tällaista ja mietin miten tässä tilanteessa pitäisi toimia, onko normaalia hyväksyä se?)

En ole koskaan ymmärtänyt mitä varatut tekee baareissa yksin? Käy vieraissa?

Vierailija
24/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ongelmaa. Jos mies ei halua kappakkahutsua, ei  sellaista pidä ottaa.

Parempiakin löytyy, mutta ei tietenkään kapakasta ;-)

Vierailija
25/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt mitä varatut tekee baareissa yksin? Käy vieraissa?

Olen varattu ja käyn baareissa katsomassa keikkoja.

Vierailija
26/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ongelmaa. Jos mies ei halua kappakkahutsua, ei  sellaista pidä ottaa.

Parempiakin löytyy, mutta ei tietenkään kapakasta ;-)

Tähän!

Mutta enemmänkin ongelma on naisten.

Ottavat kapakasta huoraavan juopon ja sitten vinkuvat kun mies onkin huoraava kapakkaukko.

Vierailija
27/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa nähdä, miten moni täällä teilaa aloittajan tekstin. Ainakin oman ymmärrykseni mukaan naiset asettavat samantyyppisiä "ehtoja" varsin usein. Et saa lähteä viikonlopuksi kalaan, et saa lähteä poikien kanssa baariin jne. 

Ei ap

Vierailija
28/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolla pohjalla on suhde jos ei pysty luottamaan omaan rakkaaseen. Ei toisen menemisiä voi määräillä.

Tekee oikeasti hyvää parisuhteelle kun kumpikin osapuoli saa halutessaan viettää aikaa kavereidensa kanssa vapaasti.

Jos puoliso on kovin määräilevää sorttia eikä osoita luottamusta niin silloin itse melkein pettäisin pelkästään kostoksi toki ero olisi fiksumpi ja kohteliaampi tapa.

Vierailija
29/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa nähdä, miten moni täällä teilaa aloittajan tekstin. Ainakin oman ymmärrykseni mukaan naiset asettavat samantyyppisiä "ehtoja" varsin usein. Et saa lähteä viikonlopuksi kalaan, et saa lähteä poikien kanssa baariin jne. 

Ei ap

Onhan se hauskaa, mutta samalla johdonmukaista käytöstä. Eihän naisia saa koskaan rajoittaa.

Vierailija
30/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonolla pohjalla on suhde jos ei pysty luottamaan omaan rakkaaseen. Ei toisen menemisiä voi määräillä.

Tekee oikeasti hyvää parisuhteelle kun kumpikin osapuoli saa halutessaan viettää aikaa kavereidensa kanssa vapaasti.

Jos puoliso on kovin määräilevää sorttia eikä osoita luottamusta niin silloin itse melkein pettäisin pelkästään kostoksi toki ero olisi fiksumpi ja kohteliaampi tapa.

Olen varma että tuollaista tapahtuu yllättävän paljon.

Vierailija
31/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole normaalia ja en suostuisi tollaiseen käytäntöön (ellei sitten sama koskis miestä, et yhdessä sovittas että kumpikaan ei käy yksin baarissa, mutta tuokin ois aika extreme koska on välillä kiva käydä esim. tyttöporukassa tanssimassa, oma kokemus on ettei miehet tykkää tanssia kuin harvoin).

Vaikka en missään baareissa laukkaakkaan bilettämässä usein,niin kyllä sitä silloin jos tulee tilaisuus tai tekee mieli, on kiva ihan ilman kummempaa kränää tai episodia lähteä. Sama sallittu myös poikaystävlleni. Luotan sen verran, että miksi ei? Kotiin ollaan molemmat aina tultu yöksi, jos ei ole erikseen mennyt kavereille ja tiedossa etukäteen että on sielä yötä tai ovat toisella paikkakunnalla. Jos silloin on pettänyt (arvaan, että tämä kai on se pelko ja syy miksi baariin ei saisi yksin mennä?) niin minkäs sille voi, ei ole ainakaan ollut syytä epäillä. Luotan niin kauan kuin on oikeasti syytä epäillä. Samaa toivon häneltä myös itseäni kohtaan. Jos mies alkaisi jokaviikonloppu roikkua baarissa ja häviäisi maailmankartalta koko yöksi tai viikonlopuksi niin sitten tietysti juttelisin hiukan vakavammin ja katsoisin tilanteen mukaan mitä on tehtävissä. En silti kieltäisi menemästä, en vain itse jäisi suhteeseen jossa tuollainen olisi prioriteetti eikä juttelemalla vähenisi taikka parantaisi tapojaan edes niin että ilmottaa rehellisesti missä on jne. eikä tarvi miettiä löytyykö äijä putkasta vai jonkun muun muijan kotoa (tai siis "kaverin sohavlle sammumasta"). Kyllä sen sitten huomaa, kun ei oo enää rehellinen kaveri kuvioissa. 

Onneksi oma poikaystävä on tässä suhteessa normaali. Käydään yhdessäkin baarissa, joskus kahdestaan, joskus kaveriporukassa yhdessä ja joskus erikseen omissa porukoissa (mutta saatetaan tulla kotiin yhdessä tai nähdä ohimennne samassa baarissa tms. asutaan paikassa jossa ei ole kovin iso keskusta tai montaa baaria). 

Vierailija
32/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ap

Jaa, no en min ainakaan kiellä omia menoja, kunhan niiden takia ei peruta yhteisiä suunnitelmia.

Vierailija
33/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tällä tarkoitan molempia sukupuolia. Ei kummallakaan ole oikeutta määräillä toista.

Vierailija
34/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tämä olisi ainut toive, eikä menisi pahemmaksi niin ei oikeastaan haittaisi. Tietty mies joutuu itsekin pitämään tästä kiinni.

Terassilla kesäisin parilla käyntiä ei voi kieltää, mutta ei minulla ole hinkua yökerhoihin päissään hillumaan.

Virkistävä poikkeus näiden kommenttien keskellä.

Tämä kai pätee ihmisiin, jotka ei muutenkaan käy yökerhoissa bailaamassa pilkkuun saakka.

Kieltäjät ilmeisesti jatkuvasti ovat yökerhossa tappiin saakka juopuen toisten tuntemattomien miesten keskellä? Kotona oleva mies on oikeastaan oikeutettu miettimään sitä kuinka epähyväksyttävää se on, tuskin ainakaan vakavaa suhdetta sellaisen naisen kanssa järkeä on aloittaa.

Kuinka väärässä olet. En ole baareissa hilluja, mutten missään nimessä sietäisi moista käytöstä ja vaatimusta kumppaniltani. Tuskin olisi ainut vaatimus ukolta ja liika mustasukkaisuus on sairasta.

Vierailija
35/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanottu noin ja menin baariin. Mieshän sallii itselleen kaikki reissut. Jälkikäteen voi todeta että miehellä itsellään ongelmia pysyä yhdessä naisessa, jos alkaa rajoittaa naisen menoja.

Vierailija
36/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on sanottu noin ja menin baariin. Mieshän sallii itselleen kaikki reissut. Jälkikäteen voi todeta että miehellä itsellään ongelmia pysyä yhdessä naisessa, jos alkaa rajoittaa naisen menoja.

Ystävällä oli myös nuorena mies, joka ei antanut mennä baariin. Lähteminen päättyi lyömiseen.

Vierailija
37/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kieltänyt omaa puolisoa koskaan menemästä yhtään mihinkään. Minulle parisuhteen tärkein asia on luottamus toiseen.  Se hyvin pitkä parisuhde päättyi siihen, että mies meni, petti, jäi kiinni ja jätti.  Kaikki naiset eivät ole mustasukkaisia omistushaluisia jääräpäitä. Edelleen jos minulla mies olisi, en estäisi menemästä silloin kun tykkää, kun en vaan löydä itsestäni rahtuakaan mustasukkaisuutta, edes vaikka tämä "ikuiseksi" kuvittelemani liitto loppuikin toisen osapuolen törkeään temppuun.

Vierailija
38/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tulee rakastaa toista sillä tavalla, että hän tuntee olonsa vapaaksi.

- Se pitäisi olla molemmilla suhteen osapuolilla mottona.

Vierailija
39/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, olisihan se ihan ok - siis se, että suhde olisi siitä ohi. Minua ei todellakaan kukaan määräile, minne menen. Joskus todella nuorena erehdyin moista pompottelua sietämään, ja siitähän ei loppujen lopuksi tullut mitään.

Vierailija
40/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ystävällä oli myös nuorena mies, joka ei antanut mennä baariin. Lähteminen päättyi lyömiseen.

No siinä tapauksessa suhde olisi todellakin ohi.