Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tyttöystäväni ei käy baareissa ja yökehoissa koska...

Vierailija
25.02.2019 |

Koska en anna hänen käydä siellä, jos ollaan parisuhteessa niin tyttöystävälläni ei ole mitään asiaa yöelämään ilman miestänsä.

Jos olisin miehesi, tai sinulla olisi orastava uusi suhde ja sanoisin sinulle näin kun olisit menossa baariin, siis antaisin suoraan ymmärtää että jos menet niin suhde on ohi käytännössä. Olisiko se sinulle ok?

(tämä on HYPOTEETTINEN KYSYMYS, en siis itse ole tällainen mies mutta olen kyllä kokenut mieheltä tällaista ja mietin miten tässä tilanteessa pitäisi toimia, onko normaalia hyväksyä se?)

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M27 kirjoitti:

Mulla on tyttöystävä joka mielellään teroittaa että hänen menojaan en sitten rajoita, ystävät on tärkeitä, mutta on jotenkin ärtynyt/pettynyt kun olen vain neutraalisti kuitannut että tietenkin menet.

Toisaalta kun itse menen poikien iltaan, niin silloin on hänellä naama nutturalla vaikkei mitään sanokaan. Jälkeenpäin tutkii taskut ja vaatteet, josko niistä löytyisi jotain merkkejä, kun luulee etten huomaa. Valittanut myös etten ole kertonut puhelimeni pin-koodia mutta ei osannut vastata kun kysyin että mihin sitä tarvitsee? Joo, kuten ehkä ilmeneekin niin suhde ei ole enää parhaassa terässä mutta toistaseksi tuo tyttö huvittaa äkäilyineen. Varsinkin sängyssä on suututettuna hauska.

Yleisesti ottaen ihmisillä on tapana syyttää toista siitä mistä on itse syyllinen. Projektointia.

Epäilisin tuon kirjoituksesi perusteella jopa sitä, että naisesi on pettänyt sinua.

Ihmisluonto on niin ennalta-arvattava.

Vierailija
82/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi siis siellä yökerhossa pitäisi käydä, jos on parisuhteessa? Mun nuoruudessani niistä haettiin panoja.

Ainahan ne on ollu lihatiskejä eikä ne muuksi muutu. Ihan hurskastelua väittää muuta. En ole käynyt yökerhoissa 16 vuoteen. Joku nainen sieltä löytyi ja ehdittiinhän siinä toista tuntia tutustua ennen sänkyä.

M47

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en anna hänen käydä siellä, jos ollaan parisuhteessa niin tyttöystävälläni ei ole mitään asiaa yöelämään ilman miestänsä.

Jos olisin miehesi, tai sinulla olisi orastava uusi suhde ja sanoisin sinulle näin kun olisit menossa baariin, siis antaisin suoraan ymmärtää että jos menet niin suhde on ohi käytännössä. Olisiko se sinulle ok?

(tämä on HYPOTEETTINEN KYSYMYS, en siis itse ole tällainen mies mutta olen kyllä kokenut mieheltä tällaista ja mietin miten tässä tilanteessa pitäisi toimia, onko normaalia hyväksyä se?)

Juuei, ei todellakaan olisi ok. En paljon baareissa käyntiä harrasta mutta joskus niissäkin käyn, samoin käyn työmatkoilla ulkona syömässä ja saatan ottaa hotellin aulassa sen jälkeen lasillisen. Matkustelen myös huvikseni välillä yksinkin, en vain puolisoni kanssa, ja veikkaan että sitäkään tuollainen mies ei sallisi. Eli kyllä se suhde olisi ohi tuossa kohtaa.

Vierailija
84/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä naisena kysyn teiltä. Mä en halua, että mun mies lähtee poikien kanssa baariin, konttaa kotiin ja yrjöö olohuoneen lattialle. Mä en itse myöskään näe viinan kittaamisessa mitään mielenkiintoista. Voin nähdä kavereitani esim. kahvilassa, lenkillä, yhteisessä harrastuksessa, ostoksilla jne. Ja niin voi tehdä mieskin. Miksi ehdotus, jossa mies kertoo, ettei halua kännibaarisekoiluja parisuhteeseensa on nyt jotenkin teidän naisten tilan rajoittamista? Kysyn hämmentyneenä...

Vierailija
85/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkein yökerho, pubi ihminen olekaan, en kuitenkaan suostuisi siihen, että mies määräisi mun menot. Käyn kuitenkin kavereiden kanssa teattereissa, keikoilla, syömässä ilta-yöaikaan, joten tokihan noin sairasmieli kieltäisi nekin kivat. En sekaantuisi sellaiseen mieheen alkuunkaan.

Mulla on kolme kaveria, joilla on moiset miehet. Kaksi ei lähde ollenkaan ulos, kun ihan turha tästä on tapella. Toisen mies tietty itse käy viihteellä kavereineen tuon tuosta. Toisen mies ei, se elää kuten saarnaakin.

Kolmas kaveri lähtee kiellosta huolimatta. Ei siis niinkään karkaa, vaan ilmoittaa ajoissa, laittautuu ja oli meillä kerran etkotkin niillä.. Se oli kiusallista, kun iso mies kiukutteli koko ajan, vaikka lastensa kanssa piti pitää hauskaa.

Se mies sitten soittelee tarkistussoittoja jatkuvasti, lähes puolen tunnin välein. Jos mies ei tyhjennä vaimonsa tiliä, niin sitten saa parikymppiä touhurahaa. Kerran käytiin leffassa ja syömässä sen jälkeen. Parilla kympillä ei paljon touhunnu. Lainas reippaasti ja maksoi seuraavalla viikolla jokaisen latin takaisin. < hänen kanssaan on rasittava käydä ulkona, koska nuo tilanteet hallitsee meitäkin sen koko ajan.

Mä en enää kutsu häntä, kun mä järjestän jotain iltaa. Menkööt muiden kanssa sitten pubiin nurumaan rahattomana ja tappelemaan puhelimessa, mä en jaksa enää. Mä en valinnut miehekseni mustasukkaista luuseria.

Vierailija
86/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä naisena kysyn teiltä. Mä en halua, että mun mies lähtee poikien kanssa baariin, konttaa kotiin ja yrjöö olohuoneen lattialle. Mä en itse myöskään näe viinan kittaamisessa mitään mielenkiintoista. Voin nähdä kavereitani esim. kahvilassa, lenkillä, yhteisessä harrastuksessa, ostoksilla jne. Ja niin voi tehdä mieskin. Miksi ehdotus, jossa mies kertoo, ettei halua kännibaarisekoiluja parisuhteeseensa on nyt jotenkin teidän naisten tilan rajoittamista? Kysyn hämmentyneenä...

Eihän tuollainen bilettäminen ole mitenkään tervettä, että konttaa ja yrjöää.. Ei ole kenenkään tilanrajoittamisessakaan. Useinhan se on niin, ettei pääse myöskään kahvilaan, lenkille tai yhteisiin harrastuksiin, saati sitten ostoksillekaan mustasukkaisten kumppanien takia.

esim. Kaverin mies pitää huolen, että hän aina vähintään on kyyditsemässä vaimoaan. Joskus kahvilassa istuu naapuripöydässä.

Vierailija
87/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ok, en nytkään käy ulkona koska mies ei tykkää :)

Vierailija
88/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän tuollainen bilettäminen ole mitenkään tervettä, että konttaa ja yrjöää.. Ei ole kenenkään tilanrajoittamisessakaan. Useinhan se on niin, ettei pääse myöskään kahvilaan, lenkille tai yhteisiin harrastuksiin, saati sitten ostoksillekaan mustasukkaisten kumppanien takia.

esim. Kaverin mies pitää huolen, että hän aina vähintään on kyyditsemässä vaimoaan. Joskus kahvilassa istuu naapuripöydässä.

Me ei mun miehen kanssa juosta baareissa, mutta ihan vapaasti kumpikin saa harrastaa ja nähdä kavereita esim. jääkiekko-ottelussa, kahvilassa tai ruokaravintolassa. Eikä mun mies todellakaan tule naapuripöytään istumaan. :)

Vierailija
89/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi tuollaista kontrollointia.

Omassa parisuhteessa minä ja mies käymme yleensä yhdessä ulkona, mutta siksi että kaveriporukka koostuu valtaosin samoista ihmisistä molemmilla. Saan silti käydä yksin ulkona kaverin tai vaikkapa siskon kanssa, totta kai. Ja niin saa mieskin, jos haluaa. Harvemmin meidän kyllä tulee lähdettyä erikseen, viihdymme yleensä kotona ja silloin kun käymme ulkona, se on usein mukavaa illanviettoa yhteisten kavereiden kanssa. Jos mies yrittäisi kieltää minua lähtemästä yksin, loukkaantuisin ja lähtisin kyllä vikkelään. 

Vierailija
90/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali ihminen ei käy muutenkaan baareissa, joten en voi edes päätyä sellaiseen ongelmaan, jossa seurustelisin naisen kanssa, jolle tulisi yhtäkkiä idea lähteä baariin.

Vierailija
91/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa, minä kun tekisin selväksi että suhde on ohi jos tulee tuollaisia rajoituksia.

Eri asia jos joskus pyytäisi että voinko jäädä kotiin. Totta kai sitä voi silloin aina harkita ja mahdollisuuksien mukaan toteuttaa pyynnön. Mutta minä en hyväksyisi mitään tuollaisia ehtoja.

Niin, ja mä en oikeasti käy edes baarissa, musakeikoilla kyllä joskus.

Vierailija
92/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä vaiheessa alettiin puhua kännioksentelusekoilusta? En ole nähnyt puolisoani ikinä kännissä tai krapulassa, vaikka molemmat juomme alkoholia, käymme kaveriporukkojen tapaamisissa ja baareissakin.

Miksi olisi eri asia tavata ystävää viinilasillisen (tai vaikka yhdessä jaetun pullollisen) kanssa fiksussa baarissa kuin tehdä se kahvilassa lattea lipittäen?

Vierailija
93/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille rajoittajille kysymys: olisiko teille ok. että puolisonne tekisi matkatyötä, johon sisältyy hotelliasumista ja erilaisia iltatilaisuuksia, joissa on yleensä mukana alkoholitarjoilu? Entä huvimatkailu yksin tai kavereiden kanssa ilman teitä?

Vierailija
94/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

OT! muistupa mieleen. Oli mamma + vauva tapaaminen. Oltiin tavattu netissä raskausaikana, perustettiin ryhmä ja toisinaan sitten tapailtiin arkena, kun kumppanit oli duunissa, eikä oikein hiekkalaatikkokavereita ollut. Tää perusjuttu.

Yhden mies siellä aina pönötti mukana. Se ei osallistunut mitenkään (edes vauvan huoltoon tms), vaan istui takapiruna. Jos tää mimmi ei tullut tapaamiseen, niin selitys oli se, ettei mies saanut töistä vapaata.

Se oli oikeasti aivan käsittämätöntä ja toisaalta pelottavaakin.

Vierailija
95/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olisi ok. Siis että suhde on ohi. Sanoisin miehelle että kerää kamppeesi, mitään en sinusta halua enää nähdä kun tulen kotiin baarista. Mun menoja ei miehet sanele.

Vierailija
96/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teille rajoittajille kysymys: olisiko teille ok. että puolisonne tekisi matkatyötä, johon sisältyy hotelliasumista ja erilaisia iltatilaisuuksia, joissa on yleensä mukana alkoholitarjoilu? Entä huvimatkailu yksin tai kavereiden kanssa ilman teitä?

Mun miehelle ei olisi ok mikään näistä.

Vierailija
97/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Miksi hän ei luota sinuun? Ja miksi sinä olet suhteessa ihmiseen, joka ei edes pidä sinua luottamuksen arvoisena?

Vierailija
98/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liittyykö siihen aina pelko pettämisestä vai miksei saisi työtään tehdä ulkomailla ja osallistua siihen liittyviin tapahtumiin?

ohis, jonka mies parhaillaan on työreissussa kesäkuuhun saakka.

Vierailija
99/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällainen rajoittaja tuskin päätyisi vakavaan yksiavioiseen suhteeseen tällaisen kumppanin kanssa. Kyllä sellainen kotiäiti tyyppinen "alistetaan" tähän. Ja jos se molemmille toimii niin hienoa!

Vierailija
100/110 |
25.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suhde olis ohi. Baari ei ole mikään sinkkujen paikka, sinne saa varatutkin mennä pitämään hauskaa ja näkemään kavereita.

EI SAA.