Mistä löytää miehekkäitä homomiehiä?
Miksi tuntuu siltä, että kaikki hyvännäköiset ja miehekkäät miehet ovat aina heteroita, ja vastaavasti homot yleensä ihan kauheita ilmestyksiä? Mistä niitä miehekkäitä homoja oikein löytää, vai onko sellaisia ylipäätään olemassa? Homojen olemuksessa on aina jotain sellaista joka tappaa kiinnostuksen täysin. En pysty tuntemaan seksuaalista vetoa homoja kohtaan.
T: heteromiehistä haaveileva homo
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:07"]
Mistä helvetistä me se tiedettäisiin?
[/quote]
Ketkä me? Ei tää oo enää vaan äitien palsta.
Itsekin ihmettelen (heteromiehenä kuitenkin) että miksi kaikki itsensä homoksi julistavat joihin törmään, ovat sellaisia ärsyttäviä, stereotyyppisiä femiinisiä homoja. Lienevätkö heteroiden kaltaiset äijähomot, "karhumiehet" sitten isokin vähemmistö Suomessa?
Kiinnostaako prätkäharrastus? Prätkämiehet ovat usein miehekkäitä, ja prätkäpiireissä on tosi paljon homoja.
Tänään pääuutislähetyksessä: http://yle.fi/uutiset/karhumiehet_ovat_homokulttuurin_aijaosasto/8166869
Oletko itse miehekäs homo?
Olen ollut kerran miehekkään homon kanssa. Olen itse hiukan feminiinisempi bi-mies ja tykkään myös nimenomaan miehekkäistä miehistä. En tarkoita kääntää veistä haavassa, mutta se oli ihanaa :D Luoja kun se oli iso, siis muualtakin kuin alapäästä. Leveät hartiat ja vahvat käsivarret. Olisin voinut vaan nojailla sen rintakehää vasten ikuisesti. Iho oli ihanan miehekäs, puhdas muttei mikään sellainen kosteusvoideiho. Sänki kutitti leukaa suudellessa. Ja suurin syy, miksi se oli niin jumalaista verrattuna stereotyyppisen homon kanssa olemiseen: se osasi käsitellä minua. Ei odottanut, että teen itse jotain, vaan ohjasi varmoin ottein, veti kullinsa kitalakeen saakka, vaikka koitin vastustella jne.
Huh :D Ja mistä löysin? Ihan normi baarista. Huomasin, ettei se kääntynyt pois tai näyttänyt vihaiselta kun hain katsekontaktia.
Katselin Pride-marssia Helsingissä ja näin nuoren ja söpön karhumiehen. :)
Heteronaisena pidän vääryytenä sitä, että kaikki parhaan näköiset miehet ovat homoja.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:15"]Tänään pääuutislähetyksessä: http://yle.fi/uutiset/karhumiehet_ovat_homokulttuurin_aijaosasto/8166869
[/quote]Uh, tuo brittiläinen DJ... T. Hetskunainen
Olen heteronainen, jolla paljon homokavereita ja voin sanoa, että ainoa toivosi on treffi-ilmoitukset ja netin seurahakujutut. Tosi hyvännäköiset ja miehekkäät homot jotka tunnen (Antti Holman tyyliset) eivät hirveesti käy baareissa tai pyöri tuolla homoskenessä, koska niitä vituttaa se koko skene. Löytävät toisensa netistä. Laitat vaan ilmon et etit nimenomaan miehekästä homoa.
Olen itse siinä käsityksessä, että hyvin usein perinteisen miehekkäät ja urheilulliset homot ovat aika visusti kaapissa.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:22"]
Olen heteronainen, jolla paljon homokavereita ja voin sanoa, että ainoa toivosi on treffi-ilmoitukset ja netin seurahakujutut. Tosi hyvännäköiset ja miehekkäät homot jotka tunnen (Antti Holman tyyliset) eivät hirveesti käy baareissa tai pyöri tuolla homoskenessä, koska niitä vituttaa se koko skene. Löytävät toisensa netistä. Laitat vaan ilmon et etit nimenomaan miehekästä homoa.
[/quote]
Antti Holma ei ole kovin miehekäs IMO. Kasvaako sillä partakaan :D
-11-
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:17"]
Heteronaisena pidän vääryytenä sitä, että kaikki parhaan näköiset miehet ovat homoja.
[/quote]
No ei ne kyllä oo... Olen kyllä ihan tyytyväinen heterouteeni siksi, että ainakin mulla on valkattavana hyvännäkösistä heteromiehistä, eikä tarvii tyytyä neitimäiseen tapaukseen, niin kuin monien homojen täytyy.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:25"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:17"]
[/quote]
No ei ne kyllä oo... Olen kyllä ihan tyytyväinen heterouteeni siksi, että ainakin mulla on valkattavana hyvännäkösistä heteromiehistä, eikä tarvii tyytyä neitimäiseen tapaukseen, niin kuin monien homojen täytyy.
[/quote]
Juuri näin. Mielestäni tästä ei puhuta tarpeeksi julkisuudessa. Harva ymmärtää että useimmat homot etsivät nimenomaan miehekästä miestä, vaikka ovatkin itse naisellisia, ja sellaisia ei juurikaan homojen keskuudesta löydy. Harva ymmärtää, kuinka suuria vaikeuksia sopivan parisuhdekumppanin löytäminen homoille tosielämässä tuottaa. Tv-sarjojen ja median maalaama idealisoitu kuva homoista ei omien kokemuksieni perusteella pidä millään muotoa paikkaansa. :(
- ap -
Ap, sun pitää aktivoitua. Et taida oikein liikkua homopiireissä? Koska just oli Ylen uutisissa tosiaan mainittu tuo Karhuristeily. Karhumiehillä näytti myös olevan nettisivut. Vai oletko edes oikea homo? Siis ettet vain trollaa täällä. Luulisi, että olisit paremmin selvillä asioista.
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:44"]
Ap, sun pitää aktivoitua. Et taida oikein liikkua homopiireissä? Koska just oli Ylen uutisissa tosiaan mainittu tuo Karhuristeily. Karhumiehillä näytti myös olevan nettisivut. Vai oletko edes oikea homo? Siis ettet vain trollaa täällä. Luulisi, että olisit paremmin selvillä asioista.
[/quote]
Olen oikea homo ja olen joo selvillä asioista, mutta ei ne karhumiehetkään mikään ihanne minulle ole. Enemmän se "bear pride" on sellaisten vanhojen, lihavien ja karvaisten miesten juttu, kun taas itse kaipaisin jotain sellaista mitä nuoret heteromiehet edustavat...
- ap -
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:51"]
[quote author="Vierailija" time="20.07.2015 klo 00:44"]
[/quote]
Olen oikea homo ja olen joo selvillä asioista, mutta ei ne karhumiehetkään mikään ihanne minulle ole. Enemmän se "bear pride" on sellaisten vanhojen, lihavien ja karvaisten miesten juttu, kun taas itse kaipaisin jotain sellaista mitä nuoret heteromiehet edustavat...
- ap -
[/quote]
Jaa-a. Luulisi, että "timmejä karhumiehiä" olisi nuorissakin. Ainakin Jenkeissä näyttää somen perusteella olevan hyvännäköisiä, miehekkäitä homoja. Sellaisia metsurihenkisiä. Luulin, että se olisi muodissa nyt homopiireissäkin. Mutta ehkä Suomeen vain tulee kaikki niin jälkijunassa. Ja piirit on toisaalta pienet.
Mammat varmaa tietää missä homot pyörii. Mee vaikka kuntosalille kyselemään